De groep mensen die keer op keer gewaarschuwd is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie is "jullie"?
Maar evengoed bedankt voor jouw interpretatie van het geheel
word er hitsig van... ben niet homosensueel maar met een pistool tegen mijn hoofd zou ik hem absoluut doen als bottom desnoodsquote:
Lekker zijn.quote:
Heel eerlijk ik ben het er een beetje mee eens , hoe lang proberen jullie het nou al en hoe lang is het hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:52 schreef perro. het volgende:
ik zou die reeks permanent dicht laten. is al jaren gedoe over. wordt toch nooit beter.
Dat is logisch, omdat die reeks al zo lang loopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Misschien moet het topic gewoon over een half jaar weer open ofzo.
Nu zitten er idd gewoon altijd dezelfde mensen, dat schiet niet echt op natuurlijk.
Natuurlijk wel erg, want daardoor blijf je in een rondje praten. De problemen van de users veranderen niet (blijkt) dus dan kan je het tig keer over hetzeflde hebben, maar dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:52 schreef kree het volgende:
Niks ergs aan als je het mij vraagt.
Beter dat als een dood topic wat helemaal niet loopt lijkt mij.
Dat roep jij en je mede blauwe mensen al jaren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:52 schreef Re het volgende:
Ik hoop dat die SC clan blijvend in de SC reeks gaan vertoeven dan kan het wel weer open.
Doet Kate eigenlijk nog iets?
Eerlijk gezicht moet ik het hier mee eens zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:52 schreef perro. het volgende:
ik zou die reeks permanent dicht laten. is al jaren gedoe over. wordt toch nooit beter.
Dat is niet helemaal waar hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel erg, want daardoor blijf je in een rondje praten. De problemen van de users veranderen niet (blijkt) dus dan kan je het tig keer over hetzeflde hebben, maar dat schiet niet op.
Daarbij bevordert het de SC.
Is er alquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Of maak er een SC topic van met als onderwerp telkens versieren. Zijn zoveel mogelijkheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt niet de enige keer dat dat gebeurt op FOK!, hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar een kleine groep mensen moet niet het mogelijk maken dat voor de grote groep het verpest wordt. Welk signaal geven jullie dan af als fok! zijnde?
Mis de plakplaatjesquote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Copycat het volgende:
Is dat een gedichtje voor in een poëziealbum?
Je bent voornamelijk bloedirritant.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je moet de hoofdletters lezen. Zo geraffineerd ben ik!
Het is hier geen SC hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent voornamelijk bloedirritant.
Welk geflame?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het geflame in dit topic echt een beetje bizar:
R&P / Met iemand met asperger naar Duitsland
Zou er iets aan gedaan kunnen worden? Ik zoek gewoon advies hoe je bijvoorbeeld kan uitleggen dat iets mogelijk niet kan ofzo.
Edit: als het echt niet serieus besproken kan worden is een slotje misschien de beste oplossing...
Klik het topic aan en lees dit:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Of is dit de opmaat voor zo'n enorm leuk Roadtrip-reisverslagje?
Gelukkig is het een beetje gekalmeerd sinds ik hier postte.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:38 schreef John5 het volgende:
Voer 'm vooraf dronken. Mocht er iets gebeuren, dan komt hij iig niet ver.
Is het verboden om te refereren aan je oorspronkelijke incarnatie op FOK!?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het geflame in dit topic echt een beetje bizar:
R&P / Met iemand met asperger naar Duitsland
Zou er iets aan gedaan kunnen worden? Ik zoek gewoon advies hoe je bijvoorbeeld kan uitleggen dat iets mogelijk niet kan ofzo.
Edit: als het echt niet serieus besproken kan worden is een slotje misschien de beste oplossing...
Jeetje. noem je dat flamen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Klik het topic aan en lees dit:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig is het een beetje gekalmeerd sinds ik hier postte.
Slechte gedichten, daar kan ik niet goed tegenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als het weekend geweest is
Vind ik dat er
Niet meer aan getwijfeld
Zou moeten worden dat we
Gewoon weer op de
Goede manier verdergaan in topics die van hun verdomde klote slotje moeten worden gehaald!!! &^*@%$&
Je mag over mij zeggen wat je wil hoor maar mijn vriendin ergens bij betrekken is wel erg laag. Doe ik ook niet bij jou of anderen, is wel heel kinderachtig. Maar goed sterkte met je geestelijke problemenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Slechte gedichten, daar kan ik niet goed tegen
Uitgesproken meningen hier, elke dag als regen
Kan me ergeren aan het advies wat je mensen wil geven
Kansloze mogool, dat is je imago hier op fok
En door dit gedicht ben ik weer de zondebok
Luie rukker, je vriendin is een smerige sok
Doen alsof je een vriendin hebt is nog triester denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je mag over mij zeggen wat je wil hoor maar mijn vriendin ergens bij betrekken is wel erg laag. Doe ik ook niet bij jou of anderen, is wel heel kinderachtig. Maar goed sterkte met je geestelijke problemen
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doen alsof je een vriendin hebt is nog triester denk ik
Inderdaad. Altijd dezelfde treurwilgen die roepen 'oh het is heus niet zo makkelijk als jullie willen doen geloven'. 'Boehoehoe waarom vind ik niemand blablabla'quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:52 schreef perro. het volgende:
Klopt, maar tja 9 levens hé. Wat doe je er aan?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Kon jij niet beter wegblijven toen je weggepest bent? Heb de topics wel gelezen namelijk. Maar dacht eigenlijk dat je zelfmoord had gepleegd. Ook vanwege wat er in je fobo stond.
Die Nier is Roadtrip?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Is het verboden om te refereren aan je oorspronkelijke incarnatie op FOK!?
Poëziequote:Op woensdag 2 april 2014 11:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Slechte gedichten, daar kan ik niet goed tegen
Uitgesproken meningen hier, elke dag als regen
Kan me ergeren aan het advies wat je mensen wil geven
Kansloze mogool, dat is je imago hier op fok
En door dit gedicht ben ik weer de zondebok
Luie rukker, je vriendin is een smerige sok
Sowieso is het niet het enige topic met sc, kijk maar naar de datingsite reeks, daar wordt geregeld geslowchat alleen daar is het blijkbaar wel toegestaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef habitue het volgende:
Waarom zou je een topic sluiten als er mensen zich ermee vermaken. Je hoeft het niet te lezen hoor.
Gewoon wat notes/bans bij extreme SC is voldoende.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |