SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
haha koppen zal hij vast ook wel lekker doen, dat deed de NIF al redelijk goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, ik wilde hem ook gebruiken om mee te koppen, want 90+ strength en jumping en 1.85.
zie ook dat zijn reactie is verbeterd, misschien is dat wel een hele vooruitgang met het punt wat ik aangaf (dat hij vaak er naast zat met afvallende bal en dan niet meer mee kon in omschakeling)![]()
Dit team maar maken dan.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het is mijn favoriete systeem deze Fifa, eerst eentje met Ibra gehad en nu eentje met IF Benzema, doen dat beiden heel erg goed. Veel goals en veel assists aan de opkomende CM's / naar binnen trekkende wingersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde als CF in die 4-3-3(5). Denk je dat dat lekker zou spelen?
Enige nadeel is dat ze vaak als ik over de flank voor de cross niet klaar staan om te koppen. Staat Benzema buiten de 16 voor de afvallende bal, terwijl Iniesta voor de kopbal gaat![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een leuk skillerteam met Dayro, maar ik kom niet verder dan dit:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Je wilt nog meer skillers?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:47 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk skillerteam met Dayro, maar ik kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Lindgren. had ook wel iets leuks.![]()
Ja, als het kan graagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je wilt nog meer skillers?
Lindgren. had ook wel iets leuks.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Bohh 1.5 miljoen voor Betancourt? :pquote:Esclusiva: sorpresa Atalanta, arriva Bentancourt
Colpo a sorpresa dell’Atalanta: in questi ultimi minuti la società orobica ha definito l’acquisto dal PSV Eindhoven di Ruben Bentancourt, attaccante classe 1993 dell’Uruguay under 20. Un'operazione chiusa a 1,5 milioni di euro più bonus e curata nei minimi di dettagli dall'agente FIFA Vincenzo D'Ippolito.
Lijkt me sterk![]()
Vitesse +0.75 @ 1.97
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mijn broer is niet blij met de aankoop (niet echt aankoop maar huur) van Arsenal.. hij kent Kallstrom ook niet eens. Toen zei ik dat hij wel heel goed is (door zijn stats in FIFA)![]()
Heel goed, maar een silver gr grquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer is niet blij met de aankoop van Arsenal.. hij kent Kallstrom ook niet eens. Toen zei ik dat hij wel heel goed is (door zijn stats in FIFA)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Belachelijke line inderdaad.quote:
Zat net bij de Vitesse delegatie in de trein met originele liedjes als "Wie niet springt die is voor NEK" en "Oohooohoohooo"
Arnhemmers
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En wat zei hij toen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer is niet blij met de aankoop (niet echt aankoop maar huur) van Arsenal.. hij kent Kallstrom ook niet eens. Toen zei ik dat hij wel heel goed is (door zijn stats in FIFA)![]()
Ik zei ook dat hij silver is en toen zei hij 'ja, hij is dus niet goed' maar toen zei ik dat hij hele goede stats heeft voor een silver en dat hij als CM wel 78 overall zou hebben en dat is meer dan Flamini.quote:![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei ook dat hij silver is en toen zei hij 'ja, hij is dus niet goed' maar toen zei ik dat hij hele goede stats heeft voor een silver en dat hij als CM wel 78 overall zou hebben en dat is meer dan Flamini.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Deadline day is saaaaaaaai trouwens. Dan zijn die in de zomer zo voor het seizoen begint toch leuker vaak.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wat bedoel je met die bet Tim? minimaal 1 goal van Vitesse?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt niet goed genoeg voor een club als Arsenal (ja, voor de breedte). Sowieso wat moeten ze ermee, ze hebben zat middenvelders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tletico-Madrid.dhtml
1.5m heeft het ze maar gekost. Tripple link met Costa![]()
Nee, is een asian handicap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
wat bedoel je met die bet Tim? minimaal 1 goal van Vitesse?
+0.5 wil zeggen dat Vitesse dus met 0.5 goal voorsprong begint. Dan heb je minimaal een gelijkspel nodig (of dus winst Vitesse).
+1 is +1.0 voorsprong en dan krijg je je geld terug als Vitesse met 1 goal verschil verliest (winst bij gelijkspel of overwinning Vitesse).
+0.75 zit daar tussenin..is eigenlijk halve stake op +0.5 en helft op +1. Je krijgt dan dus de helft van je geld terug bij nederlaag met 1 goal verschil.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je weet dat Diego iets van 7 miljoen per jaar verdiende bij Wolfsburg, daarom wilden ze maar wat graag van hem afquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Maver24 het volgende:
1.5m heeft het ze maar gekost. Tripple link met Costa
edit. 8.2 miljoen zelfs, exclusief bonussenalleen Ribery had hoger salaris in Bundesliga.
![]()
2,5 tonquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bohh 1.5 miljoen voor Betancourt? :p
Lijkt me sterk![]()
En een doorverkooppercentage.![]()
ohh zo thx, +1 verlies je dan toch gewoon je geld als ze verliezen met 1 goal aangezien het dan gelijk is, overal zo dat je dan je geld terug krijgt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, is een asian handicap.
+0.5 wil zeggen dat Vitesse dus met 0.5 goal voorsprong begint. Dan heb je minimaal een gelijkspel nodig (of dus winst Vitesse).
+1 is +1.0 voorsprong en dan krijg je je geld terug als Vitesse met 1 goal verschil verliest (winst bij gelijkspel of overwinning Vitesse).
+0.75 zit daar tussenin..is eigenlijk halve stake op +0.5 en helft op +1. Je krijgt dan dus de helft van je geld terug bij nederlaag met 1 goal verschil.
die 0.75 heeft bwin niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lijkt me echt zo'n speler waarvan we in Nederland massaal roepen dat hij er niks van kan en dan over een paar jaar plots toch best goed blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2,5 ton![]()
En een doorverkooppercentage.![]()
Naast al het transfergeweld, ook triest nieuws. Cristian Chivu heeft, mede door blessureleed, besloten een punt achter zijn carrière te zetten.
De 33-jarige verdediger brak door bij Ajax, waar voor hij tussen 1999 en 2003 actief was. Daarna maakte hij de transfer naar AS Roma. In 2007 verkaste hij naar Internazionale, waar hij met name de laatste jaren veel blessureleed kende.![]()
Nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Maver24 het volgende:
1.5m heeft het ze maar gekost. Tripple link met CostaHij beviel me echt goed in mijn Bundesliga team.
![]()
Toffe speler was dat altijd, van wat ik van hem heb gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Zhano het volgende:
Naast al het transfergeweld, ook triest nieuws. Cristian Chivu heeft, mede door blessureleed, besloten een punt achter zijn carrière te zetten.
De 33-jarige verdediger brak door bij Ajax, waar voor hij tussen 1999 en 2003 actief was. Daarna maakte hij de transfer naar AS Roma. In 2007 verkaste hij naar Internazionale, waar hij met name de laatste jaren veel blessureleed kende.
Ajax had vroeger naar mijn mening sowieso wel een 'sympathieke' spelersgroep met Grygera, Maxwell, Litmanen en dat soort gasten.
PM maar voor een goede stream van Feyenoord - Vitesse.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, asian handicap is het, niet european.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh zo thx, +1 verlies je dan toch gewoon je geld als ze verliezen met 1 goal aangezien het dan gelijk is, overal zo dat je dan je geld terug krijgt?
die 0.75 heeft bwin niet
Asian heeft geen gelijkspel.
Europese +1 is heel wat anders..dan verlies je idd bij gelijkspel omdat je voor 1x2 kan kiezen. Bij asian alleen 1 of 2.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef Zhano het volgende:
De 33-jarige verdediger brak door bij Ajax, waar voor hij tussen 1999 en 2003 actief was. Daarna maakte hij de transfer naar AS Roma. In 2007 verkaste hij naar Internazionale, waar hij met name de laatste jaren veel blessureleed kende.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook beter weer dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Deadline day is saaaaaaaai trouwens. Dan zijn die in de zomer zo voor het seizoen begint toch leuker vaak.![]()
Als er nou 1 Ajacied niet sympathiek was, dan was het wel die kut Roemeen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toffe speler was dat altijd, van wat ik van hem heb gezien.
Ajax had vroeger naar mijn mening sowieso wel een 'sympathieke' spelersgroep met Grygera, Maxwell, Litmanen en dat soort gasten.
Ook altijd 1 van de meest gehate spelers in de Serie A geweest bij supporters van andere clubs.![]()
ohh nice danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, asian handicap is het, niet european.
Asian heeft geen gelijkspel.
Europese +1 is heel wat anders..dan verlies je idd bij gelijkspel omdat je voor 1x2 kan kiezen. Bij asian alleen 1 of 2.ziek verschil dan qua odds met die +1 bij bwin
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet sympathiek als speler zelf, maar die hele groep van spelers straalde heel iets anders uit dan tegenwoordig. Dat waren allemaal (potentiële) toppers en nu is driekwart een omhooggevallen talent en dan nog arrogant ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er nou 1 Ajacied niet sympathiek was, dan was het wel die kut Roemeen.
Ook altijd 1 van de meest gehate spelers in de Serie A geweest.
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |