Jij vind 9 jaar niet te veel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind jij dan acceptabel? qua leeftijdsverschil?
Ga je dat ook over 6 jaar zeggen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Heel veel.
als je 18 bent ben je gewoon volwassen dus ook al is diegene 25-30 kan dat prima als beide ook serieus en volwassen zijn. Vrouwen zijn vaker toch geestelijk al wat verder.
En jonger, tsja, op je 16de ben je al seksueel meerderjarig dus.
Al vind ik 16 en 30 natuurlijk dan weer not done
Nou ik hoef denk ik op mijn 30ste niet iemand van 18quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga je dat ook over 6 jaar zeggen?
ligt er aanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vind 9 jaar niet te veel?
500 euro op Feyenoord. Niks mis mee.quote:
Ligt aan de soort relatie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik hoef denk ik op mijn 30ste niet iemand van 18![]()
Maar als ze begin 20 is, waarom niet?
Lijkt me vrij normaal verschil.
echt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
500 euro op Feyenoord. Niks mis mee.
Hoezo?quote:
omg fokkie leer mijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
500 euro op Feyenoord. Niks mis mee.
'quote:
Als het een serieuze relatie moet zijn dan wel 25+ maar een seksrelatie boeit mij het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Het is ook echt niet dat als ik straks een geweldige meid tegenkom waarmee alles klikt en ze is 19, dan is het natuurlijk iets anders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik hoef denk ik op mijn 30ste niet iemand van 18![]()
Maar als ze begin 20 is, waarom niet?
Lijkt me vrij normaal verschil.
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als het een serieuze relatie moet zijn dan wel 25+ maar een seksrelatie boeit mij het niet.Serieuze relatie vind ik ook kunnen. Zoveel vrouwen die op oudere mannen vallen. en andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet een verschil van 3 jaar waar ze dan naar kijken.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
gvdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net te laat gelezen weer. Mijn excuses Sof. De volgende keer zal ik er zeker aandenken.
Ligt dan wel aan de persoon maar houd er wel van dat het niveau dan gelijk isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieuze relatie vind ik ook kunnen. Zoveel vrouwen die op oudere mannen vallen. en andersom.
Dat is niet een verschil van 3 jaar waar ze dan naar kijken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net te laat gelezen weer. Mijn excuses Sof. De volgende keer zal ik er zeker aandenken.
Je bent ze gaan luisteren ja? Zonde dan hij zich tegenwoordig blind staart op Ulver en hun rare elektrische muziekquote:
En zoals ik al zei. Vrouwen kunnen zich vaak wel vergelijken qua niveau met mannen die een paar jaar ouder zijn. Dat is de hele reden dat je best vaak leeftijdsverschil ziet in relaties.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ligt dan wel aan de persoon maar houd er wel van dat het niveau dan gelijk is
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
gvd![]()
mijn hele vrijdagavond verpest
omgquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik kan je enkel nog melden dat ik halfnaakt op een lederenstoel zit momenteel. Hopelijk compenseert die visualisatie iets
![]()
Daarnet hele album wezen luisteren, geniale muziek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent ze gaan luisteren ja? Zonde dan hij zich tegenwoordig blind staart op Ulver en hun rare elektrische muziekWat een zanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |