666quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Wat is er mis met de zesjescultuur?
Tadaaa!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef jakosi het volgende:
(...)
Jullie zijn gehersenspoeld door het misplaatste idealisme en feminisme waar onze generatie onder gebukt gaat.
(...)
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:05 schreef destrovel het volgende:
[..]
Tadaaa!
"Hoe de verspreiding van misplaatst idealistisch feminisme het domein van de academica erodeert - Een oratie van erudiete erotica"
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zo makkelijk mogelijk? Nou, dan ga ik maar gewoon geen suggesties aandragen. Echt.Sociologie kán een zeer toffe en uitdagende studie zijn/aanbieden, zelfs met enige baanperspectieven, als je je maar durft te onderscheiden en geen genoegen neemt met alleen 'de basics' en een paar stappen verder durft te denken dan 'makkelijk', 'standaard' en 'snel'. Succes met je uitkering.
Oh 'zesjescultuur'quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef HPLC het volgende:
Ik begrijp wel dat je het snel wilt afronden, maar dat je een makkelijk onderwerp wilt hebben is nogal raar.
Die had maar 'n 8.1. Maar dat heeft ze aangepast.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:00 schreef komrad het volgende:
[..]
matig natuurlijk voor onze goddelijke TS
dat is natuurlijk makkelijk te weerleggen. De diepere sociologische contextuele sublagen van het onderzoek waren zo complex en briljant dat de docenten het simpelweg niet bevatten. De scriptie is daarmee ten onder gegaan aan de zesjescultuur van de Nederlandse sociologische semi-elite.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die had maar 'n 8.1. Maar dat heeft ze aangepast.
En de feministen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:03 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is natuurlijk makkelijk te weerleggen. De diepere sociologische contextuele sublagen van het onderzoek waren zo complex en briljant dat de docenten het simpelweg niet bevatten. De scriptie is daarmee ten onder gegaan aan de zesjescultuur van de Nederlandse sociologische semi-elite.
*Proest*quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Over de zesjescultuur, al past dat onderwerp misschien beter in je autobiografie.
Ja, hoor, wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:10 schreef Sinceria het volgende:
Klinkt misschien raar, maar feminisme duidt niet perse op een groep boze harige vrouwen, het is ook een stroming binnen de sociologie.
helaas blijkt bijna zonder uitzondering dat politieke stromingen de wetenschappelijke theorievorming slechts selectief gebruiken bij het opstellen van uitgangspunten en beleidsstukken. De realiteit is dat de complexiteit van de meer vergevorderde wetenschappelijke theorieën en paradigma's sneuvelen op hun inherente complexiteit en daarmee onbegrijpelijk zijn voor het stemvee. Dat komt vooral voort uit het wetenschappelijk en politiek onvermogen om hogere abstracties begrijpelijk te verwoorden. Wellicht is dat vanuit een sociologisch denkkader een vruchtbaar startpunt voor een meer levensvatbaar onderzoek gericht op het daadwerkelijk 'verbeteren' van de wereld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:09 schreef Ryon het volgende:
Ik probeerde natuurlijk wel de wereld te verbeteren door een sociaalwetenschappelijke doorbraak te realiseren. Mijn conclusie dat het gemeentelijke PvdA-beleid in strijd was met alle reeds bestaande sociologische theorieën en de door mijzelf ontwikkelde concepten kon echter op flinke politieke tegenstand rekenen. De hand van Lodewijk Asscher reikt ver.
Is je ketting zo lang dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:15 schreef Sinceria het volgende:
Pas op hoor, anders kom ik bij jullie thuis mijn rechten als vrouw opeisen en zulks.
ah wat aardig dat je aanbiedt te koken en baren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:15 schreef Sinceria het volgende:
Pas op hoor, anders kom ik bij jullie thuis mijn rechten als vrouw opeisen en zulks.
Ik moet wel eerst even vragen of mijn man me los wil maken... Maar dat is verdorie het punt niet!quote:
Geen idee, gisteren net ingeleverd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:51 schreef jakosi het volgende:
[..]
[..]
Oh 'zesjescultuur'
Ik zal jullie eens vertellen mensen
IK heb ruim hoger dan een 6
Een vraag aan degenen die zich beklaagden over mijn houding: wat had jij voor je scriptie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |