Bij games en andere applicaties bleef ie bij mij gewoon staanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet altijd.. Als je filmpjes kijkt etc. gaat 'ie uit. Alleen als ze echt nodig zijn, zijn ze zichtbaar. Maar da's ook logisch, omdat je verder geen fysieke knoppen op het toestel hebt.
En zo trots om dan je phone te showen met je net gemaakte, vage, fotoquote:
Oh, ze veranderen dan in puntjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij games en andere applicaties bleef ie bij mij gewoon staan
Dat heb ik nu netjes opgelost.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ze veranderen dan in puntjes.![]()
Maar hoe wil je dan terug gaan naar 't menu, of naar home, etc?
Ik had m'n eerste smartphone pas eh, 3/4 jaar geleden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zo trots om dan je phone te showen met je net gemaakte, vage, foto
Of het moment dat je scherm kleur kreeg. Omygod ik heb in zo een memorabel periode geleefd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh men dat wordt nog wat. Voor een update moet ik wel weer bootlocken, unrooten enz
i-modequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste smartphone pas eh, 3/4 jaar geleden?
Daarvoor constant van die prutdingen gehad, zonder fatsoenlijk internet ofzo, echt gewoon bagger.![]()
Dit was m'n laatste non-smartphone;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had m'n eerste smartphone pas eh, 3/4 jaar geleden?
Daarvoor constant van die prutdingen gehad, zonder fatsoenlijk internet ofzo, echt gewoon bagger.![]()
Dit was m'n laatste non-smartphone;
[ afbeelding ]
LIEFDEquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godverdomme, ik zal jullie vaker liefde geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |