quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Myraela het volgende:
Zo, valentijn dinertje verzonnen.
Begin met een ravioli met spinazie, ricotta, eidooiers en een salieboter.
Daarna eend met aardappel gratin (dat was zo lekker met het kerstdiner.)
En dan de witte chocolade panna cotta.![]()
Als dat geen blij vriendje maakt weet ik het ook niet meer.
Oeh, wijn. Ik moet wel wijn bestellen.
in Vietnam word de loempia vers gerold in rijstpapier met een stukje vlees en wat groente.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn vers anders ook niet slechtEn altijd gemaakt door een Vietnamees (hier), dus hoe kan het dan dat ze zo anders zijn?
Dat vind ik erg meevallen eigenlijk hoor. Heb hier ook wel slechte op, maar er staan best goede kraampjes. Alleen bij de Hollandse chinees krijg ik van die dingen die jij beschrijft.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef z80 het volgende:
[..]
in Vietnam word de loempia vers gerold in rijstpapier met een stukje vlees en wat groente.
hier is het voornamelijk taugé in een knapperig korstje.
Het zijn spontaan muffins gewordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
fuuuuu, mijn cupcakes zijn mislukt. Ze worden veel te groot.
Maar ze komen ook niet uit de vormpjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zijn spontaan muffins geworden
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ze komen ook niet uit de vormpjes.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Bel ik Zoon F, neemt Kleuter J op.. heel gesprek over school en ging hij liedjes voorzingen![]()
Ohja goeie, dat ging ik ook nog doen. Even een batch maken om in te vriezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:32 schreef borisz het volgende:
Morgen weer eens een pan bolognesesaus maken. Ditmaal met het recept van mr. Cravat. Wel redelijk anders dan 'mijn' bolognesesaus
Een maand voor zestig euro, dat is een uitstekende prestatie!quote:
Fijn!! (wist ze nog wie je was?)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
net gelijk even je schoondochter ge-sms-ed trouwens! Was het alweer vergeten![]()
Link even want die heb ik gemist. En dat vers. Hoe moet ik dat zien. Zoals omschreven door z80n zoals het hoort of toch zoals op de welbekende standaard 'Hollandse' Chinese manierquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:03 schreef golfer het volgende:
Bij het Vietnamese restaurant dat ik in het vorige topic benoemde worden ze ook supervers gemaakt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
nou vanaf niet aanstaande maandag, maar de maandag erop werken in steertown![]()
oh ik ben zoooooooooooooo blij
Lees maar terug.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef Iwanius het volgende:
Link even want die heb ik gemist. En dat vers. Hoe moet ik dat zien. Zoals omschreven door z80n zoals het hoort of toch zoals op de welbekende standaard 'Hollandse' Chinese manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |