abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136181993
ik weet niet precies of ik hier het topic thuis hoort, maar ik probeer het hier uit te leggen.

ik ben erg goed met mensen praten, ook praat ik met mensen over persoonlijke en actuele en informatieve onderwerpen.

Alleen dan nu het probleem...

ik kan vrijwel niets aan mijn ouders vertellen, mijn vader is de aardigste en mijn moeder af en toe een beetje driftig.
en de reden waarom ik niet echt kan praten over mijn dag is dat het onnatuurlijk aanvoelt!

wie herkent zichzelf hier in?
no
pi_136182370
Ik een beetje. Maar ik heb selectief mutisme.
pi_136182694
Ik heb ook wel wat beperkingen in de sociale omgang, maar daar trek ik me verder geen kut van aan :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136182989
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Geralt het volgende:
Ik heb ook wel wat beperkingen in de sociale omgang, maar daar trek ik me verder geen kut van aan :')
Iedereen op FOK! denk ik.
pi_136183024
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef winkelwagenworstje het volgende:

[..]

Iedereen op FOK! denk ik.
Nouja ik zie hier toch wel veel mensen waarvan ik denk die zijn een heel stuk tactvoller dan dat ik doorgaans ben :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136183885
Ik kan ook niet met mijn ouders praten. In het begin ook moeite met open tegen vriendinnen praten over alles, maar naarmate ik ze beter en langer ken vertellen we elkaar echt alles. Met mijn ouders praat ik nooit over seks, liefde en relaties. Dat doet mijn moeder wel veel pijn, want ze had graag een dochter gehad die dat wel deed denk ik, maar ik kan het niet over m'n lippen verkrijgen of zo.
pi_136192913
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef bammetjekwak het volgende:
ik weet niet precies of ik hier het topic thuis hoort, maar ik probeer het hier uit te leggen.

ik ben erg goed met mensen praten, ook praat ik met mensen over persoonlijke en actuele en informatieve onderwerpen.

ik kan vrijwel niets aan mijn ouders vertellen, mijn vader is de aardigste en mijn moeder af en toe een beetje driftig.
en de reden waarom ik niet echt kan praten over mijn dag is dat het onnatuurlijk aanvoelt!

Herkenbaar, al is het bij mij vooral omdat we lijnrecht tegenover elkaar staan wat levensbeschouwing betreft en dat hangt een beetje boven ons hoofd te dreigen als het over persoonlijke dingen gaat. Dagelijkse social talk geen problemen mee (maar spreek ze niet zo vaak, woon al 20 jaar op mezelf.)
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_136220653
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef bammetjekwak het volgende:

Al is mijn moeder tegenwoordig niet meer driftig. :)
pi_136221297
Goh, ik dacht dat ik een van de weinigen was. :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')