Nee een fucking kermis in je bek geeft een volwassen uiterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Saleu het volgende:
Ik ben 22 en krijg binnenkort een beugel. Ik weet alleen nog niet of ik me een kleurloze of een gewone zilveren beugel pak.
Het nadeel aan een zilveren beugel vind ik dat je er direct een stuk jonger uitziet. Het nadeel aan een kleurloze vind ik dat het lijkt dat je vieze tanden hebt.
Wat raden jullie mij aan? Kleurloos of gewoon zilver?
Nou, het komt omdat ik met 19 nog een kies moest wisselen. Daarvoor kon ik dus sowieso geen beugel. Nu begin ik me toch te storen aan een paar tanden die wat scheef staan en heb ik toch gekozen voor een beugel. En 22 is nog niet zo heel oud. Bij mij op school lopen er nog wel een paar rond van boven de 20 met een beugel.quote:
Nee ik zie er juist iets ouder uit dan ik ben. Gezien mijn werk ben ik daar nog blij mee ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef RunForrestRun het volgende:
Ook al neem je een kleurloze beugel, mensen zullen het toch wel zien.
Ik heb trouwens nog nooit gezien dat een volwassene er met een zilverkleurige beugel opeens heel veel jonger uitziet. Of heb je soms een babyface?
Ik kreeg een beugel op mijn vijfentwintigste en heb er nooit 'last' van gehad, nooit gemerkt dat mensen me anders benaderden, nooit last van gehad in professionele setting o.i.d.. Juist wel veel positieve opmerkingen gehad, dat mensen het toch wel tof vinden dat je als volwassene nog aan zo'n beugel durft te beginnen.
Gewoon voor ogen houden waar je het voor doet.
Nou, volgens de ortho anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef Megara het volgende:
Gewoon zilverkleurige rocken, boeien voor die paar maanden.
Dan zou ik me er echt niet druk over maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:00 schreef Saleu het volgende:
[..]
Nee ik zie er juist iets ouder uit dan ik ben. Gezien mijn werk ben ik daar nog blij mee ook.
Ik was ook ongeveer die leeftijd toen ik een beugel had, ik heb ook een nikkelallergie maarquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:30 schreef Woelzy het volgende:
Ik nam op mijn 25ste ook nog een beugel, heb er nooit spijt van gehad, ik zie er nu zoveel beter uit met rechte tanden! Nu had ik best veel overbeet, die is ook helemaal weg.
Misschien heb je ook nog een derde optie: goud. Ik kreeg een gouden beugel toen ik gezegd had dat ik nikkel allergie had (wat in mijn geval ook zo was). In de zilveren beugel zit nikkel en de doorzichtige is bij mij niet genoemd. Vond het wel gaaf staan, zou zelf eerder voor zilver dan doorzichtig kiezen omdat mensen dan ten minste meteen zien wat het is (een beugel) en dus niet gaan 'staren'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goud lijkt me nou niksbeetje ordinair lijkt me dat...
Dat is hélemaal een mooie oplossing!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:10 schreef Chule het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook beugels nemen die aan de binnenkant van je tanden worden geplaatst.
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij ontzettend onhandig. Hoe eet je dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:10 schreef Chule het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook beugels nemen die aan de binnenkant van je tanden worden geplaatst.
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waar eigenlijk ..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:24 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ontzettend onhandig. Hoe eet je dan?
Ik vond het al gedoe met eten toen die blokjes aan de buitenkant zaten. En hoe kun je dan zien of je het goed schoon houdt?
Ik ken iemand die het heeft. Ten eerste is het tig keer duurder. Ook praat ze alsof ze een dubbele tong heeft en is haar tong schraal omdat ze er steeds haar beugel mee aanraakt. Maar je ziét 'm niet zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:24 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ontzettend onhandig. Hoe eet je dan?
Ik vond het al gedoe met eten toen die blokjes aan de buitenkant zaten. En hoe kun je dan zien of je het goed schoon houdt?
Werkt dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:26 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik raad invisaligns aan, dan zie je het alleen als je heel goed kijkt.
Zal wel duur zijn of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het gehad en ze heeft nu weer mooie rechte tanden.
Mja, ik snap niet zo goed waarom het per se niet te zien mag zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:33 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het heeft. Ten eerste is het tig keer duurder. Ook praat ze alsof ze een dubbele tong heeft en is haar tong schraal omdat ze er steeds haar beugel mee aanraakt. Maar je ziét 'm niet zitten.
Hier hetzelfde, ben 26 en heb een 'normale' zilveren beugel. Maar dat meisje (18 jaar nog maar trouwens) is enorm ijdel en wil hem zo onzichtbaar mogelijk hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet zo goed waarom het per se niet te zien mag zijn.
Ik heb dat ding tot mijn 28e gehad en ben in die tijd afgestudeerd, heb een baan en daarin promotie gekregen, allemaal met beugel. De enige opmerkingen die ik erover kreeg waren positief, dat mensen het zo goed vonden dat ik 'op latere leeftijd' nog een beugel heb genomen.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het prettiger vinden als het niet duidelijk te zien is, zou het zelf ook liever zo hebben dan een zilveren denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet zo goed waarom het per se niet te zien mag zijn.
Ik heb dat ding tot mijn 28e gehad en ben in die tijd afgestudeerd, heb een baan en daarin promotie gekregen, allemaal met beugel. De enige opmerkingen die ik erover kreeg waren positief, dat mensen het zo goed vonden dat ik 'op latere leeftijd' nog een beugel heb genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |