En waarom zou je dat doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja je hebt natuurlijk gewoon het normale bachelorprogramma, en ik heb daarbuiten nog allemaal extra dingen gedaan
jaquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:28 schreef Stuart het volgende:
Misschien kom je Inso wel tegen met zijn hond
Omdat ik dat wildequote:
Je onderscheiden van de rest is alleen maar goed lijkt mequote:
DAaromquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je onderscheiden van de rest is alleen maar goed lijkt me
Inderdaad. Fuck al die ongeschreven regels. Als ik een jurkje wil dragen dan doe ik dat gewoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je onderscheiden van de rest is alleen maar goed lijkt me
You go girlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Fuck al die ongeschreven regels. Als ik een jurkje wil dragen dan doe ik dat gewoon.
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Fuck al die ongeschreven regels. Als ik een jurkje wil dragen dan doe ik dat gewoon.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
PreciesWie zegt dat mannen geen jurken mogen dragen?
In de toverwereld, Arabië en schotland doen ze dat toch ook?
Bedankt voor de steunquote:
Ja, ze bleek al boven de 500 de staanquote:
Dat liedje blijft ook wel grappigquote:
ja nou, JC zei net dat ik ook al meer dan 500 hadquote:
Blijft zo lekker hangenquote:
Vooral in de auto wel een lekker nummerquote:
I crashed my car into the bridge I watched I let it burnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral in de auto wel een lekker nummer
Is het ook. Wie heeft zulke dingen bedacht?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
I crashed my car into the bridge I watched I let it burn![]()
![]()
Waar is Jimbo eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
We zijn zieke Jimbo wel verloren aan een online toverwereld Ess. Dat is er mis met jurken.
Nee, het zieke is dat Jimbo naar een online toverwereld moet vluchten om jurken te kunnen dragen. De echte wereld is het probleemquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
We zijn zieke Jimbo wel verloren aan een online toverwereld Ess. Dat is er mis met jurken.
Ziek, en kennelijk is hij dat aan het compenseren in WoW.quote:
Je bent te wijs voor dit forum Ess.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, het zieke is dat Jimbo naar een online toverwereld moet vluchten om jurken te kunnen dragen. De echte wereld is het probleem
I know. maar daarom ben ik hier. Om de FOK!kers hier te verlichten met mijn wijsheidquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziek, en kennelijk is hij dat aan het compenseren in WoW.
[..]
Je bent te wijs voor dit forum Ess.
Ahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziek, en kennelijk is hij dat aan het compenseren in WoW.
Ik had net dit nummer in mijn hoofd. Het gaat niet goed met me. Hopelijk weet jouw wijsheid mij nog ietwat te verlichten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know. maar daarom ben ik hier. Om de FOK!kers hier te verlichten met mijn wijsheid
Soms moet je gewoon even alles loslaten, je ogen dichtdoen en alleen maar luisterenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had net dit nummer in mijn hoofd. Het gaat niet goed met me. Hopelijk weet jouw wijsheid mij nog ietwat te verlichten.
Wooohoo, I'm an alienquote:
Je bent een vrouw. Verberg het met make upquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
Ik zie een opmerking van mijn baas over de zuigzoen in mijn nek al aankomen. R.I.P xcachet. Doei.
Tjackaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
Ik zie een opmerking van mijn baas over de zuigzoen in mijn nek al aankomen. R.I.P xcachet. Doei.
Het is winter, gewoone en coltrui aan. Of een designer sjaal die bij je outfit pastquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
Of ga voor de Twilight look en prik met een naald 2 gaatjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is winter, gewoone en coltrui aan. Of een designer sjaal die bij je outfit past
Bij Tjackaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tjacka![]()
Heb dat ook een keer gedaan, vroegah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |