Eurosport.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:10 schreef Evertjan het volgende:
zend Fox nog wel wedstrijden uit van de Serie A?
daar zit toch niemand op te wachten johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:10 schreef Evertjan het volgende:
zend Fox nog wel wedstrijden uit van de Serie A?
Is kut geworden manquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Staan de samenvattingen van de Eredivisie niet meer op de site? Vorig seizoen was alles gewoon terug te kijken.
Kwaliteit is prima tegenwoordig. Vorig seizoen was het in mijn ogen erg matig, maar nu hapert het praktisch niet, bij mij in ieder geval. Geen idee of het werkt met een Chromecast. Werken die dingen standaard met browser video's of enkel met specifieke apps?quote:Op zondag 27 september 2015 17:39 schreef JochemP het volgende:
Iemand hier ervaring met Fox Sports Go? Is er vaak lag of loopt het allemaal soepel? Kan je via je browser op je laptop bijvoorbeeld streamen naar een Chromecast?
En FA Cup, DFB Pokal, Europa League, tennis, MBL, NHL, NFL, UFC enzquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Nieuwe seizoen...
Fox sports 17,95
Fox sports + international nu 20 euro in een jaar actie.
Maar wat kiezen jullie, fox sports international heeft alleen nog de bundesliga?
Weinig meerwaarde voor mij. Al is het maar 2 euro per maand meer.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En FA Cup, DFB Pokal, Europa League, tennis, MBL, NHL, NFL, UFC enz
Het is wel karig ja. Ik heb geen ziggoquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weinig meerwaarde voor mij. Al is het maar 2 euro per maand meer.
Ga dat toch niet kijken.
Premier league -> Ziggo
Serie A -> Eurosport
Bijzonder matig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En FA Cup, DFB Pokal, Europa League, tennis, MBL, NHL, NFL, UFC enz
Ik betaal een tientje per maand bij Ziggo Sport voor zo'n internetabbo. Je hebt dan volledig toegang tot alle kanalen en met een HDMI kabel heb je het ook gewoon op tv. Best goedkoop op deze manier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:46 schreef F.Begbie het volgende:
International eruit gegooid. Ziggo terug. Wel een aardig stukkie duurder maar Premier League en Spaans voetbal + F1 is een goed pakket. NFL en Europa League stream (of RTL7) ik wel, DFB Pokal en FA Cup hebben ZDF/BBC ook vaak.
Oh dit klinkt best goed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik betaal een tientje per maand bij Ziggo Sport voor zo'n internetabbo. Je hebt dan volledig toegang tot alle kanalen en met een HDMI kabel heb je het ook gewoon op tv. Best goedkoop op deze manier.
Dit gaat hem ook voor mij worden, al hoop ik dat Ziggo nog iets goedkoper gaat wordenquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:46 schreef F.Begbie het volgende:
International eruit gegooid. Ziggo terug. Wel een aardig stukkie duurder maar Premier League en Spaans voetbal + F1 is een goed pakket. NFL en Europa League stream (of RTL7) ik wel, DFB Pokal en FA Cup hebben ZDF/BBC ook vaak.
Zie een paar posts boven je...quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Heeft FOX internationaal wat voetbal betreft alleen nog maar de Bunsesliga? Da's wel erg mager, vooral ook als je bedenkt dat half Nederland op zaterdagmiddag niet thuis is.
Waar zie je die actieprijs? Of is dat per aanbieder verschillendquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Nieuwe seizoen...
Fox sports 17,95
Fox sports + international nu 20 euro in een jaar actie.
Maar wat kiezen jullie, fox sports international heeft alleen nog de bundesliga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |