Iedereen op FOK! denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Geralt het volgende:
Ik heb ook wel wat beperkingen in de sociale omgang, maar daar trek ik me verder geen kut van aan
Nouja ik zie hier toch wel veel mensen waarvan ik denk die zijn een heel stuk tactvoller dan dat ik doorgaans benquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! denk ik.
Herkenbaar, al is het bij mij vooral omdat we lijnrecht tegenover elkaar staan wat levensbeschouwing betreft en dat hangt een beetje boven ons hoofd te dreigen als het over persoonlijke dingen gaat. Dagelijkse social talk geen problemen mee (maar spreek ze niet zo vaak, woon al 20 jaar op mezelf.)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef bammetjekwak het volgende:
ik weet niet precies of ik hier het topic thuis hoort, maar ik probeer het hier uit te leggen.
ik ben erg goed met mensen praten, ook praat ik met mensen over persoonlijke en actuele en informatieve onderwerpen.
Alleen dan nu het probleem...
ik kan vrijwel niets aan mijn ouders vertellen, mijn vader is de aardigste en mijn moeder af en toe een beetje driftig.
en de reden waarom ik niet echt kan praten over mijn dag is dat het onnatuurlijk aanvoelt!
wie herkent zichzelf hier in?
Al is mijn moeder tegenwoordig niet meer driftig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef bammetjekwak het volgende:
ik weet niet precies of ik hier het topic thuis hoort, maar ik probeer het hier uit te leggen.
ik ben erg goed met mensen praten, ook praat ik met mensen over persoonlijke en actuele en informatieve onderwerpen.
Alleen dan nu het probleem...
ik kan vrijwel niets aan mijn ouders vertellen, mijn vader is de aardigste en mijn moeder af en toe een beetje driftig.
en de reden waarom ik niet echt kan praten over mijn dag is dat het onnatuurlijk aanvoelt!
wie herkent zichzelf hier in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |