Net wat je zegt inderdaad, zo af en toe een liedje en dan denk je, leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is die band wel weer 'leuk' soms, goed zou ik het ook weer niet willen noemen
Zo. Hier houd ik het weer even bij. Anders is het straks weer 18:00 terwijl ik louter op FOK! heb gezeten
Ik kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
het wordt nu wel rustig. Dit kan de doodsteek zijn voor mijn poging
Nicotinequote:
Verstandige kat welquote:
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:18 schreef Laura.b het volgende:
Ik ga dit hele weekend echt niks doen, echt niks. Series kijken in mijn bed en mijn vader mij allerlei chocolade laten brengen en thee enzo. Lief
Ik hou het wel gewoon bij een orgasme danquote:
dat was fokitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Laura.b het volgende:
Wow! Orphan BlackWie van hier gaf mij 't ook alweer als tip? Veel kusjes voor jou
Ik heb het hele jaar nog geen patat gehadquote:
Wow, heb echt zin in patat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar nog geen patat gehad
Je haalt het af in het plaatselijke plezante cafetaria of zit de friet in de eigen frietketel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |