SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
Dat klinkt inderdaad precies als wat hij heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:51 schreef Pino112 het volgende:
http://www.dierenkliniekd(...)ven/likgranuloom.htm
Kan je er iets van een sok omheen doen? Kan zo niet zien hoe hoog ie zit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad precies als wat hij heeft.
Ik had ook geprobeerd er een verbandje om te doen, maar dat ging 10 min goed.
Nu dus de kap op, ik hoop dat hij nog een beetje kan slapen vannacht![]()
Het lijkt me zo iig niet zo ernstig dat ik er nu meteen mee moet gaan.
Dat kan ik eens proberen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je er iets van een sok omheen doen? Kan zo niet zien hoe hoog ie zit.
Arts heeft er wel zalf voor als het goed is.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het er behoorlijk ontstoken uitzien, ik zou niet wachten eerlijk gezegt.
Niet dat hij het misschien niet zou redden tot morgen ochtend maar omdat het hem pijn doet
Ik heb toen ik naar bed ging hem mee genomen (komt normaal niet boven) en de kap af gedaan. Steeds als hij veel wilde likken heb ik gezorgd dat hij daarmee ophield, dus ik heb de halve nacht niet geslapen. Maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:48 schreef Holyme het volgende:
Een beetje laat nu, maar ik had zelf denk ik wel gegaan, ook al lijkt de pijn mee te vallen, stel je 'ns voor dat je constant jeuk hebt en niet kan krabben. Dat is misschien nog wel erger dan pijn. Maar hopelijk voor jullie is het met kap om allemaal prima gegaan vannacht en is het met een zalfje zo overBeterschap ermee!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:49 schreef Luxuria het volgende:
Een week of twee geleden zijn we naar de dierenarts geweest omdat onze hond last had van zijn achterpootje. Vanaf toen hebben we dagelijks geweekt in soda en het leek minder te worden.
Maar vanavond zat hij er constant aan te likken en toen ik keek schrok ik wel (zie foto). Ik heb de dierenarts gebeld rond 23.00u en die zei dat ik kon komen als ik het niet vertrouwde. Ze gaf als tip om de kap om te doen en dat heb ik gedaan.
Ik vind het lastig in te schatten of het tot morgenochtend kan wachten, ik weet niet wat hier verder mee kan gebeuren. En ik vind het wel erg sneu voor hem dat hij er zo veel last van heeftMaar als ik nu ga kost het wel een extra fortuin.
Wat denken jullie zoals het er hieronder uit ziet? Is het nodig om nu al te gaan of kan het morgenvroeg?Hoi Luxuria,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ff mee gelezen en wilde vragen hoe het is met het pootje?
Al wat beter?
Gr. DaisyLive Laugh Love
http://www.beauty-en-gezondheid.nl
Hoi Daisy, leuk dat je ernaar vraagtquote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef daisy2007 het volgende:
Hoi Luxuria,
Al wat beter?
[..]
Hoi Luxuria,
Al wat beter?
Gr. Daisy
Hoiquote:Op maandag 3 februari 2014 14:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoi Daisy, leuk dat je ernaar vraagt
Het gaat nu gelukkig weer goed!
Hij had in eerste instante een grasaar (van een plant die wij in de tuin hebben staan) tussen zijn tenen gekregen. Ik weet niet hoe dat is gegaan, maar op de een of andere manier is dit naar de bovenkant van zijn pootje gegaan.
De dierenarts heeft het open gesneden en die grasaar eruit gehaald en het pus uit de bult laten stromen en toen heeft ze er een spuit met antibiotica in gezet.
Nu moeten we dagelijks weken in soda en hij krijgt 2x per dag een halve pil antibiotica.
Meteen nadat hij bij de dierenarts was geweest ging het al veel beter. Hij heeft er bijna niet meer aan gelikt en het ziet er ook een stuk beter uit gelukkig
Die plant moeten we maar weghalen want een jaar geleden heeft hij ook zo'n grasaar in zijn oor gehad wat een flinke ontsteking werd. En dat terwijl een grasaar echt een heel klein licht zaadje is en onze hond heel veel haar heeft en hangoren, het is bijna onmogelijk dat zo'n ding zijn oor in komt en toch was het gebeurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |