abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136165876
Ik heb een nieuw geinstalleerde geiser, geen open geiser. Een Fasto 1400. Maar nu slaat deze telkens af na een paar minuten als de warmwaterkraan loopt. Tijdens het douchen maar ook de keukenkraan. De vlam gaat dan vanzelf uit. De installateur heeft er al een paar keer opnieuw naar gekeken en geprobeerd goed af te stellen maar dit lukt hem niet. Begint ook aardig op te lopen qua kosten want tijd wordt telkens gefactureerd dus wil ik het nu wel eens opgelost hebben. Weet iemand waar het probleem in zou kunnen zitten.
pi_136165916
als de monteur deze toch ook heeft opgehangen en het niet aan de praat krijgt gaat hij daar toch niks voor rekenen ?

of heb je deze zelf opgehangen?

maar kan zomaar de afvoer zijn bijvoorbeeld.
pi_136166095
Wie heeft die geiser geinstalleerd? Als dat de installateur is dan moet deze er voor zorgen dat de geiser naar behoren werkt, zonder kosten aan jou te berekenen.

Kan zijn dat hij te weinig lucht krijgt of dat hij CO detecteert.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:40:32 #4
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_136168613
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:07 schreef Deetch het volgende:
Wie heeft die geiser geinstalleerd? Als dat de installateur is dan moet deze er voor zorgen dat de geiser naar behoren werkt, zonder kosten aan jou te berekenen.

Kan zijn dat hij te weinig lucht krijgt of dat hij CO detecteert.
Of een verbogen thermokoppel? (of zit er een UV detector in?). Het lijkt wel of de geijser niet door heeft dat de vlam brandt en daarom het gas afsluit.

Is het een model met waakvlam of met vonkontsteking? Bij waakvlamgeijsers kan het gebeuren dat de gasdruk van de waakvlam te hoog is/wordt waardoor het thermokoppel (dat de gastoevoer open houdt) afkoelt.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_136171240
Als ik ff Google dan zie ik iets van een co2 beveiliging? Maar je hebt het ook er over dat het geen open toestel is, dus rookgasafvoer naar buiten ? Dan kunnen het naar mijn idee twee dingen zijn :
of toestel slaat in veiligheid vanwege binnenklimaat (co2 niveau te hoog , waarschijnlijk dan lekkage van de rookgassen (en dus co2 ) bij de beveiliging. Of de wind zorgt ervoor dat de rookgassen terug worden geblazen in het rookgaskanaal en er alsnog een beroep op de veiligheid gedaan word.

Verder ben ik van mening dat het kompleet onzin is om elke keer te moeten betalen op basis van uurtje factuurtje , zolang ze nog steeds de geiser niet naar behoren hebben weten te maken .
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_136174889
Plaats eens een foto van de opstelling en uitmonding rookgasafvoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')