quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit deze kleur in potjes ja? Maar als je het een beetje natuurlijk(er) wil laten ogen, moet het hoe dan ook bij de kapper. Ik schat maar zo in dat dat hier niet is gebeurd
Serieus? HEBBEN!!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef Stickertje het volgende:
Ik had mijn haar alleen niet gebleekt want dat vond ik een stap te ver gaan.
kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
dat heeft ie dan van tevoren al bedacht, want obv dit optreden kiest toch niemand voor pip....
Dat is het denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef oLexie het volgende:
Hmm, misschien een sneaky manier om die kleintjes te lozen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef oLexie het volgende:
dat was het denk ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef oLexie het volgende:
Dit was ook niet echt haar nummerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
dat heeft ie dan van tevoren al bedacht, want obv dit optreden kiest toch niemand voor pip....
Zeker weten jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
quote:
Ja ik vind haar ook leuk. Leuke naam, leuke stijl.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Pip is echt de meest bijzondere deelneemster ooit, ik hou van aparte meisjes
Meldpunt huiselijk geweld...quote:
Geloof dat dat donkere meisje de enige is die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan ze allemaal niet meer herinneren
Georgia, maar vader kreeg een niesbui bij het aangeven?quote:
Ja, de musical is zeker afgelopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef ZaZoe het volgende:
Haarspoeling heeft die blonde meid goed gedaan
In financiële zin geen slecht uitgangspunt op zichquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Bekend worden in Amerika.. Alsof de rest van de wereld er niet toe doet
Ik wilde vroeger ook patholoog anatoom worden of archeologe.. en nu zit ik op Fokquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger ook patholoog anatoom worden of archeologe.. en nu zit ik op Fok
die ogen knepen idd samen van "ik pak je, ipv andersom.....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef oLexie het volgende:
Ja nee ik mag Goergiefa niet, stomme 'kijk eens wat hij zei' blik. Ga.
Dit. En dr ouders ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef oLexie het volgende:
Ja nee ik mag Goergiefa niet, stomme 'kijk eens wat hij zei' blik. Ga.
Georgiva is een type die over lijken gaat, maar ze heeft een geweldige stem, eerlijk is eerlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef oLexie het volgende:
Robin maar, ik vond George eerst wel leuk maar haar attitude staat me niet aan.
Klopt, maar daar win je de wereld niet mee. Beetje bescheidenheid is oké.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Georgiva is een type die over lijken gaat, maar ze heeft een geweldige stem, eerlijk is eerlijk.
ik wil naast haar zitten, ik heb ook niveauquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
volgens mij zat ze alleen op een stok.....
Daarom wil ze naar Amerika. Dat zijn ze allemaal zo hysterischquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Klopt, maar daar win je de wereld niet mee. Beetje bescheidenheid is oké.
en een stok?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wil naast haar zitten, ik heb ook niveau
quote:
Moet wel want daar maken ze al een week reclame mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
De volgende battle met die jongen en 2 meiden is volgens mij het hoogtepunt van deze aflevering
ik kijk nooit tv, ik zie het nu pas voor het eerstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet wel want daar maken ze al een week reclame mee.
Lelijk, kan niet praten, niet zingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Dinand mag blij zijn dat hij beroemd is, daar was geen hond voor omgedraaid
mooi meidje, die benenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef oLexie het volgende:
Even tussendoor, ik ben zojuist verliefd geworden.![]()
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
daar gaat je carrière, in je eigen land was je gecastreerd voor je puberteitquote:
bijbelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
Die typische Amerikaanse benadering van de dood en hemel. De Bijbel zegt er toch echt iets anders over.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bijbel_________________________!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Leven is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
die 2 meiden zijn high-fashion-model materiaal en ze kunnen ook nog zingen.
De jehova getuigen zijn trouwens wel zeer vermakelijk die aan de deur komenquote:
Nee zo ook nog de sing offquote:
Prima deurstopperquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die kennen het Woord inderdaad nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De jehova getuigen zijn trouwens wel zeer vermakelijk die aan de deur komen
quote:
Vind hem juist beter dan de andere twee...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Arme jongen, hij komt er totaal niet tussen....
quote:
Dit verdiende echt een uitzondering ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
Die andere 2 verdienen het ook om door te gaan.. Jammer dat de andere leden niet kunnen stelen
Sorryquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die zogenaamd leuke tia-opmerkingen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ook gewoon flauw.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt vaak erg geforceerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
Alleen die riedeltjes...ik vind het vreselijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Murmeli het volgende:
Daar heeft ie nou die tia van gekregen
Dat ja. Ik vind haar té volwassen overkomen voor de Voice kids. Niet leuk daarom. Kinderen moeten gewoon kinderen zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Demi heeft het voordeel dat ze voor d'r leeftijd volwassen is. Maar echt uniek, nee.
Vind ik ook. En te zeker van zichzelf. Zie mij knap zijn enzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja. Ik vind haar té volwassen overkomen voor de Voice kids. Niet leuk daarom. Kinderen moeten gewoon kinderen zijn.
Het zijn kinderen.. Bij volwassen kan je je druk maken om zangkunstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Dionne is beter, dit is meer zang dan stemkunst
fixedquote:
Ook dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik ook. En te zeker van zichzelf. Zie mij knap zijn enzo
Je hebt een van de beste battles gemistquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef tralalala het volgende:
Ik val pas net in maar deze is wel heul goed.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef oLexie het volgende:
Hoe doen ze het potverdorie toch?! Echt als ik dat probeer komt er alleen rommel uit mijn strot.
Van?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt een van de beste battles gemist
Als ik alleen onder de douche sta droom ik graag dat het bij mij ook mooi is Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef oLexie het volgende:
Hoe doen ze het potverdorie toch?! Echt als ik dat probeer komt er alleen rommel uit mijn strot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |