En dit ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:51 schreef Silenus het volgende:
Ik vermoed dat je iets te weinig vrouwen in reallife tegenkomt en je daarom ineens vastklampt aan de eerste de beste die op een scherm tegen je praat. Ga wat meer naar buiten, het is ook veel handiger om met een meisje in je dorp aan te pappen toch?
Je hangt je op aan een ander, dat is nooit leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:51 schreef Vreemdegast het volgende:
Kan je me ook uitleggen waarom ? Lijkt erop dat je niet echt hebt gelezen , als ze geen behoefte heeft waarom de aandacht zoeken ?
Daarom ben ik ook als een half zacht gebakken ei erin gesprongen. Het is niet zo dat al aan het plannen ben haar te ontmoeten integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:52 schreef Trankilo het volgende:
Raar verhaal man, afkappen want dit wordt niks. Ik vertel je waarom:
[*]Ze is een vrouw en ze weet dat ze een bepaalde aantrekkingskracht op mannen heeft. Dat misbruikt ze.
[*]Ze maakt jou gek via een spelletje, je kent haar niet! Waarschijnlijk is ze een catfish en ben je gek op een illusie.
[*]Ze speelt met je; wijst je eerst af en vervolgens trekt ze je weer naar haar toe.
Wis haar gegevens, verder geen aandacht geven. Waarschijnlijk zal ze wel aandacht zoeken bij jou nadat het een tijdje stil is geweest, maar niet op reageren.
Het is gewoon wat je zegt: aandacht zoeken. Ze vindt jou niet echt leuk om iets mee te beginnen, maar jij staat wel voor haar klaar als ze aandacht wil hebben. Ik herken dat een beetje van mezelf vroeger. Is nu aan jou wat je met deze wetenschap wilt doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:51 schreef Vreemdegast het volgende:
Kan je me ook uitleggen waarom ? Lijkt erop dat je niet echt hebt gelezen , als ze geen behoefte heeft waarom de aandacht zoeken ?
Thanks hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:01 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Het is gewoon wat je zegt: aandacht zoeken. Ze vindt jou niet echt leuk om iets mee te beginnen, maar jij staat wel voor haar klaar als ze aandacht wil hebben. Ik herken dat een beetje van mezelf vroeger. Is nu aan jou wat je met deze wetenschap wilt doen.
Ik denk dat je dat nog tegen gaat vallen want waarom is het anders het openen van een topic waard? Ze houdt je bezigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:04 schreef Vreemdegast het volgende:
[..]
. Heb geen gevoelens lastig zal het niet worden.
Zeg dat maar niet te snel! Als je op die manier contact blijft houden zullen je gevoelens meestal wel dieper worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:04 schreef Vreemdegast het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan. Nou wat ik altijd doe met mensen via het internet , gewoon normaal blijven doen en langzaam het contact uit laten bloeden. Heb geen gevoelens lastig zal het niet worden.
Dat zou kunnen gebeuren alles is mogelijk. Tot nu toe gaat alles wel rustig vanaf maandag. Weinig gepraat en ze start zelf al meer een gesprek omgedraaid laten we maar zeggen. Dus het is al aan de gang. * het contact dood laten bloeden *quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te snel! Als je op die manier contact blijft houden zullen je gevoelens meestal wel dieper worden.
Laten we zeggen dat het gewoon een West-Europees land isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:21 schreef JeMoeder het volgende:
Binnenkort vraagt ze om geld, dan weet je dat dit oplichting is.
Succes.
Ook in het Westen zijn er oplichtersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef Vreemdegast het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het gewoon een West-Europees land is.
Bij mij valt niet veel te halenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Ook in het Westen zijn er oplichters
Ik zeg niet dat je aan haar vastklampt, maar je vertoont wel trekjes die om haar aandacht vragen. Bijvoorbeeld: "Uiteindelijk een bericht gestuurd of het meer *one sided*." Waarom heb je je dat gevraagd? Het lijkt erop dat je stiekem toch een positief antwoord wou horen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:55 schreef Vreemdegast het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier zeggen dat ik aan haar vastklamp. Ik wou alleen effe het verhaal delen en wat meningen weten.
Ja , dat was een fout van mij kant. Ik wou sturen one sided friendship en was teveel met andere dingen bezig zag dit over het hoofd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je aan haar vastklampt, maar je vertoont wel trekjes die om haar aandacht vragen. Bijvoorbeeld: "Uiteindelijk een bericht gestuurd of het meer *one sided*." Waarom heb je je dat gevraagd? Het lijkt erop dat je stiekem toch een positief antwoord wou horen.
Voor die meid is het allemaal heel erg duidelijk. Ze geniet gewoon van je aandacht maar ze is zeker niet van plan om jou te zien als gelijkwaardig. Ze geniet van jouw aandacht maar verder heb je haar niets te bieden. Nadat ze zegt dat ze geen crush had, zei ze ook: "Maybe in the future I will have butterflies in my tummy."
Dat zegt ze puur zodat je bij haar terugkomt en niet stopt met het contact.
Stop er maar mee, je hebt er echt niets aan. Ik zeg niet dat er vanuit chatten niks goeds kan komen, maar de signalen zijn hier overduidelijk. Laatste keer: ze geniet van jouw aandacht maar verder heb je haar niks te bieden.
(trouwens, niet langzaam minderen met contact, gewoon in 1x stoppen anders loop je het risico dat je aan haar gaat hechten)
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Vreemdegast het volgende:
[..]
Ja , dat was een fout van mij kant. Ik wou sturen one sided friendship en was teveel met andere dingen bezig zag dit over het hoofd.
Nou veel hoef ik niet te graven , want er is niks te vinden. Slapen doe ik goed en doe rustig me ding.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja als dit is wat jij denkt dan kunnen wij je toch niet van iets anders overtuigen maar al je gedrag hier (en dat is niet eens zo veel in 4 posts) zegt wat anders
Misschien moet je toch eens even wat dieper in je zieltje graven
Aan de andere kant, het is soms ook leuk om gewoon vriendschappelijk te skypen en chatten. Het is altijd leuk om vrienden te hebben, ook in het buitenland. Wie weet ga je daar een keer op vakantie en kan ze je alle mooie dingen van de stad laten zien. Maar je moet er wel voor waken dat je niet meeeeer voor haar voelt dan zij voor jou. Anders hou je er alleen maar pijn en/of teleurstelling aan over. Als je merkt dat je gevoelens dieper gaan, kun je beter gelijk stoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:21 schreef Vreemdegast het volgende:
[..]
Dat zou kunnen gebeuren alles is mogelijk. Tot nu toe gaat alles wel rustig vanaf maandag. Weinig gepraat en ze start zelf al meer een gesprek omgedraaid laten we maar zeggen. Dus het is al aan de gang. * het contact dood laten bloeden *
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is soms ook leuk om gewoon vriendschappelijk te skypen en chatten. Het is altijd leuk om vrienden te hebben, ook in het buitenland. Wie weet ga je daar een keer op vakantie en kan ze je alle mooie dingen van de stad laten zien. Maar je moet er wel voor waken dat je niet meeeeer voor haar voelt dan zij voor jou. Anders hou je er alleen maar pijn en/of teleurstelling aan over. Als je merkt dat je gevoelens dieper gaan, kun je beter gelijk stoppen.
Nou het hoeft niet altijd over LOVE te gaan of gevoelens. Ja , misschien bracht ik het zo over. Nee totaal niet bezig met dat soort dingen , heb wel andere dingen aan me hoofdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Genoeg manieren om vriendschappelijk mensen te leren kennen die reizen etc en je iets van hun cultuur willen laten zien
Topics openen met 'wat wil ze nu?!' over iemand die je eigenlijk niet kent duid in mijn ogen toch echt op wat anders
Er is nog niet eens sprake van een vriendschap, er is sprake van een kort flirtage via het internet.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:45 schreef Baran09 het volgende:
Waarom ga je vrijwillig midden in de drama zitten? Je hebt toch wel wat beters te doen dan de drama van willekeurige mensen op te lossen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |