Ah oke!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:17 schreef crv het volgende:
[..]
We wachten even de reactie van YY af en kijken dan of we de score voor iedereen gelijk trekken
Oh, dat dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
#158 remlof 369 - Fascination33 383
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Bijzonder leuk spelletjequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Afgemaakt door collega crv: #32 542 - 313![]()
K*tspel![]()
Weet jij onze stand nog ?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:25 schreef Gijs_ het volgende:
#82 Gijs_T - schunckelstar 457 - 416
#37 Elzass - Gijs_T 449 - 431
Verdomme man, daar was gewoon geen houden aan hoe snel jij ging.quote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef yissyuss het volgende:
Beste wordfeud Eredivisie spelers, zoals jullie hebben kunnen vernemen heb ik wat tijdoverschrijdingen gehad met enkele potjes. Excuses hiervoor, heb het erg druk gehad en hierdoor mijn lopende potjes niet kunnen afmaken. Vanaf nu eindelijk weer tijd om te spelen![]()
Nogmaals Excuses,
Fijn dat je weer up en running bent YY. Succes verderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef yissyuss het volgende:
Beste wordfeud Eredivisie spelers, zoals jullie hebben kunnen vernemen heb ik wat tijdoverschrijdingen gehad met enkele potjes. Excuses hiervoor, heb het erg druk gehad en hierdoor mijn lopende potjes niet kunnen afmaken. Vanaf nu eindelijk weer tijd om te spelen![]()
Nogmaals Excuses,
Dat zijn dan makkelijke winpotjes voor hun.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:49 schreef crv het volgende:
[..]
Fijn dat je weer up en running bent YY. Succes verder![]()
Wat betreft de tijdsoverschreden potjes, het is aan je tegenstanders om te besluiten wat ze willen doen.
tja zo zijn de regeltjes, maar ik geloof dat er wel overgespeeld wordt. Ik zou in ieder geval niet zo willen winnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zijn dan makkelijke winpotjes voor hun.![]()
Lijkt me eerlijker om deze maand te schrappen en volgende maand weer te starten. Net zoals toen met Jos gedaan is.
Mja, je liet de keuze aan de andere gebruikers. Alles overspelen is goed genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
tja zo zijn de regeltjes, maar ik geloof dat er wel overgespeeld wordt. Ik zou in ieder geval niet zo willen winnen
quote:• Resign of tijdsoverschrijding is niet toegestaan en kan tot diskwalificatie leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |