uh jaquote:
Waarom datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
uh jahij vroeg me mee uit op fb maar heb nee gezegd
Hard leven, ik herken je probleem.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik blijk geen abonnement meer te hebben. Dit is de druppel ik ga aan de alcohol.
Daar heb ik mijn redenen voorquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik blijk geen abonnement meer te hebben. Dit is de druppel ik ga aan de alcohol.
Als Feyenoord wint krijgen jullie abo van mequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hard leven, ik herken je probleem.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Als Feyenoord wint krijgen jullie abo van me
Normaal interesseert voetbal mij geen reet maar hoop toch dat Feyenoord nu wint.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik heb paar dagen geleden ook al 600 euro teruggestoord naar mijn bankrekeningquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Werkelijk 500 euro ja?
Daar zou ik de ballen echt niet voor hebben. Al win ik dan ook minder dan niks door mijn ongeduld.
Hebben ze hem gehuurd?quote:
Die gast speelde al CL-finalequote:
Prachtig, moet telkens een traantje wegpinken wanneer ik 'm zie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. De banner hier mag er ook wezen toch?
Huilenbalk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Prachtig, moet telkens een traantje wegpinken wanneer ik 'm zie.
Genote voor crewbashquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |