ja maar..... zoveel zit ik niet meer op fok, omdat ik druk ben met andere dingen. dus dan is het wel een beetje gekquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef DasApart het volgende:
[..]
Dat noemt men roem. Sommigen zouden hiervoor mee moeten doen in een achterlijke real-life soap en jij krijgt het op je bordje!
Hoooiquote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vreemde topic weer dit, ik denk mezelf afzijdig houden erg wijs is in dit geval
Dit inderdaad. Soort zoekt soortquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het zijn beide genetische freaks, dat trekt elkaar ook wel aan.
Heb je nu nog de liefde bedreven met Brummetje?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vreemde topic weer dit, ik denk mezelf afzijdig houden erg wijs is in dit geval
Denken dat ik ooit met te jonge meiden zal omgaanquote:
Bewijs staat in mijn inboxquote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit met te jonge meiden zal omgaan
Wat schattig
Ik wil niet hard zijn ofzo. Maar ik ga het toch doen............... Je bent een beetje geak.*quote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat schattig
Doen alsof 13 te jong is.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat schattig
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil niet hard zijn ofzo. Maar ik ga het toch doen............... Je bent een beetje gek.
*Geakquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil niet hard zijn ofzo. Maar ik ga het toch doen............... Je bent een beetje gek.
Waarom denk je dat ?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jaquote:
Hoezo, krijg jij ook dm's danquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef snakelady het volgende:
Dat is het risico van vrouw zijn op internet, vooral met games is dat leuk.
[ afbeelding ]
Laten we het maar bij het aardige gedeelte houden dan, dat is het realistische gedeelte tenminstequote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaHAHAHAHA
![]()
Mja, verder ben je wel aardig hoor (:
Aandacht.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ok, maar even voor de duidelijkheid, Ik krijg echt niet veel DM's ofzo. Weet niet hoe ons lieve MAHLie hierbij komt, er waren maar 2 users zichtbaar ofzo. Laten we dat ook vooral zo houden.
Alleen een aantal waar ik wel vaker mee geDM't heb.
Hij overdrijft de boel weer lekker. Wat de reden was dat ik die foto stuurde weet ik trouwens ook niet meer.
Godverquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Och meis krijg je te weinig aandacht ja?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hahahahaquote:
Doen alsof ik op bejaarde 13-jarigen val.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doen alsof jij 13-jarigen kan regelen
Maar eigenlijk vind je het heerlijk he. Deze aandacht. LIEG NIETquote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Och meis krijg je te weinig aandacht ja?
Nee ik geef even aan dat TS zijn topic niet op waarheid berust is.
Wat ik ook doe. Die aandacht krijg ik toch wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind je het heerlijk he. Deze aandacht. LIEG NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |