abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136167003
Hallo,

Ik heb een rechte keuken in een rechthoekige kamer. het blad van de keuken loopt volledig langs de lange zijde. Nu wil ik dat blad verlengen en de hoek om. Aan deze korte zijde staat echter al een koelkast in de hoek die daar niet weg kan. Het nieuwe blad moet dus aan een kant aansluiten op het bestaande blad en aan de andere kant vlak tegen de koelkast.

Ik twijfel hoe ik dit het beste kan plaatsen aangezien ik aan de kant van de koelkast eigenlijk geen steun heb. Aan de muurzijde en bij de aansluiting naar het bestaande blad heb ik geen probleem (balkje op de muur schroeven en blad daarop laten rusten.

Het gaat om een nieuw blad van 120 cm breed en 60 cm diep.

Iemand nog suggesties?
pi_136167017
>>> KW.

Verkeerde subfora :).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136167026
Zet hem in een hoek van 450 graden! Dat is echt fantastisch.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 januari 2014 @ 12:52:04 #4
22592 crew  Ole
pi_136167161
Schopje K&W
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Redactie Frontpage vrijdag 31 januari 2014 @ 12:55:53 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_136167260
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:46 schreef Greyson het volgende:
>>> KW.

Verkeerde subfora :).
Subforum (enkelvoud)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:59:03 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136167335
Zoveel opties om ondersteuning aan de kant van de koelkast te realiseren :
- mijn favoriet : een verticale plank
- twee poten
- een poot in het midden (mogelijk wat instabiel als je iets zwaars aan de voorkant neerzet)
- mijn eerste alternatief : een poot aan de voorkant (aan de achterkant heb je al voldoende steun van de muur)
- een zware plankdrager
Jouw keuze hangt af van hoe het eindresultaat past bij jouw keuken, en hoe zwaar je het blad gaat belasten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_136167566
Ik zou zeggen maak er een poot of een kastje onder.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_136168100
Bedankt voor de snelle reacties. Poot eronder aan de voorkant liever niet, ik wil er eigenlijk een vaatwasser of wasmachine onder zetten en de poot zit dan altijd in de weg.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:28:11 #9
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136168192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef wdekoning het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties. Poot eronder aan de voorkant liever niet, ik wil er eigenlijk een vaatwasser of wasmachine onder zetten en de poot zit dan altijd in de weg.
Zoveel breder dan een plank of plankdrager is een poot nou ook weer niet.
Je zou ook het apparaat dat je eronder zet als steun kunnen gebruiken, met een plankje aan de voorkant, of 2 pootjes om de hoogte goed te krijgen. Het plankje dekt het netjes af, de pootjes houden een extra afleg-plaatsje beschikbaar.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_136223463
Wij hebben een soortgelijke situatie, aanrechtblad eindigt boven wasmachine en naast koelkast. Hier opgelost met een 1cm dik mdf plank over hele diepte aanrechtblad. Werkt perfect, is super stevig en neemt niet zoveel ruimte in.
Hoop dat foto t doet, bericht via telefoon, anders zal ik morgen foto toevoegen via pc
pi_136228556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:36 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wij hebben een soortgelijke situatie, aanrechtblad eindigt boven wasmachine en naast koelkast. Hier opgelost met een 1cm dik mdf plank over hele diepte aanrechtblad. Werkt perfect, is super stevig en neemt niet zoveel ruimte in.
Hoop dat foto t doet, bericht via telefoon, anders zal ik morgen foto toevoegen via pc
[ afbeelding ]
Zo dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')