Meh een 'andere ervaring' hoeft niet fijner te zijn voor iedereenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daarom, als je nooit een iPhone hebt gebruikt zul je toch niet snappen hoe veel fijner het in gebruik is
zou toch voor smartphone kiezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de nexus maar de jongen die de LG G2 aan mij wilde verkopen was leeeeuk
Onwaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meh een 'andere ervaring' hoeft niet fijner te zijn voor iedereen
Nexus heeft sneller updatesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Specs zijn bijna hetzelfde. Alleen de camera van de G2 is beter.
Oh ja, dat vooral je dure aankopen laten beïnvloedenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de nexus maar de jongen die de LG G2 aan mij wilde verkopen was leeeeuk
Maar hoezo is het fijner?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daarom, als je nooit een iPhone hebt gebruikt zul je toch niet snappen hoe veel fijner het in gebruik is
Nexusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de nexus en de lg G2.
nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck jou broeder iPhones bazigheid is gewoon een feit dus objectief
Mannen beïnvloeden alleen mijn gekwijl en hooguit kledingkeuze, voor de rest niet hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja, dat vooral je dure aankopen laten beïnvloeden[ afbeelding ]
Hoezo is lg g dingest geen smartphone?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zou toch voor smartphone kiezen.
Hoezo dat? (Serieus benieuwd naar)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nexus heeft sneller updates
Doelde meer op nexus kiezen in plaats van die jongen zeg maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen beïnvloeden alleen mijn gekwijl en hooguit kledingkeuze, voor de rest niet hoor
[..]
Hoezo is lg g dingest geen smartphone?
Google brengt stock updates uit naar de nexus. Andere merken hebben hun eigen skin erover draaien en kost meer tijd die over de stock rom te gooien. Dus vandaar komen updates later.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo dat? (Serieus benieuwd naar)
Wtf dude dan ben je gewoon een faggot ;') android in vergelijking met iOSquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar hoezo is het fijner?
Half de applefanboy/girl-wereld gaan die phone jailbreaken zodat ze hem net zo als de Android kunnen gebruiken. Ennnn de lay-out of however het heet ziet er tegenwoordig bijna hetzelfde uit
Maar de nexus 5 is toch ook van LG? Wat is dan precies het verschil? (Sorry ik ben een noob)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Google brengt stock updates uit naar de nexus. Andere merken hebben hun eigen skin erover draaien en kost meer tijd die over de stock rom te gooien. Dus vandaar komen updates later.
Oquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doelde meer op nexus kiezen in plaats van die jongen zeg maar
Ja dat weet ik niet precies. Misschien kan bbq daar meer inside over geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de nexus 5 is toch ook van LG? Wat is dan precies het verschil? (Sorry ik ben een noob)
Alles wat je hier benoemt heeft Android ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wtf dude dan ben je gewoon een faggot ;') android in vergelijking met iOS
ik ben geen nerdje ofzo dus die specs boeien me vrij weinig, als het maar goed werkt en beetje vlot is enzo.
Maar de indeling is gewoon chill, en dat alles in de appstore goedgekeurd wordt, dus je geen half kut werkende apps van simpele mensen die wat geld hebben betaald om in de appstore te komen op je telefoon krijgt, alles werkt gewoon konkobaas. Het is enorm gebruikersvriendelijk, overal bestaat een oplossing voor want alle denkbare situaties heeft iemand anders ook wel eens meegemaakt (omdat je dezelfde OS bij dezelfde telefoon hebt, ipv dezelfde OS bij allerlei verschillende telefoons en types).
Ik ben er fucking blij mee, geen gezeik meer met m'n telefoon, heerlijk
Ja ik heb zelf ook lang genoeg Android gehad, maar iOS is nu toch wel het enige geweest waar ik nooit gezeik mee had.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alles wat je hier benoemt heeft Android ook.
Alleen die apps, maar dan moet je gewoon bekende apps gebruiken, die werken prima, en aan de reviews is de kwaliteit van de apps wel te zien.
Maar je bent er toch ook gedeeltelijk bij als je een app download? Ik bedoel ik lees altijd de reviews en shit en ik download überhaupt niet snel bendequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wtf dude dan ben je gewoon een faggot ;') android in vergelijking met iOS
ik ben geen nerdje ofzo dus die specs boeien me vrij weinig, als het maar goed werkt en beetje vlot is enzo.
Maar de indeling is gewoon chill, en dat alles in de appstore goedgekeurd wordt, dus je geen half kut werkende apps van simpele mensen die wat geld hebben betaald om in de appstore te komen op je telefoon krijgt, alles werkt gewoon konkobaas. Het is enorm gebruikersvriendelijk, overal bestaat een oplossing voor want alle denkbare situaties heeft iemand anders ook wel eens meegemaakt (omdat je dezelfde OS bij dezelfde telefoon hebt, ipv dezelfde OS bij allerlei verschillende telefoons en types).
Ik ben er fucking blij mee, geen gezeik meer met m'n telefoon, heerlijk
G2 heeft nu nog Android 4.2, en geen stock versie, dus zit er prut (lees apps, instellingen, etc.) van LG zelf bij. De Nexus is echt volledig naar wens van Google opgebouwd, en heeft dus alleen nog maar default apps die samenwerken met Google.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet precies. Misschien kan bbq daar meer inside over geven.
Ligt er aan wat voor Android je hebt gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf ook lang genoeg Android gehad, maar iOS is nu toch wel het enige geweest waar ik nooit gezeik mee had.
Vind de indeling van iPhones wel veel fijner en gebruiksvriendelijker hoor
Tof ik kies dus de Nexusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
G2 heeft nu nog Android 4.2, en geen stock versie, dus zit er prut (lees apps, instellingen, etc.) van LG zelf bij. De Nexus is echt volledig naar wens van Google opgebouwd, en heeft dus alleen nog maar default apps die samenwerken met Google.
Da's softwarematig een beetje het verschil.
Ah oke dat dacht ik dus wel dat LG dus ook eigen prut er ook op gooit. Bedankt voor het bevestigen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
G2 heeft nu nog Android 4.2, en geen stock versie, dus zit er prut (lees apps, instellingen, etc.) van LG zelf bij. De Nexus is echt volledig naar wens van Google opgebouwd, en heeft dus alleen nog maar default apps die samenwerken met Google.
Da's softwarematig een beetje het verschil.
iPhone 5Squote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar je bent er toch ook gedeeltelijk bij als je een app download? Ik bedoel ik lees altijd de reviews en shit en ik download überhaupt niet snel bende
De Samsung is net zo gebruiksvriendelijk. Vanaf het moment dat je je telefoon voor de allereersre keer opstart wordt iedere handeling toegelicht, en daarnaast als je wat rond Googled dan vind je vaak voor je eigen eventuele problemen ook vaal een oplossing.
Ik weet dat dit zo een kut non discussie is, maar ik vind dat er vaak net te denigrerend en generaliserend wordt gedaan over een android toestel. Natuurlijk is een nieuwe iphone beter dan een android telefoon van 2 jaar terug. En natuurlijk is een huidige net op de markt gebrachte android telefoon beter dan een iphone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |