ze moeten daar een soort abbo systeem lanceren, elke dag onbeperkt eten bij de wok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:18 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb gisteren bijna gekotst bij de onbeperkt wok. 2 keer tussendoor gescheten om weer ruimte te maken. Wel heerlijk genoten daar. 8000kcal+ weggetikt heerlijk.
Precies dit. Je gaat toch ook niet wokken voor je plezierquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef Levolution het volgende:
Lol chinees voer. Smaakloze kruidloze troep gefrituurd in gutter oil bedolven onder de zoete saus.
Sws chinezen
zo praat je niet over mijn beach okquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef Levolution het volgende:
Lol chinees voer. Smaakloze kruidloze troep gefrituurd in gutter oil bedolven onder de zoete saus.
Sws chinezen
Idd. Als het een keer moet voor een sociale gelegenheid gewoon zoveel mogelijk van het dure vlees en vis eten om ze te naaien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies dit. Je gaat toch ook niet wokken voor je plezier![]()
Inderdaad, hier is het incl binnenlands gedestilleerd drank. Altijd jenever cola light zuipen, gewoon omdat het dan inclusief isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Idd. Als het een keer moet voor een sociale gelegenheid gewoon zoveel mogelijk van het dure vlees en vis eten om ze te naaien.
weet niet dit is gwn mijn cosplay kostuum ja tochquote:
Pak dan cola-vieuxquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inderdaad, hier is het incl binnenlands gedestilleerd drank. Altijd jenever cola light zuipen, gewoon omdat het dan inclusief isookal is het kanker smerig.
ja slecht kom erachter dat ik mijn gympass ben vergeten in eindje. Ga het gewoon proberen je leeft maar een keerquote:
Misschien heb je wel hiv. Maar clubben is sowieso kut tbh.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ben voor vanavond uitgenodigd om uit te gaan clubben in amsterdam wweet niet of ik zal gaan niet zo zin tbh
ik heb laatste tijd totaal geen energie, ete gaat slecht, traine gaat slecht, en ik slaap 12 uur per dag en nog kom ik moeilijk mn bed uit. volges mij ben ik depressief.
ik heb ool net mn baard helemaal weggeschore dus nu heb ik kutko. zal ik gaan of niet
gewoon gaan man, alleen niet die negatieve chi uitstralen. Party hardy gewoon ONSje scoren, kan jij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ben voor vanavond uitgenodigd om uit te gaan clubben in amsterdam wweet niet of ik zal gaan niet zo zin tbh
ik heb laatste tijd totaal geen energie, ete gaat slecht, traine gaat slecht, en ik slaap 12 uur per dag en nog kom ik moeilijk mn bed uit. volges mij ben ik depressief.
ik heb ool net mn baard helemaal weggeschore dus nu heb ik kutko. zal ik gaan of niet
Henk geniet gewoon van zijn colaatje vieux.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik wist dat je ouder was, maar damn son..
Deze edit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef Weissman het volgende:
SMEGMANUS LEES JE DIT ?
IK BEN HOMO EN DRINK GRAAG EMMERS ZAAD
Soms hoop ik echt dat je zit te trollen dude. Vanwaar dat minderwaardigheidscomplex? En wil je nou een neuqmateriaal of... ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zet hier mijn vraagtekens bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:21 schreef smegmanus het volgende:
Mag ik ook meeposten in deze SC? Ik denk dat ik goed in de groep val.
Waarom? Ik ben een hele lieve, zachte integere jongen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zet hier mijn vraagtekens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |