Niks dan het beste voor mij.quote:
Neuh. Heb betere dingen te doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon lekker ploppen, zoals een echte man.
Geen wedstrijd gespeeldquote:
prachtigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens wel. Vond je mijn glitterplaatjes nog wel mooi?
jaquote:
Niks mis meequote:
Ik ook een jaartjequote:
Jup, nu nog iets om em in te prikkenquote:
Gebruik sofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup, nu nog iets om em in te prikken
wie ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup, nu nog iets om em in te prikken
Op hetzelfde hoge niveau als Stijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een jaar gekorfbald voornamelijk omdat veel familie het deed en ik best goed bleek te zijn.
Na deze enigszins schaamtevolle bekentenis zwaai ik jullie gedag.
Geen idee.quote:
Wel zielig dat sommige ouders hun kind nog nooit bij hun naam genoemd hebben.quote:
vertel eens wat over jezelfquote:
Hij zegt toch dat hij geen idee heet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel zielig dat sommige ouders hun kind nog nooit bij hun naam genoemd hebben.
Mijn hobby is voetbal. Ik ben 24 jaar. Bijzonder aantrekkelijk en als ik aan mijn penis trek haal ik net de 30 cm.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf
of moet ik een vragenlijstje maken??
Op naar de 35quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn hobby is voetbal. Ik ben 24 jaar. Bijzonder aantrekkelijk en als ik aan mijn penis trek haal ik net de 30 cm.Nog iets?
pics in dmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn hobby is voetbal. Ik ben 24 jaar. Bijzonder aantrekkelijk en als ik aan mijn penis trek haal ik net de 30 cm.Nog iets?
Dat is leuk hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
fokkie jij kijkt toch ook van de straat?
ja ik kijk nu de eerste aflevering.quote:
Oh ik lees je bericht nu pasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
fokkie jij kijkt toch ook van de straat?
Ja vorig seizoen heb ik ook gezien. Vond de personen van vorig jaar wat interessanter maar oke.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik kijk nu de eerste aflevering.
Ik weet nog dat meisje van vorig jaar, die ging huilen bij een rondje rennen enzohad je dat ook gezien?
Geloof me, dat wil je niet.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388353quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik lees je bericht nu pasHeb het eerdere seizoenen wel paar keer gezien maar dit seizoen niet
Is het leuk?
je zegt dat je bijzonder aantrekkelijk bent. Ik zie het probleem niet.quote:
Zal straks eens kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388353
ja ga kijken
Ik kan daar nog niet echt over oordelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja vorig seizoen heb ik ook gezien. Vond de personen van vorig jaar wat interessanter maar oke.
Onweerstaanbaar enzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je zegt dat je bijzonder aantrekkelijk bent. Ik zie het probleem niet.
Dat programma van Keith Bakker vond ik sowieso wat indrukwekkenderquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan daar nog niet echt over oordelen
Maakt die nog steeds programma's dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat programma van Keith Bakker vond ik sowieso wat indrukwekkender
Naam komt me bekend voor, maar kan het ff niet plaatsenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja morgen is de 2de aflevering van: Hoe misbruik ik mijn patient.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maakt die nog steeds programma's dan?
Ja vond ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Family Matters heet het programmaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Naam komt me bekend voor, maar kan het ff niet plaatsen
bewijs hetquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja morgen is de 2de aflevering van: Hoe misbruik ik mijn patient.
waar is dat te zien?quote:
Maar niet boos worden als je dadelijk je eindexamens niet haalt omdat je steeds aan mij moet denken héquote:
Keith Bakker ken je toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar niet boos worden als je dadelijk je eindexamens niet haalt omdat je steeds aan mij moet denken hé
Uitzending gemist misschien?quote:
oke, primaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar niet boos worden als je dadelijk je eindexamens niet haalt omdat je steeds aan mij moet denken hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |