zal wel terecht geweeest zijn of niet?quote:
was tijdens de Kristallnachtquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal wel terecht geweeest zijn of niet?
Mijn sterke vrouwelijke kantquote:
Nice, begint nu net een beetje spannend te worden, Aldo heeft de eerste 2 ronden gewonnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 06:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn sterke vrouwelijke kant![]()
Was nog net op tijd om Aldo vanaf ronde 3 te zien
Mja, worden wel gifjes gepost van de vorige fights dus dan kun je inderdaad beter hier blijvenquote:Op zondag 2 februari 2014 06:07 schreef HappyBob het volgende:
Morgen Cees maar even kijken. En vind het eng buiten ARG. Plus ik wil geen spoilers!!
Ik heb vernomen dat ze tegenwoordig een extra stevig condoom dragen in plaats van een toque.quote:Op zondag 2 februari 2014 06:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yep, dat is toegestaan mits ze hun broekje aanhouden.
Mja, weet niet, gewoon op gevoel. Die gast gaat al zo lang mee maar die titelgevechten lukken maar niet bij hem. Zou leuk zijn als het hem een keer lukt.quote:Op zondag 2 februari 2014 06:31 schreef HappyBob het volgende:
Waarom hoop je Faber? Ik denk ook Barao. Al twijfel ik nog wel een beetje.
quote:Op zondag 2 februari 2014 06:50 schreef HappyBob het volgende:
Dan maar even lekker m'n bedje in. Slaap zacht mijn prins op het witte paard
Het interesseert mij geen neuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 06:30 schreef Hooidraad het volgende:
Wie denk je dat er gaat winnen?
Ik verwacht Barão maar ik hoop Faber.
hiuhihihi neukquote:
Sexy mannen.quote:
Vandaar dat de vraag ook niet aan jou was gericht.quote:
Bonje?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hallo Cosmo
hallo wolfrolf
Hallo bonje
Hallo hooidraaid
Hallo iedereen
Hey boobooquote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hallo Cosmo
hallo wolfrolf
Hallo bonje
Hallo hooidraaid
Hallo iedereen
Autocorrect.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sexy mannen.
[..]
Vandaar dat de vraag ook niet aan jou was gericht.
[..]
Bonje?
Hallo Klinky
quote:
Waar is het heen?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Autocorrect.BOBJE dus.
Jij was vroeg/laat wakker zeg.
[..]
M'n rust is weg.
Hersendood of?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is platgewalst door de lawine.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hallo Cosmo
hallo wolfrolf
Hallo bonje
Hallo hooidraaid
Hallo iedereen
neuken?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen begint mijn nieuwe leven.
Ik zal verder door het leven gaan als Maartje.
ohquote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ieuw. Ik twerk alleen, dat is het veiligst.
Nee, niet gezien maar nu weet ik toch al wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je die roman atwood prank gezien? Die drive by. Die laatste schoot terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |