Ja was sowieso een kuttelefoonquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor Android je hebt gehad.Android 4.4 is toch echt een stuk verbeterd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
iPhone 5S
Totdat er concurrentie is van de nieuwe Samsung Galaxy heb ik gewoon de beste telefoon ter wereld
En behoud van waarde is ook overduidelijk een voordeel van een iphone.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens die apple telefoons komen trouwens altijd wel vrij goed in reviews terug als het gaat om camera en batterij duur
Ik verlang eerlijk gezegd juist naar een compacte telefoon. Van mijn part met klepjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
Zit net een filmpje te kijken over iemand die "afscheid neemt" van z'n Nexus 5, omdat hij het een waardeloos ding vindt.
Heeft hij het over een "tiny display".
Wat.!
Misschien vanwege het feit dat die software buttons altijd aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
Zit net een filmpje te kijken over iemand die "afscheid neemt" van z'n Nexus 5, omdat hij het een waardeloos ding vindt.
Heeft hij het over een "tiny display".
Wat.!
Noes, geen klepje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verlang eerlijk gezegd juist naar een compacte telefoon. Van mijn part met klepje
Niet altijd.. Als je filmpjes kijkt etc. gaat 'ie uit. Alleen als ze echt nodig zijn, zijn ze zichtbaar. Maar da's ook logisch, omdat je verder geen fysieke knoppen op het toestel hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien vanwege het feit dat die software buttons altijd aanwezig zijn?
Zolang ze maar plat zijn hè.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
Vroeger werden telefoons van huidig formaar belachelijk gemaakt met het woord koelkast. En nu doen we onszelf weer koelkasten aan
De dikte van de telefoon was het vooral (en dan zo'n tyfus klein schermquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
Vroeger werden telefoons van huidig formaar belachelijk gemaakt met het woord koelkast. En nu doen we onszelf weer koelkasten aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |