Dat mag geen probleem zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen de laatste 760 posts ofzo halen
Nee, ben ik nog mee bezig. Ik hoop snel een besluit te kunnen nemen though. Binnen 2 wekenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
al meer nieuws over je studie die je gaat doen?
lijkt me ook wel leuke studie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog mee bezig. Ik hoop snel een besluit te kunnen nemen though. Binnen 2 weken
Ja, best wel zin om aan te beginnenquote:
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ook iets heel anders dan wat je nu doet
Mwah, heb wel ideeën qua richting in ieder geval. Zag laatst ook een superleuk iets, maar dat heb ik alleen nog maar op nederlandse universiteiten gevonden tot nu toequote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:40 schreef Stuart het volgende:
Heb jij al een idee wat je wilt gaan doen
Welke richtingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, heb wel ideeën qua richting in ieder geval. Zag laatst ook een superleuk iets, maar dat heb ik alleen nog maar op nederlandse universiteiten gevonden tot nu toe
Twijfel tussen economie of rechten eigenlijk.quote:
Dat klinkt goed man, allebeiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twijfel tussen economie of rechten eigenlijk.
In Rotterdam heb je een traject dat je het beide in 6 jaar doet. Dat lijkt me echt geweldig om te doen.
Maar in ieder geval denk ik dat het een van die 2 wordt
Maar ja, in Nederland. Zitten zoveel haken en ogen aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed man, allebei![]()
Ik zou ook wel economie willen doen maar denk niet dat ik het zou kunnen
Daarom rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |