abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136211435
Binnen een paar dagen zal ik beginnen met mijn bachelorscriptie voor sociologie.

Ik zoek een onderwerp wat gelinkt is aan 'het stedelijke' , maar dat is niet noodzakelijk.

Wat wel de bedoeling is:
-Het moet zo makkelijk mogelijk zijn
-Daarom: eenvoudig af te bakenen. Kwantitatief en kwalitatief.
-Snel erdoorheen te rammen zijn.
-Een hoog cijfer kunnen opleveren.

Wat is niet de bedoeling:
-De wereld verbeteren
-Schrijven met de naieve gedachte een wetenschappelijke doorbraak te realiseren

Mijn dank is groot!
pi_136211559
Zo makkelijk mogelijk, waar gaat het heen met het niveau.
pi_136211574
Nou, succes met zoeken, ik hoop dat je wat kan vinden
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_136211590
Iets met progressieve en conservatieve waarden? dus x is wonen in de stad en y is waarden. en dan gooi je er daarna wat verklarende variabelen bij adhv de literatuur, wellicht nog een leuke intrractie of multilevel variabele
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:36:01 #5
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_136211651
Over de zesjescultuur, al past dat onderwerp misschien beter in je autobiografie.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  † In Memoriam † zaterdag 1 februari 2014 @ 17:39:24 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_136211764
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
Are you fokking to me?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:42:32 #7
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_136211849
Sorry, ik zal er wel naast zitten hier... Maar als je een internetforum om inspiratie moet vragen voor je bachelorscriptie, dan verdien je je hele diploma toch überhaupt niet?
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_136211900
Zo makkelijk mogelijk? Nou, dan ga ik maar gewoon geen suggesties aandragen. Echt. :') Sociologie kán een zeer toffe en uitdagende studie zijn/aanbieden, zelfs met enige baanperspectieven, als je je maar durft te onderscheiden en geen genoegen neemt met alleen 'de basics' en een paar stappen verder durft te denken dan 'makkelijk', 'standaard' en 'snel'. Succes met je uitkering.
Ja doei.
pi_136212138
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Over de zesjescultuur, al past dat onderwerp misschien beter in je autobiografie.
_O-
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:54:59 #10
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136212252
Denk eens aan iets wat je tegen de borst stuit. Daar zal je vast wel een onderzochte ellenlange rant over kunnen schrijven. Voor de rest: Ben je inderdaad serieus op het internet een thema voor je B. scriptie aan het vragen? What the fuck doe je dan op de uni.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_136212445
Het gaat er juist om dat ik een 9 kan halen.

Ik haal mijn educatie uit zelfgekozen boeken en dergelijke. Lees heel veel.

Een scriptie kost tijd. Ik wil deze tijd zo goed mogelijk gebruiken (ben voorstander van efficientie, a la Tim Ferriss).

Maar goed jullie maar denken dat je 'educatie' krijgt op een uni. Het papiertje is waar het mij om gaat, niet de inhoudelijke crap. Ben lang genoeg geindoctrineerd door het door marxisten en babyboomers geclaimde domein van de academica. Lang genoeg gezeik over ongelijkheid en andere crap gehad.

Daarom wil ik er snel klaar mee zijn, en juist om een 9 te halen ipv een 6. Als iemand de zesjescultuur niet vertegenwoordigt ben ik het wel.

Jullie zijn gehersenspoeld door het misplaatste idealisme en feminisme waar onze generatie onder gebukt gaat.

Iemand die wel met me mee wil denken?
Iemand die begrijpt dat ik er zo min mogelijk tijd aan wil verspillen zodat ik mijn tijd kan inzetten voor écht nuttige dingen zoals talen leren en ondernemen?
pi_136212581
Juist ja.
Ja doei.
pi_136212678
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Juist ja.
Jij bent ws het tegenovergestelde van mij. En ja ik had een andere studie moeten kiezen maar dit maak ik nu af ook en liefst met een 7.5 gemiddeld.
8 wordt lastig gezien het feit dat ik pas later hard ben ga werken.

Maar er zitten hier vast mensen die me wel begrijpen. Moet nu het vliegtuig in om de oceaan over te steken dus doeiiiii ik lees eventuele goede ideen later wel.
  Redactie Games zaterdag 1 februari 2014 @ 18:09:00 #14
181272 crew  Noppie2000
pi_136212731
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef jakosi het volgende:

Een scriptie kost tijd. Ik wil deze tijd zo goed mogelijk gebruiken (ben voorstander van efficientie, a la Tim Ferriss).

Maar goed jullie maar denken dat je 'educatie' krijgt op een uni. Het papiertje is waar het mij om gaat, niet de inhoudelijke crap. Ben lang genoeg geindoctrineerd door het door marxisten en babyboomers geclaimde domein van de academica. Lang genoeg gezeik over ongelijkheid en andere crap gehad.

Daarom wil ik er snel klaar mee zijn, en juist om een 9 te halen ipv een 6. Als iemand de zesjescultuur niet vertegenwoordigt ben ik het wel.

Jullie zijn gehersenspoeld door het misplaatste idealisme en feminisme waar onze generatie onder gebukt gaat.

Iemand die wel met me mee wil denken?
Iemand die begrijpt dat ik er zo min mogelijk tijd aan wil verspillen zodat ik mijn tijd kan inzetten voor écht nuttige dingen zoals talen leren en ondernemen?
Na je tirade mag je blij zijn dat je topic nog open is. Niemand gaat je helpen, knurft.
pi_136212775
Tevens: feminisme :')
Ja doei.
pi_136213147
Ik begrijp wel dat je het snel wilt afronden, maar dat je een makkelijk onderwerp wilt hebben is nogal raar.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:41:01 #17
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136213629
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef jakosi het volgende:

Maar goed jullie maar denken dat je 'educatie' krijgt op een uni. Het papiertje is waar het mij om gaat, niet de inhoudelijke crap.
Ben lang genoeg geindoctrineerd door het door marxisten en babyboomers geclaimde domein van de academica. Lang genoeg gezeik over ongelijkheid en andere crap gehad.

Deze man _O_ !
Weet je, eigenlijk heb je hiermee m'n hele respect gewonnen. Ik dacht dat je het type luie kutstudent was, maar als ik hierop blind af kan gaan, kan ik het niet harder met je eens zijn. Helaas weet ik niet veel van jouw vakgebied af, maar succes in ieder geval :).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_136213647
:')
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:07:56 #19
286575 Roces18
Chef de party
pi_136214423
Kijk in een of andere scriptiebank van je uni en kijk naar welke onderwerpen het meeste voorkomen. Klaar is kees :)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_136215454
Misschien kan je het doen over sociaal economische scheidslijnen binnen steden en de invloed die dit heeft op de ontwikkeling van een bepaald stedelijk gebied?
http://www.gebiedsontwikk(...)slijnen-in-nederland

[ Bericht 6% gewijzigd door Knowledge_seeker op 01-02-2014 19:52:47 ]
pi_136216019
TS _O_
pi_136217399
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
pi_136217441
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: feminisme :')
  zaterdag 1 februari 2014 @ 20:30:06 #24
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_136217479
Nu al een legendarisch topic.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_136218419
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er mis met de zesjescultuur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')