SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het is dan ook niet zo. Hij is niet voor niets mijn ex. We kunnen nog prima door een deur, maar er is geen aantrekkingskracht meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gek was op Tjacka![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nooit zuigzoenenIk ook niet. Alleen toen ik 14 was ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nooit zuigzoenenTuuuuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien harder trekkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo. Hij is niet voor niets mijn ex. We kunnen nog prima door een deur, maar er is geen aantrekkingskracht meer
Toen was ik nog heul niet met die dingen bezig manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen toen ik 14 was ofzo
Ja, vast welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen was ik nog heul niet met die dingen bezig man![]()
Er waren wel wat jongens die mij leuk vonden maar ik was daar geeestelijk nog veel te jong voor toen
Je moet het gewoon slim aanpakken natuurlijkquote:
Echt waarquote:
hoelang moet je nog wachtenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het gewoon slim aanpakken natuurlijk
OKEEEEEEEquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo. Hij is niet voor niets mijn ex. We kunnen nog prima door een deur, maar er is geen aantrekkingskracht meer
Ik HAAT die dingen. Ik krijg er uitslag van in mijn nekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef essnhills het volgende:
Maar waarom denk je dat coltruien eeuwig in de mode blijven? Dat is tegen zuigzoenen natuurlijk
haiquote:
21 maart komt ie weer terugquote:
Dan moet je kleding van ander materiaal kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik HAAT die dingen. Ik krijg er uitslag van in mijn nek![]()
ja, met jou?quote:
Houtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je kleding van ander materiaal kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |