Ik moet zeggen, op een pizza werkt het ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef IBAZ het volgende:
Ik ben redelijk experimenteel in de keuken, maar gorgonzola en tomatensaus in dezelfde pan gooien, daar moet ik toch wel even aan wennen.
Doen, fantastisch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef IBAZ het volgende:
Ik ben redelijk experimenteel in de keuken, maar gorgonzola en tomatensaus in dezelfde pan gooien, daar moet ik toch wel even aan wennen.
Huuuuh, Conimexquote:Op zaterdag 1 februari 2014 05:14 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, op een pizza werkt het ook
Mijn receptje :
kipfilet ( 700 / 1000gr )
boemboe ajam paniki van konimex
bruine suiker, ketjap manis, rijst
Kip in blokjes ( niet te klein ) snijden, en aanbakken.
als het goed gekleurd is, ajam paniki erbij, en even aanzetten
100 / 150ml water ( eigen inzicht, op de boemboe gaat men van 200ml uit )
aanvullen met ketjap
3 a 4 el bruine suiker erbij
( de kip er even uithalen, anders kook je ze droog :| )
de saus inkoken tot de helft ongeveer ( lekker stroperig )
paar minuten voor serveren de kip terug, en uitserveren.
Rijst, seroendeng, zoetzure komkommer en kroepoek ...
Zoet-pittig, zelfs mijn kinderen roepen er om ....
kost zo'n 7 ¤ maar voedt 4 personen ( of 4x één, het vriest geweldig in )
[ afbeelding ]
Opgeslagen!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:50 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsausWel oppassen met de cayennepeper.
Heb op tv gezien dat t niet goed is omdat rauwe kip in aanraking komt met aardappels.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik geen zin heb om te koken, schil ik bloemige aardappels en snij ze aan stukken, op een bakblik, kippenvleugels kruiden en erop leggen, 75 minuten in de oven en een salade erbij.
De aardappels zuigen zich vol met het vet van de kip, en de sappen, erg lekker
En wat zou dat? Het gaat de oven in en alles gaat dood.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb op tv gezien dat t niet goed is omdat rauwe kip in aanraking komt met aardappels.
Vroeg t me af toen ik t zag. Zit wel kern van waarheid in. Kip mag je ook niet snijden op n plank waar je later groente mee snijdt. Dat gaat ook allebei dood maar toch wordt t afgeraden.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat zou dat? Het gaat de oven in en alles gaat dood.
Wat snijplank aangaat correct, maar op de aardappels in de oven, onzinnig.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vroeg t me af toen ik t zag. Zit wel kern van waarheid in. Kip mag je ook niet snijden op n plank waar je later groente mee snijdt. Dat gaat ook allebei dood maar toch wordt t afgeraden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |