SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Lucquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:17 schreef F.Begbie het volgende:
Luuk heet sinds kort gewoon Le Jeune
Het Tyne keren?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luukinho gaat het tij keren.
Hebben ze die optie niet eens? Sport 1 had dat wel. Wat een faal-kanaalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
Die commentator van fox noemde het een fluitconcertterwijl het duidelijk "boe-geroep" was
foxsportswat een kutzender, geef ons eens de optie voor Engels commentaar.
Dat had Sport 1 idd gelukkig nog wel. Ik dacht dat Murdock gewoon Sky in handen had? Dan kan hij toch gewoon het Sky commentaar toevoegen? Normaal heb ik ook altijd Engels commentaar, maar bloodzeed zend dit niet uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hebben ze die optie niet eens? Sport 1 had dat wel. Wat een faal-kanaal
Anyway, vandaar een prima stream met engels commentaar.
Ik heb Bloodzeed nu aanstaan met engels commentaar. Acestream. 2000kbsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat had Sport 1 idd gelukkig nog wel. Ik dacht dat Murdock gewoon Sky in handen had? Dan kan hij toch gewoon het Sky commentaar toevoegen? Normaal heb ik ook altijd Engels commentaar, maar bloodzeed zend dit niet uit.
Kende ik helemaal niet joh. Wat een geile kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb Bloodzeed nu aanstaan met engels commentaar. Acestream. 2000kbs
Shit, die zag ik niet staan! Tnx!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kende ik helemaal niet joh. Wat een geile kwaliteit.Thx.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kende ik helemaal niet joh. Wat een geile kwaliteit.Thx.
Huurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Luuk de Jong ook weer zo'n faal aankoop.
Bloodzeed is zieke kwaliteit altijd jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |