Mensen infantiel noemen is geen lolletje. Dit gaat escaleren tot in het weiland. Ik heb je rug hoor, tegen beter weten in dan wel.quote:
carlo lag ook in het weilandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen infantiel noemen is geen lolletje. Dit gaat escaleren tot in het weiland. Ik heb je rug hoor, tegen beter weten in dan wel.
doe ej altijdquote:
Ik regel genoeg fietskettingen voor mijn vrienden van GCquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen infantiel noemen is geen lolletje. Dit gaat escaleren tot in het weiland. Ik heb je rug hoor, tegen beter weten in dan wel.
het is echt zoiets wat moraalridders als stuart kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van het Max Havelaar keurmerk?
Zelfs klaargekomen in je mond.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb aften op m`n wang, je hebt je piemel toch niet stiekem in m`n mond gedaan toen ik sliep he Etsu?
Lekker joh die herpesquote:
jaquote:
hoezo legia en FCDH broeders 4 lifequote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... dit is eigenlijk best wel een doodverwensing aan mijn adres
Ik stel het weiland vol in te trekken en jij trekt de vergelijking met Carlo.Hoe kan ik dit niet persoonlijk oppakken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo legia en FCDH broeders 4 life
Best wel lekker zo af en toe jaquote:
Those were the daysquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Best wel lekker zo af en toe ja
heb jij toch geen zin inquote:
doeiquote:
adiosquote:
Geen ideequote:
Wij hebben ruziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |