Ik ben benieuwd hoeveel je gaat doen uiteindelijkquote:
1000quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel je gaat doen uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben de afgelopen 2 dagen niet actief geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Welke kloon???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wat was je kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
in KLBquote:
ahhaaha nice dm eensquote:
ik ook zo denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
goffedomme, ik heb een vreetkick niet te zuinig
heb ik niet meer deze weekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik eet gewoon ziek snelquote:
bakjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet gewoon ziek snel![]()
Bakje Katjan Pedis is gewoon in 10 minuten leeg
Same! Al wekenlangquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
ja het is een bakquote:
wtfquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb sommige dagen nooit honger maar sommige dagen kick
gister had ik m'n eerste eten om 8 uur savonds
Bier in je cerealquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
je eerste biertje open trekken voor je eerste eten![]()
Net als reclame van Ziggo over een gast in Tokyo die met nederlandse vrienden skypt, ipv cornflakes met melk pakt hij popcorn en gooit hij er cola doorheenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als reclame van Ziggo over een gast in Tokyo die met nederlandse vrienden skypt, ipv cornflakes met melk pakt hij popcorn en gooit hij er cola doorheen
we missen lr jimbo en typquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:22 schreef Stuart het volgende:
Hoe komt het dat het zo rustig is hier
Wow, dat kan in mijn geval nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
als het goed ik stijg ik vandaag 9 plekken in de top 500
quote:
lr en typ zijn uitquote:
Okay, fair enoughquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
lr en typ zijn uit
jimbo is aan het slapen denk ik
volgens arcee nu 155quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:23 schreef Stuart het volgende:
Top 20 in de GRTD-reeks van vandaag tot en met 00:17 uur
01. 161 supersof
02. 137 Insomnia_
03. 061 LETMEIN
04. 049 Fok-it
05. 039 Stuart
06. 031 Muto
07. 025 badschaap
08. 009 Etsu
09. 005 Tjacka
10. 001 Laura.b
11. 001 arachide.
Post je ook elders eigenlijk of alleen hierquote:
Oja heb wat posts in VBL SC gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Post je ook elders eigenlijk of alleen hier
ja en ik 169quote:
No worriesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja heb wat posts in VBL SC gedaan.
Zag niet dat dat lijstje alleen GRTD was
1 klik op zijn naam en je weet hetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Post je ook elders eigenlijk of alleen hier
Nou, geef eens gas dan ouwequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik 169
dan heb ik in een uur heel weinig gepost
True, teveel moeite thoughquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 klik op zijn naam en je weet het
jaajjajjjaajjaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |