quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
Zo makkelijk mogelijk, waar gaat het heen met het niveau.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Over de zesjescultuur, al past dat onderwerp misschien beter in je autobiografie.
Jij bent ws het tegenovergestelde van mij. En ja ik had een andere studie moeten kiezen maar dit maak ik nu af ook en liefst met een 7.5 gemiddeld.quote:
Na je tirade mag je blij zijn dat je topic nog open is. Niemand gaat je helpen, knurft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef jakosi het volgende:
Het gaat er juist om dat ik een 9 kan halen.
Ik haal mijn educatie uit zelfgekozen boeken en dergelijke. Lees heel veel.
Een scriptie kost tijd. Ik wil deze tijd zo goed mogelijk gebruiken (ben voorstander van efficientie, a la Tim Ferriss).
Maar goed jullie maar denken dat je 'educatie' krijgt op een uni. Het papiertje is waar het mij om gaat, niet de inhoudelijke crap. Ben lang genoeg geindoctrineerd door het door marxisten en babyboomers geclaimde domein van de academica. Lang genoeg gezeik over ongelijkheid en andere crap gehad.
Daarom wil ik er snel klaar mee zijn, en juist om een 9 te halen ipv een 6. Als iemand de zesjescultuur niet vertegenwoordigt ben ik het wel.
Jullie zijn gehersenspoeld door het misplaatste idealisme en feminisme waar onze generatie onder gebukt gaat.
Iemand die wel met me mee wil denken?
Iemand die begrijpt dat ik er zo min mogelijk tijd aan wil verspillen zodat ik mijn tijd kan inzetten voor écht nuttige dingen zoals talen leren en ondernemen?
Deze manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef jakosi het volgende:
Het gaat er juist om dat ik een 9 kan halen.
Ik haal mijn educatie uit zelfgekozen boeken en dergelijke. Lees heel veel.
Maar goed jullie maar denken dat je 'educatie' krijgt op een uni. Het papiertje is waar het mij om gaat, niet de inhoudelijke crap. Ben lang genoeg geindoctrineerd door het door marxisten en babyboomers geclaimde domein van de academica. Lang genoeg gezeik over ongelijkheid en andere crap gehad.
Daarom wil ik er snel klaar mee zijn, en juist om een 9 te halen ipv een 6. Als iemand de zesjescultuur niet vertegenwoordigt ben ik het wel.
Jullie zijn gehersenspoeld door het misplaatste idealisme en feminisme waar onze generatie onder gebukt gaat.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
Zo makkelijk mogelijk, waar gaat het heen met het niveau.
Wat is er mis met de zesjescultuur?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Over de zesjescultuur, al past dat onderwerp misschien beter in je autobiografie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |