SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
haha koppen zal hij vast ook wel lekker doen, dat deed de NIF al redelijk goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, ik wilde hem ook gebruiken om mee te koppen, want 90+ strength en jumping en 1.85.
zie ook dat zijn reactie is verbeterd, misschien is dat wel een hele vooruitgang met het punt wat ik aangaf (dat hij vaak er naast zat met afvallende bal en dan niet meer mee kon in omschakeling)![]()
Dit team maar maken dan.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het is mijn favoriete systeem deze Fifa, eerst eentje met Ibra gehad en nu eentje met IF Benzema, doen dat beiden heel erg goed. Veel goals en veel assists aan de opkomende CM's / naar binnen trekkende wingersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde als CF in die 4-3-3(5). Denk je dat dat lekker zou spelen?
Enige nadeel is dat ze vaak als ik over de flank voor de cross niet klaar staan om te koppen. Staat Benzema buiten de 16 voor de afvallende bal, terwijl Iniesta voor de kopbal gaat![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een leuk skillerteam met Dayro, maar ik kom niet verder dan dit:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Je wilt nog meer skillers?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk skillerteam met Dayro, maar ik kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Lindgren. had ook wel iets leuks.![]()
Ja, als het kan graagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je wilt nog meer skillers?
Lindgren. had ook wel iets leuks.
Bohh 1.5 miljoen voor Betancourt? :pquote:Esclusiva: sorpresa Atalanta, arriva Bentancourt
Colpo a sorpresa dell’Atalanta: in questi ultimi minuti la società orobica ha definito l’acquisto dal PSV Eindhoven di Ruben Bentancourt, attaccante classe 1993 dell’Uruguay under 20. Un'operazione chiusa a 1,5 milioni di euro più bonus e curata nei minimi di dettagli dall'agente FIFA Vincenzo D'Ippolito.
Lijkt me sterk![]()
Vitesse +0.75 @ 1.97
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mijn broer is niet blij met de aankoop (niet echt aankoop maar huur) van Arsenal.. hij kent Kallstrom ook niet eens. Toen zei ik dat hij wel heel goed is (door zijn stats in FIFA)![]()
Heel goed, maar een silver gr grquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer is niet blij met de aankoop van Arsenal.. hij kent Kallstrom ook niet eens. Toen zei ik dat hij wel heel goed is (door zijn stats in FIFA)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Belachelijke line inderdaad.quote:
Zat net bij de Vitesse delegatie in de trein met originele liedjes als "Wie niet springt die is voor NEK" en "Oohooohoohooo"
Arnhemmers
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En wat zei hij toen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer is niet blij met de aankoop (niet echt aankoop maar huur) van Arsenal.. hij kent Kallstrom ook niet eens. Toen zei ik dat hij wel heel goed is (door zijn stats in FIFA)![]()
Ik zei ook dat hij silver is en toen zei hij 'ja, hij is dus niet goed' maar toen zei ik dat hij hele goede stats heeft voor een silver en dat hij als CM wel 78 overall zou hebben en dat is meer dan Flamini.quote:![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei ook dat hij silver is en toen zei hij 'ja, hij is dus niet goed' maar toen zei ik dat hij hele goede stats heeft voor een silver en dat hij als CM wel 78 overall zou hebben en dat is meer dan Flamini.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Deadline day is saaaaaaaai trouwens. Dan zijn die in de zomer zo voor het seizoen begint toch leuker vaak.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wat bedoel je met die bet Tim? minimaal 1 goal van Vitesse?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt niet goed genoeg voor een club als Arsenal (ja, voor de breedte). Sowieso wat moeten ze ermee, ze hebben zat middenvelders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tletico-Madrid.dhtml
1.5m heeft het ze maar gekost. Tripple link met Costa![]()
Nee, is een asian handicap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
wat bedoel je met die bet Tim? minimaal 1 goal van Vitesse?
+0.5 wil zeggen dat Vitesse dus met 0.5 goal voorsprong begint. Dan heb je minimaal een gelijkspel nodig (of dus winst Vitesse).
+1 is +1.0 voorsprong en dan krijg je je geld terug als Vitesse met 1 goal verschil verliest (winst bij gelijkspel of overwinning Vitesse).
+0.75 zit daar tussenin..is eigenlijk halve stake op +0.5 en helft op +1. Je krijgt dan dus de helft van je geld terug bij nederlaag met 1 goal verschil.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je weet dat Diego iets van 7 miljoen per jaar verdiende bij Wolfsburg, daarom wilden ze maar wat graag van hem afquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Maver24 het volgende:
1.5m heeft het ze maar gekost. Tripple link met Costa
edit. 8.2 miljoen zelfs, exclusief bonussenalleen Ribery had hoger salaris in Bundesliga.
![]()
2,5 tonquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bohh 1.5 miljoen voor Betancourt? :p
Lijkt me sterk![]()
En een doorverkooppercentage.![]()
ohh zo thx, +1 verlies je dan toch gewoon je geld als ze verliezen met 1 goal aangezien het dan gelijk is, overal zo dat je dan je geld terug krijgt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, is een asian handicap.
+0.5 wil zeggen dat Vitesse dus met 0.5 goal voorsprong begint. Dan heb je minimaal een gelijkspel nodig (of dus winst Vitesse).
+1 is +1.0 voorsprong en dan krijg je je geld terug als Vitesse met 1 goal verschil verliest (winst bij gelijkspel of overwinning Vitesse).
+0.75 zit daar tussenin..is eigenlijk halve stake op +0.5 en helft op +1. Je krijgt dan dus de helft van je geld terug bij nederlaag met 1 goal verschil.
die 0.75 heeft bwin niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lijkt me echt zo'n speler waarvan we in Nederland massaal roepen dat hij er niks van kan en dan over een paar jaar plots toch best goed blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2,5 ton![]()
En een doorverkooppercentage.![]()
Naast al het transfergeweld, ook triest nieuws. Cristian Chivu heeft, mede door blessureleed, besloten een punt achter zijn carrière te zetten.
De 33-jarige verdediger brak door bij Ajax, waar voor hij tussen 1999 en 2003 actief was. Daarna maakte hij de transfer naar AS Roma. In 2007 verkaste hij naar Internazionale, waar hij met name de laatste jaren veel blessureleed kende.![]()
Nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Maver24 het volgende:
1.5m heeft het ze maar gekost. Tripple link met CostaHij beviel me echt goed in mijn Bundesliga team.
![]()
Toffe speler was dat altijd, van wat ik van hem heb gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Zhano het volgende:
Naast al het transfergeweld, ook triest nieuws. Cristian Chivu heeft, mede door blessureleed, besloten een punt achter zijn carrière te zetten.
De 33-jarige verdediger brak door bij Ajax, waar voor hij tussen 1999 en 2003 actief was. Daarna maakte hij de transfer naar AS Roma. In 2007 verkaste hij naar Internazionale, waar hij met name de laatste jaren veel blessureleed kende.
Ajax had vroeger naar mijn mening sowieso wel een 'sympathieke' spelersgroep met Grygera, Maxwell, Litmanen en dat soort gasten.
PM maar voor een goede stream van Feyenoord - Vitesse.
Nee, asian handicap is het, niet european.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh zo thx, +1 verlies je dan toch gewoon je geld als ze verliezen met 1 goal aangezien het dan gelijk is, overal zo dat je dan je geld terug krijgt?
die 0.75 heeft bwin niet
Asian heeft geen gelijkspel.
Europese +1 is heel wat anders..dan verlies je idd bij gelijkspel omdat je voor 1x2 kan kiezen. Bij asian alleen 1 of 2.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Zhano het volgende:
De 33-jarige verdediger brak door bij Ajax, waar voor hij tussen 1999 en 2003 actief was. Daarna maakte hij de transfer naar AS Roma. In 2007 verkaste hij naar Internazionale, waar hij met name de laatste jaren veel blessureleed kende.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook beter weer dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Deadline day is saaaaaaaai trouwens. Dan zijn die in de zomer zo voor het seizoen begint toch leuker vaak.![]()
Als er nou 1 Ajacied niet sympathiek was, dan was het wel die kut Roemeen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toffe speler was dat altijd, van wat ik van hem heb gezien.
Ajax had vroeger naar mijn mening sowieso wel een 'sympathieke' spelersgroep met Grygera, Maxwell, Litmanen en dat soort gasten.
Ook altijd 1 van de meest gehate spelers in de Serie A geweest bij supporters van andere clubs.![]()
ohh nice danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, asian handicap is het, niet european.
Asian heeft geen gelijkspel.
Europese +1 is heel wat anders..dan verlies je idd bij gelijkspel omdat je voor 1x2 kan kiezen. Bij asian alleen 1 of 2.ziek verschil dan qua odds met die +1 bij bwin
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet sympathiek als speler zelf, maar die hele groep van spelers straalde heel iets anders uit dan tegenwoordig. Dat waren allemaal (potentiële) toppers en nu is driekwart een omhooggevallen talent en dan nog arrogant ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er nou 1 Ajacied niet sympathiek was, dan was het wel die kut Roemeen.
Ook altijd 1 van de meest gehate spelers in de Serie A geweest.
Alsof jij dat nog weet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet sympathiek als speler zelf, maar die hele groep van spelers straalde heel iets anders uit dan tegenwoordig. Dat waren allemaal (potentiële) toppers en nu is driekwart een omhooggevallen talent en dan nog arrogant ook.Jij was toen net 7 jaar en leerde je ik maan roos vis.
Het lijkt wel alsof je het over PSV hebt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet sympathiek als speler zelf, maar die hele groep van spelers straalde heel iets anders uit dan tegenwoordig. Dat waren allemaal (potentiële) toppers en nu is driekwart een omhooggevallen talent en dan nog arrogant ook.
Ik heb in het huidige Ajax geen spelers die ik nou zo onsympathiek vind eigenlijk.![]()
Depay, Bakkali, Willems, Maherquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het over PSV hebt.
Ik heb in het huidige Ajax geen spelers die ik nou zo onsympathiek vind eigenlijk.
De wijdverspreide haat voor Willems snap ik echt niet. Pure Johan Derksen indoctrinatie is mijn enige verklaring. Hij kijkt chagrijnig ?
Maher is wel echt een walgelijk misbakseltje ja, dat vond ik al voor hij naar PSV ging (en ik vond het ook al een zwaar overschatte speler toen, ook vaak zat hier gepost), maar toen was het het nationale troetelkind en zag niemand het, nu bij PSV opeens wel.![]()
Gast, Willems is echt een mongool. Moeten we die tweets enzo er weer bij halen? Guidetti mag een god-complex hebben, maar Willems zit er ook niet ver vanaftwitter:SlowSportsNews twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 16:38:53Breaking:Middlesbrough have broken their club transfer record to sign Brazil striker Afonso Alves for £12m#boro http://t.co/u1l36OUWFS reageer retweet
![]()
![]()
Nu weten ook al de meeste clubs hoe ze er voor staan qua selectie etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Deadline day is saaaaaaaai trouwens. Dan zijn die in de zomer zo voor het seizoen begint toch leuker vaak.
In de zomer zie je veel meer paniekaankopen en dat is idd wel een stuk leuker om te volgen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Whut...Willems haat lijkt me heeeeeel obvious en heet weinig met Derksen te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
De wijdverspreide haat voor Willems snap ik echt niet. Pure Johan Derksen indoctrinatie is mijn enige verklaring. Hij kijkt chagrijnig ?
Maher is wel echt een walgelijk misbakseltje ja, dat vond ik al voor hij naar PSV ging (en ik vond het ook al een zwaar overschatte speler toen, ook vaak zat hier gepost), maar toen was het het nationale troetelkind en zag niemand het, nu bij PSV opeens wel.
Bron: ieder interview en iedere seconde dat hij zijn bek open trektAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het echt apart hoe jij voetballers beoordeeld op hun persoonlijkheid enzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:45 schreef Zhano het volgende:
Gast, Willems is echt een mongool. Moeten we die tweets enzo er weer bij halen? Guidetti mag een god-complex hebben, maar Willems zit er ook niet ver vanaftwitter:SlowSportsNews twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 16:38:53Breaking:Middlesbrough have broken their club transfer record to sign Brazil striker Afonso Alves for £12m#boro http://t.co/u1l36OUWFS reageer retweet
Kijk is naar hoe spelers op het veld presteren en doen.![]()
![]()
Willems is dom. Nou en.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Whut...Willems haat lijkt me heeeeeel obvious en heet weinig met Derksen te maken.
Bron: ieder interview en iedere seconde dat hij zijn bek open trekt![]()
Dom op een vervelende manier. Arrogant, wereldvreemd..quote:
Dit is mijn mening en daar zal u het mee moeten doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh oh de fox analisten denken dat Feyenoord gaat winnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme John de Wolf co-commentator man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denken de gok sites ook, ik ben er nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
oh oh de fox analisten denken dat Feyenoord gaat winnen..
ben benieuwd
trouwens 2e seizoen in divisie 1 gaat ook nog steeds heerlijk
wederom ongeslagen gehandhaafd, 2e keer ongeslagen kampioen zal het wel niet worden..
![]()
Wat ik van Willems gezien heb zal mn mening niet positiever makenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het echt apart hoe jij voetballers beoordeeld op hun persoonlijkheid enzo
Kijk is naar hoe spelers op het veld presteren en doen.![]()
![]()
Die voorzetten van Manolev ook echtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Jetro gaat wel een hele goede coach worden.![]()
Zo'n bal moet je als prof toch 10/10 goed leggen? Zonder druk of tegenstander
Nouja, ik kan me nog herinneren dat hij met zijn handen een leuk gebaar deed op een foto bij Auschwitz. Maarja, dat kun je hem dus niet kwalijk nemen omdat hij wereldvreemd is?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit. Hij is inderdaad dom en wereldvreemd, maar ik vind hem niet onsympathiek
maar er was druk volgens willem, too much pressurequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die voorzetten van Manolev ook echt![]()
Zo'n bal moet je als prof toch 10/10 goed leggen? Zonder druk of tegenstander'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb hier nog eens gepost dat dat misschien wel iets met de marokkaanse mentaliteit te maken kon hebben. werd helemaal afgemaakt, maar ook maher bewijst maar weer eens dat ook hij niet om kan gaan met de top-talenten status.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Maher is wel echt een walgelijk misbakseltje ja, dat vond ik al voor hij naar PSV ging (en ik vond het ook al een zwaar overschatte speler toen, ook vaak zat hier gepost), maar toen was het het nationale troetelkind en zag niemand het, nu bij PSV opeens wel.
verder nog niet echt grote namenarmero zou wel lekker zijn als LM voor de BPL squadjes.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat neem ik hem niet kwalijk, omdat er helemaal niets kwalijks in zit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me nog herinneren dat hij met zijn handen een leuk gebaar deed op een foto bij Auschwitz. Maarja, dat kun je hem dus niet kwalijk nemen omdat hij wereldvreemd is?![]()
Ik wel, wat een clown actiequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat neem ik hem niet kwalijk, omdat er helemaal niets kwalijks in zit.
Maar dat kan elke voetbal neger doen.![]()
als je 10 bentquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef DutchSL het volgende:
Omdat je bij Auschwitz bent, mag je niet een peace teken maken en naar een camera kijken?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
het is nou niet echt het meest vredige stukje op aardequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef DutchSL het volgende:
Omdat je bij Auschwitz bent, mag je niet een peace teken maken en naar een camera kijken?misschien wat onhandig.
#FreeTrapz![]()
Vermeer zie ik niet echt voor me eigenlijk. Maar Denswil ofzo wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
Mja alsof Depay, Vermeer, Boetius dat niet hadden kunnen doen...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mja die is nu wat ouder ja. Elia ofzo zou het ook zo doen ... zijn allemaal met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vermeer zie ik niet echt voor me eigenlijk. Maar Denswil ofzo wel.![]()
Maar hij doet het niet met de boodschap van: "Vrede is goed, zeker als je ziet wat hier wel niet allemaal gebeurd is."quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef DutchSL het volgende:
Omdat je bij Auschwitz bent, mag je niet een peace teken maken en naar een camera kijken?
Hij doet het gewoon zoals hij elk "negergebaar" zou doen, om stoer op de foto te staan.
dit ja. vermeer is een te serieuze neger.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vermeer zie ik niet echt voor me eigenlijk. Maar Denswil ofzo wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Precies, Willems is echt niet de enige, maar hij is wel echt een achterlijke clown...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mja die is nu wat ouder ja. Elia ofzo zou het ook zo doen ... zijn allemaal met elkaar te vergelijken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nou ja dat vind jij. Voor hen is dat gewoon de standaard.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, Willems is echt niet de enige, maar hij is wel echt een achterlijke clown...![]()
Ik denk wel meer dan 20 keer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
En met zijn bankrekening kan hij je moeder wel 20 keer neuken dus stil.
20 maar, heeft bakkertje zo'n dure moeder ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
En met zijn bankrekening kan hij je moeder wel 20 keer neuken dus stil.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een rus dus zal wel goedkoop zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
20 maar, heeft bakkertje zo'n dure moeder ?![]()
![]()
Ik vind het gezeik om niks, we haten Willems dus we gaan hier een issue van maken. Als van der Wiel zo had gestaan had geen haan er naar gekraaid.![]()
Dan had ik dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, we haten Willems dus we gaan hier een issue van maken. Als van der Wiel zo had gestaan had geen haan er naar gekraaid.
Bij iedereen trouwens..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Oh man, die van der Wiel vind ik ook zon clown he. Das echt de Willems van Ajaxquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, we haten Willems dus we gaan hier een issue van maken. Als van der Wiel zo had gestaan had geen haan er naar gekraaid.![]()
![]()
Of Babel![]()
![]()
babeltje met z'n twitter skillsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh man, die van der Wiel vind ik ook zon clown he. Das echt de Willems van Ajax![]()
![]()
Of Babel
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
pas op he is winter, kan koud en glad zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga maar even naar buiten tijdens deze discussiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mja iemand nog een paar vette films die ik moet/kan downloaden voor in de auto? Heb Captain Philips, Wolf of wall street, Hunger games, American Hustler en Escape plan al. Alles is welkom![]()
![]()
Van der Wiel heeft ook zoveel kritiek gehad overal, waaronder hier joh. Ben je in Calimero mood?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, we haten Willems dus we gaan hier een issue van maken. Als van der Wiel zo had gestaan had geen haan er naar gekraaid.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ender's Game wellicht?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
Mja iemand nog een paar vette films die ik moet/kan downloaden voor in de auto? Heb Captain Philips, Wolf of wall street, Hunger games, American Hustler en Escape plan al. Alles is welkomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
LIEVER EEN KLEURLING DAN LURLING!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Confetti het volgende:
Die kleurlingen hier zijn voor 99% allemaal hetzelfde joh. Is cultuur. Accepteren.![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Confetti het volgende:
Die kleurlingen hier zijn voor 99% allemaal hetzelfde joh. Is cultuur. Accepteren.![]()
![]()
hahaha zit je dan met Potsies held bij je clubquote:
#FreeTrapz![]()
Seizoen 1 van Banshee moet je binnenhalen als je het nog niet hebt gezien. S2 is nu bezig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik slinger hem even aan, heb nog 22 gigabyte dus neem hem gewoon meeDankje.
En nu ga ik zuipen, ciaoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Afmelden bij Oranje om midden in de nacht de gangstah uit te hangen vind ik van een totaal andere orde dan twee vingers opsteken en naar de camera kijken als er een foto genomen wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft ook zoveel kritiek gehad overal, waaronder hier joh. Ben je in Calimero mood?
Echt te belachelijk voor woorden dat jullie dit op 1 hoopje gooien. Dat van van der Wiel was gewoon onprofessioneel wangedrag, als ik bondscoach was genoeg reden om hem gewoon uit de selectie te zetten.
Dat van Willems was helemaal niks.![]()
Ok ok sorry, dan vinden we Willems geen mongool. Dring ons vooral je mening op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Afmelden bij Oranje om midden in de nacht de gangstah uit te hangen vind ik van een totaal andere orde dan twee vingers opsteken en naar de camera kijken als er een foto genomen wordt.
Echt te belachelijk voor woorden dat jullie dit op 1 hoopje gooien. Dat van van der Wiel was gewoon onprofessioneel wangedrag, als ik bondscoach was genoeg reden om hem gewoon uit de selectie te zetten.
Dat van Willems was helemaal niks.![]()
Ik zeg niet dat het gevolgen moet hebben voor Willems bij PSV, Oranje of waar dan ook, maar het komt gewoon echt gigantisch stupide over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Afmelden bij Oranje om midden in de nacht de gangstah uit te hangen vind ik van een totaal andere orde dan twee vingers opsteken en naar de camera kijken als er een foto genomen wordt.
Dat van Willems was helemaal niks.
van der wiel moet niet bij oranje geselecteerd worden omdat hij vreselijk slecht staat te voetballen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat van Willems was helemaal niks.
en je hoeft geen echte vedette te zijn om je zo te gedragen. miss een beetje naar z'n bol geschoten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
die gaat zeker een UP krijgen, dus zeker 100c te duurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blind met 80 contracts en een chem style voor 250c #SMLENO
#FreeTrapz![]()
Die UP wordt dan gold en CDM. Niet dat je iets aan Blind als LB hebt maar hij is wel iets waard.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gaat zeker een UP krijgen, dus zeker 100c te duur![]()
Als van Ginkel vorig jaar al geen UP kreeg, dan zou ik zeker niet voor zekerheid aannemen dat fucking Blind een UP krijgt.
Eerder Veltman dan nog, puur omdat die international is geworden.![]()
74CDMquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die UP wordt dan gold en CDM. Niet dat je iets aan Blind als LB hebt maar hij is wel iets waard.niet dat ik met silvers speel maar zou een leuke optie zijn om holla te vervangen.
#FreeTrapz![]()
Hoe laat is Feyenoord - Vitesse begonnen?
Ik zit allemaal te wachten tot 20.45u![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
8 uurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe laat is Feyenoord - Vitesse begonnen?
Ik zit allemaal te wachten tot 20.45u![]()
![]()
![]()
quote:Alfred Finnbogason is naar alle waarschijnlijkheid nog minimaal een half jaar te bewonderen in de Eredivisie. Fulham deed naar verluidt tevergeefs een poging om de topschutter van sc Heerenveen in te lijven.
Fulham wilde een bod opvoeren richting tien miljoen euro, wist de IJslandse tv-zender Stöð 2 te melden. Heerenveen ging echter niet akkoord met het voorstel van de Londense club. Kostas Mitroglou van Olympiakos Piraeus werd daarentegen wel ingelijfd door de werkgever van manager René Meulensteen en doelman Maarten Stekelenburg.
Finnbogason maakte dit seizoen al negentien Eredivisie-doelpunten voor sc Heerenveen. Daarnaast wist de spits tweemaal te scoren in het nationale bekertoernooi. Toch bleef het in januari relatief rustig rond de international, die vorig seizoen 24 competitietreffers produceerde.![]()
Paulinho, de Brasilver spits in de Serie A, naar Southampton voor 6 miljoen. Die zal wel duur worden
Nog niet helemaal zeker though.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:45 schreef DutchSL het volgende:
Paulinho, de Brasilver spits in de Serie A, naar Southampton. Die zal wel duur worden![]()
Dubbellink met wanyama![]()
![]()
Die IF Boateng is echt geweldig.
Zette net even David Luiz aan de kant.
Gewoon randje 16 alles aannemen met de rug naar het doel, 1 keer naar het doel toe kappen en schieten. Altijd prijs.
Nu wilt Lazio nog Biabiany halen met een deel van het geld dat ze voor Hernanes kregen, perfecte link met Konko![]()
![]()
jammer dat hij naast hard rennen net niks kan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:52 schreef DutchSL het volgende:
Nu wilt Lazio nog Biabiany halen met een deel van het geld dat ze voor Hernanes kregen, perfecte link met Konko
hernanes wel een triple link met die cheap brasil CB
#FreeTrapz![]()
Biabiany is een veel betere RW dan Juan Jesus op CB is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer dat hij naast hard rennen net niks kan.
hernanes wel een triple link met die cheap brasil CB
Heb ze beiden gehad.![]()
Sierd
met zulke stats kan hij nooit heel slecht zijn. 1.85 hoog mid/mid. moet goed gaan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Biabiany is een veel betere RW dan Juan Jesus op CB is.
Heb ze beiden gehad.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waar ging Hernanes heen dan? Iets gemist merk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:52 schreef DutchSL het volgende:
Nu wilt Lazio nog Biabiany halen met een deel van het geld dat ze voor Hernanes kregen, perfecte link met Konko![]()
Het is 1 van de slechtste CB's die ik heb gehad. Zapata op zijn plek gezet, die doet het veel beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met zulke stats kan hij nooit heel slecht zijn. 1.85 hoog mid/mid. moet goed gaan zou ik zeggen.
In dit team:![]()
![]()
Interquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waar ging Hernanes heen dan? Iets gemist merk ik.![]()
Jesus is niet echt goed maar ik heb nu als RCB in een 352 en daar baast hij het veld wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is 1 van de slechtste CB's die ik heb gehad. Zapata op zijn plek gezet, die doet het veel beter.
In dit team:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ga hem van de week proberenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is 1 van de slechtste CB's die ik heb gehad. Zapata op zijn plek gezet, die doet het veel beter.
In dit team:
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Dat valt wel mee.. ik denk dat Nouble meer kans maakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Meest uitgeleende speler ooit?![]()
Vage Braziliaantjes die vaak verhuurd worden aan clubs uit Japan of Vietnam ofzo en dan weer aan allerlei andere Braziliaanse clubs. Denk dat er spelers tussen zitten die wel 20x verhuurd zijn.![]()
Sigurdarson terug naar de Tippeligaen.. jammer genoeg is hij lang niet zo goed als vorig jaar en de silvers uit die competitie ook niet.![]()
Welke club?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sigurdarson terug naar de Tippeligaen.. jammer genoeg is hij lang niet zo goed als vorig jaar en de silvers uit die competitie ook niet.![]()
![]()
Mijn team van vorig jaar met hun kaarten vna dit jaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sigurdarson terug naar de Tippeligaen.. jammer genoeg is hij lang niet zo goed als vorig jaar en de silvers uit die competitie ook niet.
Wat een downgrades
Morrison CDM, die zit niet meer in het spel.![]()
Martins Indi is boos.Goed gezien 4e official..... Goed gezien Gozubuuuuuuuuuuuuuuuk
100% rood.
Zegt die commentator dat het niet bewust is..![]()
![]()
![]()
![]()
Die Gatt kan er echt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn team van vorig jaar met hun kaarten vna dit jaar
[ afbeelding ]
Wat een downgrades
Morrison CDM, die zit niet meer in het spel.![]()
No shit..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:15 schreef el-blanchito het volgende:
Dat is tcoh 1000% rood voor Bruno, of ben ik nou gek?
Edit: BAM![]()
Hij lijkt erop ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Grandesco het volgende:
Wie is die Co-commentator bij Fox?
Is dat Co Stompe?
John de wolf
Die snapt er echt helemaal niks vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hij lijkt erop ja.
John de wolf![]()
![]()
Leuke wedstrijd ineens
lopen ze nou allemaal te miepen over rood voor BMI, zie niks.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij gaat gewoon op hem staan toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
lopen ze nou allemaal te miepen over rood voor BMI, zie niks.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zit niet te kijken zag alleen allemaal BAM en yeah's voorbij komen maar op livescore staat niks geen goal en geen kaart.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon op hem staan toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vitesse is naar mijn mening toch wel iets sterker.
Sowieso meer individuele kwaliteit.
Oehoee Janmaat hamstring blessure?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Niet verkeerd die Tamara Gorroquote:Ezequiel Garay's girlfriend has caused Benfica fans to worry a little.
Tamara Gorro posted on Twitter: "I have to make on of the most important decisions of my life," sparking fears amongst the Portuguese club's supporters that Garay was set to move abroad on deadline day.
Alternatively, this could just be fans seeing a molehill and making a mountain out of it! We'll soon know, I suppose...![]()
![]()
Godverdomme, Draxler is zo ongelooflijk goed.
En je kan hem betalenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:40 schreef TBakkert het volgende:
Godverdomme, Draxler is zo ongelooflijk goed.![]()
![]()
Jong Ajax trouwens weer kansloos op achterstand tegen Telstar. 3-1
Banega was Inter's alternatief voor Hernanes, maar gaat nu naar Newells Old Boys. Valencia wilde blijkbaar perse van hem af.
Valencia haalt waarschijnlijk Otamendi voor de defensie, Ricardo Costa zou dan naar Besiktas kunnen.![]()
Die stats van hemquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:48 schreef DutchSL het volgende:
Banega was Inter's alternatief voor Hernanes, maar gaat nu naar Newells Old Boys. Valencia wilde blijkbaar perse van hem af.Twee jaar geleden ofzo was ie nog CDM ofzo? Ik had dus wat anders verwacht...
![]()
1-1 is een prima uitslag
Heb alleen het laatste half uurtje gekeken en heb hem weinig fout zien doen eigenlijk. Eerste uur was dus tragisch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Grandesco het volgende:
Die turk is echt een slechte scheidsrechter... jezus christus....![]()
dank Tim, 8 euro minder arm
Hij floot gewoon primaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb alleen het laatste half uurtje gekeken en heb hem weinig fout zien doen eigenlijk. Eerste uur was dus tragisch?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Emnes laat aan VI.nl weten dat de transfer rond is: hij speelt de rest van dit seizoen op huurbasis voor Swansea City. 'Dit is heel lekker voor me. Ik moet het nu in de Premier League gaan laten zien. Ik ga zaterdag naar Swansea, dus ik kan dit weekend nog niet debuteren.'![]()
http://www.gazzetta.it/Ca(...)o-202255259079.shtml
De nieuwe Cavani ja, dat zeiden ze ook toen hij naar PSV kwam![]()
![]()
Die de Wolf trouwens toen BMI op Ibarra ging staan; "Dat deed hij niet expres, hij keek niet naar beneden"
Onbetaalbaar![]()
is remy er nog. het suggestion knopje op wefut is een beetje stuk.
neemt niet weg dat dit bazig moet spelen volgens mij. zal in de praktijk wel weer tegen vallen.![]()
#FreeTrapz![]()
Bonucci en Chiellini even omwisselen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
is remy er nog. het suggestion knopje op wefut is een beetje stuk.
neemt niet weg dat dit bazig moet spelen volgens mij. zal in de praktijk wel weer tegen vallen.![]()
[ afbeelding ]
why?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bonucci en Chiellini even omwisselen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze staan nu beide met hun sterke been naar elkaar toen en zo ga je heel veel crosses tegen krijgen. Ook is Chiellini een heel klein beetje sneller.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Snelste man buitenkant, beste kopper midden, linkspoot/rechtspoot.quote:
Waarom zou je Chiellini in het midden zetten?![]()
zie niet helemaal in waarom ik heel veel crosses tegen ga krijgen als ze met het sterke been naar elkaar toe staan.
chiellini heeft mid/high bonucci mid/mid daarom chiellini in het centrum. heb daar liever iemand met high defensive.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon lekker doen wat je zelf het beste lijkt johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef FCsuarez het volgende:
zie niet helemaal in waarom ik heel veel crosses tegen ga krijgen als ze met het sterke been naar elkaar toe staan.
chiellini heeft mid/high bonucci mid/mid daarom chiellini in het centrum. heb daar liever iemand met high defensive.![]()
![]()
door sterke argumenten kun je je natuurlijk altijd bedenken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat je zelf het beste lijkt joh
mocht het niet spelen zal ik ze eens omwisselen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh nee, dat waren 2 losse punten. Bonucci zal over de achterlijn penalty's veroorzaken en hij kan buitenspelers moeilijk tackelen als ze buitenom gaan en willen voorgeven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef FCsuarez het volgende:
chiellini heeft mid/high bonucci mid/mid daarom chiellini in het centrum. heb daar liever iemand met high defensive.
Nog ff lekker cashenquote:
Waarom zou med/high centraal belangrijker zijn dan aan de buitenkant?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef FCsuarez het volgende:
chiellini heeft mid/high bonucci mid/mid daarom chiellini in het centrum. heb daar liever iemand met high defensive.![]()
zie vorige post. mocht het niet lopen wissel ik ze omquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh nee, dat waren 2 losse punten. Bonucci zal over de achterlijn penalty's veroorzaken en hij kan buitenspelers moeilijk tackelen als ze buitenom gaan en willen voorgeven.
@dsl, mentaal denk ik. gewoon zeker weten een laatste man achter de hand.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand die me nog een leuk filmpje kan aanraden, iets met oplichters of strategisch geplande overvallen?(Denk 21, Ocean's, Italian Job etc
)
![]()
Pain and Gain heb ik eergisteren gezien, ook een leuke filmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Zhano het volgende:
Iemand die me nog een leuk filmpje kan aanraden, iets met oplichters of strategisch geplande overvallen?(Denk 21, Ocean's, Italian Job etc
)
Klopt ja, al gezien 'helaas'.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Pain and Gain heb ik eergisteren gezien, ook een leuke film![]()
![]()
Al het 4e pakje op rij zonder een shiney gold player
Gebeurd bij mij zo vaak, gewoon doorgaan. komt er vanzelf wel 1quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Al het 4e pakje op rij zonder een shiney gold player![]()
Is die transfer Anderson niks waard dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Al het 4e pakje op rij zonder een shiney gold player![]()
Nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is die transfer Anderson niks waard dan?Is al gediscard, net als de rest
#SMZGMquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog niet eens gezienIs al gediscard, net als de rest
![]()
Hee!quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Jaquote:
Hij is niks waard, maar ik heb daar ook zo'n hekel aan bij van die Youtubers enzo die gewoon dingen discarden die gewoon nog waarde zouden kunnen hebben![]()
![]()
Silver Kallstrom in de BPL wordt welen heel duur.
Toen ik vorig jaar nog pack opening videos bekeek ergerde ik me eraan als iemand een non-shiny silver van 1k of meer ging discardenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja
Hij is niks waard, maar ik heb daar ook zo'n hekel aan bij van die Youtubers enzo die gewoon dingen discarden die gewoon nog waarde zouden kunnen hebbenEn dat NepentheZ niet wist dat Torres Nilo zoveel waard was voor een non-shiny.
![]()
Op die keeper na kon je alle spelers voor minstens dubbele discard value verkopen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog niet eens gezienIs al gediscard, net als de rest
En die consumables voor 150/200 listen is ook nog altijd meer dan discard.
Dit klinkt als "ach wat maken die paar coins nu uit", maar als je dit structureel voor alle packs loopt dit al snel aardig op.![]()
Sommige Mensen Zijn Gewoon Blutquote:![]()
Voordat die Jumbos er waren kon ik bronze fitnesses nog makkelijk verkopen.. nu vast ook nog wel maar ik heb minder zin om bronze packs te openen doordat ze niet meer zo snel verkopen.![]()
Gold fitness voor 150/200 is gegarandeerd verkopen binnen het uur, 250/300 wsl ook wel. Ik zet ze er altijd voor 350/400 op, soms moeten ze een paar keer gerelist worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voordat die Jumbos er waren kon ik bronze fitnesses nog makkelijk verkopen.. nu vast ook nog wel maar ik heb minder zin om bronze packs te openen doordat ze niet meer zo snel verkopen.![]()
Gewoon opsparen en wachten tot je ze weer kunt verkopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor een speler 200c meer kunnen krijgen en daar moeite voor doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, als je zo met het spul omgaat verdien je dat gewoon![]()
Die discard ik al zo lang als ik FUT speel.
Dit is het 1e jaar dat ik me niet met traden bezig hou dus heb daarom niet zoveel coins maar andere jaren ging ik ook makkelijk over het miljoen heen
Ik heb geen zin om zo'n jumbo pack te openen, alleen al omdat ik geen zin heb al die waardeloze rommel weer te verkopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor een speler 200c meer kunnen krijgen en daar moeite voor doen![]()
Die discard ik al zo lang als ik FUT speel.
Dit is het 1e jaar dat ik me niet met traden bezig hou dus heb daarom niet zoveel coins maar andere jaren ging ik ook makkelijk over het miljoen heen![]()
Als ik dat deed zou ik dit jaar al minstens 500.000 coins weggegooid hebben. En dat is een zeer voorzichtige schatting.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor een speler 200c meer kunnen krijgen en daar moeite voor doen![]()
Die discard ik al zo lang als ik FUT speel.![]()
Ik hoop dat Klose nog naar Arsenal gaat maar dat zal wel niet. benieuwd met wie ze nog komen. ze zoeken nog een spits, vind er maar één die wil komen![]()
Heb ik ook wel eens ja, dat ik zo'n pack open en dan zit er alleen maar ellende in. Dan sluit ik de webapp maar afquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om zo'n jumbo pack te openen, alleen al omdat ik geen zin heb al die waardeloze rommel weer te verkopen.![]()
![]()
En niet vergeten te discarden hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens ja, dat ik zo'n pack open en dan zit er alleen maar ellende in. Dan sluit ik de webapp maar af
Misschien wilt Tim Matavz wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop dat Klose nog naar Arsenal gaat maar dat zal wel niet. benieuwd met wie ze nog komen. ze zoeken nog een spits, vind er maar één die wil komen![]()
Ja maar jij opent dan ook extreem veel pakjes. Ik heb sowieso niet de tijd meer om veel te traden.. en de zin om te traden is ook ver te zoeken dit jaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik dat deed zou ik dit jaar al minstens 500.000 coins weggegooid hebben. En dat is een zeer voorzichtige schatting.
Ik vind wat ik doe niet eens serieus traden, vroeger spendeerde ik uren aan inkopen/verkopen etc. Ik koop nu alleen maar IF's in om te speculeren op prijsstijgingen, dat kost niet veel tijd.
En zooi uit pakjes verkopen ipv ze discarden ook niet. Ik vind het wel waard om bij wijze van spreke zo 4 a 5k uit een waardeloos pakje te halen ipv 2 a 3k. Kost echt niet veel tijd, zeker nu met de relist all functie in de webapp. Ik verspil veel meer tijd met hier op het forum rond te hangen.![]()
Ik kom er gewoon in.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Onderhoud? Of ban nr 4.
Op hetzelfde account of een ander account ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Onderhoud? Of ban nr 4.![]()
Op 1 account.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Op hetzelfde account of een ander account ?
Dit account is nu al 2x gebanned geweest.
1e x ban en na onderzoek gestript van coins en spelers
2e x Ban en na een email weer terug gekregen met spelers
dit zou dus de 3e keer zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Door alleen IF trading zit ik boven de 3 miljoen eigenlijk. Veel chiller dan vroeger, toen zat ik uren en uren die formatie kaartjes te kopenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind wat ik doe niet eens serieus traden, vroeger spendeerde ik uren aan inkopen/verkopen etc. Ik koop nu alleen maar IF's in om te speculeren op prijsstijgingen, dat kost niet veel tijd.
En zooi uit pakjes verkopen ipv ze discarden ook niet. Ik vind het wel waard om bij wijze van spreke zo 4 a 5k uit een waardeloos pakje te halen ipv 2 a 3k. Kost echt niet veel tijd, zeker nu met de relist all functie in de webapp. Ik verspil veel meer tijd met hier op het forum rond te hangen.![]()
wat heb je dan hemelsnaam verkeerd gedaan op dat account? kan niet zomaar zijn van dingen verkopenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op 1 account.
Dit account is nu al 2x gebanned geweest.
1e x ban en na onderzoek gestript van coins en spelers
2e x Ban en na een email weer terug gekregen met spelers
dit zou dus de 3e keer zijn.![]()
Tjah, daar heb ik dan weer wel tijd voorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik verspil veel meer tijd met hier op het forum rond te hangen.![]()
Wattquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door alleen IF trading zit ik boven de 3 miljoen eigenlijk.![]()
En ik maar denken dat je met pensioen was
Agh die eerste keer was wel terechtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat heb je dan hemelsnaam verkeerd gedaan op dat account? kan niet zomaar zijn van dingen verkopen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duplicaten zeker van die consumables. maar wat heb je dan deze keer verkeerd gedaan ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh die eerste keer was wel terecht![]()
Begon met 15 Militos, toen daarvoor die chemstyle kaartjes gekocht. Daarna verzilverd en Tardelli's , Srna's, Traore's etc gekocht en verkocht, tot ik 120 IF kaarten had. Dat werd 2 miljoen, alles gecashed voor de TOTY crash, en all in gegaan op IF Mertens, IF Bonucci etc etc. Zodoendequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Watt![]()
En ik maar denken dat je met pensioen was![]()
![]()
Ik heb dit keer veel spelers geleend misschien dat ze dat verdacht vinden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Duplicaten zeker van die consumables. maar wat heb je dan deze keer verkeerd gedaan ?
edit: Gelukkig console doet het wel
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Begon met 15 Militos, toen daarvoor die chemstyle kaartjes gekocht. Daarna verzilverd en Tardelli's , Srna's, Traore's etc gekocht en verkocht, tot ik 120 IF kaarten had. Dat werd 2 miljoen, alles gecashed voor de TOTY crash, en all in gegaan op IF Mertens, IF Bonucci etc etc. Zodoendeik ben eigenlijk gestopt na die milito's toen, heb ze nog
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb dit keer veel spelers geleend misschien dat ze dat verdacht vinden.
edit: Gelukkig console doet het wel![]()
![]()
gelukkig
![]()
![]()
Atletico nu met Diego heeft toch wel zo'n geweldig team, hoop dat ze kampioen worden ipv altijd maar Barca/Real.
Cannavaro van Napoli overigens naar Sassuolo.![]()
Zit je nog met IF Milito's?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceik ben eigenlijk gestopt na die milito's toen, heb ze nog
Het betere van die IF trading is dat je niet veel tijd kwijt bent, gewoon af en toe listen. Alleen het inkopen ben je wat tijd aan kwijt, omdat je natuurlijk laag in wilt kopen, dus loeren op de buitenkansjes
![]()
Het is misschien ook meer de webapp van nu die er de zin totaal uithaaldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit je nog met IF Milito's?Het betere van die IF trading is dat je niet veel tijd kwijt bent, gewoon af en toe listen. Alleen het inkopen ben je wat tijd aan kwijt, omdat je natuurlijk laag in wilt kopen, dus loeren op de buitenkansjes
Ja, 3 keer op search drukken voor je eindelijk resultaten krijgtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is misschien ook meer de webapp van nu die er de zin totaal uithaaldHoogst irritant inderdaad.
![]()
Senderos naar Valencia
En als je dan al eindelijk resultaten krijgt en je naar de 2e pagina wil gaan klapt de webappquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, 3 keer op search drukken voor je eindelijk resultaten krijgtHoogst irritant inderdaad.
Italiaanse markt is nu gesloten, niks meer vernomen van Nani, is denk ik niet doorgegaan. Guarin ook gewoon bij Inter gebleven dan waarschijnlijk.![]()
had het toen alweer gehad met fifa 14 ja dus niet de moeite meer gedaan ze te verkopenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit je nog met IF Milito's?Het betere van die IF trading is dat je niet veel tijd kwijt bent, gewoon af en toe listen. Alleen het inkopen ben je wat tijd aan kwijt, omdat je natuurlijk laag in wilt kopen, dus loeren op de buitenkansjes
ook nog paar 100 chemstyle kaartjes die ik een keer moet gaan verkopen.
klopt, echt een stuk beter om het zo te doen idd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als je geluk hebt na 3 pagina's pasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En als je dan al eindelijk resultaten krijgt en je naar de 2e pagina wil gaan klapt de webapp![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geluk hebt na 3 pagina's pas
Gek genoeg heb ik vandaag nog bijna geen last daarvan gehad.. ik heb zelfs wat spelers kunnen oppikken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En als je dan al eindelijk resultaten krijgt en je naar de 2e pagina wil gaan klapt de webapp![]()
Geen nani in de serie aquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Italiaanse markt is nu gesloten, niks meer vernomen van Nani, is denk ik niet doorgegaan. Guarin ook gewoon bij Inter gebleven dan waarschijnlijk., das wel jammer
![]()
Wel weer typisch Milan dat ze alleen bezig zijn met Nani, Biabiany en Taarabt ipv de defensie te versterken of een fatsoenlijke keeper te halen (ze hebben wel een keeper van 18 gekocht, maar vast niet voor het eerste).![]()
Zouma volgend seizoen op huurbasis naar Vitesse zou wel leuk zijn
Zulke goede spelers verhuren ze wel aan betere clubs, zoals met Lukaku/De Bruyne/Courtois. Oke, nu Piazon, maar pas nadat die niet echt overtuigde bij Malaga.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef dion_v_k het volgende:
Zouma volgend seizoen op huurbasis naar Vitesse zou wel leuk zijn
Zouma kunnen ze zomaar stallen bij Marseille of Lyon ofzo.![]()
Zal ook wel niet gebeuren, die kerel heeft ze 15 miljoen gekost.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zulke goede spelers verhuren ze wel aan betere clubs, zoals met Lukaku/De Bruyne/Courtois. Oke, nu Piazon, maar pas nadat die niet echt overtuigde bij Malaga.
Zouma kunnen ze zomaar stallen bij Marseille of Lyon ofzo.
Maar het zou wel leuk zijn voor de Eredivisie
Heitinga officieel naar Fulham.
En Nani schijnt een serieuze hamstringblessure te hebben opgelopen, mede daardoor is het vandaag niet tot een transfer gekomen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tello zeer waarschijnlijk op huurbasis naar Arsenal.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja toch nog ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
Tello zeer waarschijnlijk op huurbasis naar Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |