abonnement Unibet Coolblue
pi_136164945
http://www.telegraaf.nl/p(...)reams_Utopia___.html

Dhr de Mol denk er dus over om de livestreams te stoppen. Zo kunnen we dus niet meer online meekijken. :(

Voor mij zal dit dan einde Utopia worden. Ik ben namelijk absoluut geen tv kijker. Hooguit kijk ik programma's via internet terug, maar ben bang dat dat Utopia kwa andere interesses niet wordt.
Omdat zulke programma's veelal opleven door livestreamen zal Utopia ten ondergaan hierdoor.
Maar goed Dhr Mol was toch niet zo tevreden erover. Klopt dan ook wel kwa proeftijde 3 maanden voor uitproberen. Dhr de Mol wil dus blijkbaar eigenlijk vroegtijdig de stekker eruit trekken.
pi_136165131
Kijken er nog mensen dan? :')

Op deze manier wordt het probleem met uitlekken van informatie voor de TV uitzending voorkomen. Met de live stream zal wel minder te verdienen zijn en zo hoopt de mol meer kijkers te binden aan de de TV uitzendingen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_136165188


[ Bericht 100% gewijzigd door Guiltypleasure op 31-01-2014 11:39:45 ]
  Spellchecker vrijdag 31 januari 2014 @ 11:39:56 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_136165512
Als hij stopt met streams dan is is het klaar. ik kijk namelijk geen tv.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_136165541
Ik denk dat die knaken niet zo veel opbrengen en zo kan hij alles doen. Dan krijg je geen gezeik dat ze achter bepalen wie er uit moet enzo.

Nou dat is jammer maar helaas begrijp ik het ook nog. }:|
pi_136165582
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:33 schreef Deetch het volgende:
Kijken er nog mensen dan? :')

Op deze manier wordt het probleem met uitlekken van informatie voor de TV uitzending voorkomen. Met de live stream zal wel minder te verdienen zijn en zo hoopt de mol meer kijkers te binden aan de de TV uitzendingen.
Volgens mij zijn al die BBachtige programma's groot geworden met streams. De livestreams maken het programma. Ik geloof niet dat als de streams wegvallen dat er veel zal veranderen kwa kijkcijfers. Mensen die niet streamen hebben er gewoon minder belang bij.

Hij zou misschien nog een internet show van kunnen maken als er te weinig kijker zijn voor de tv versie, maar dan zullen de streams ook wel duurder worden.
pi_136165620
Als ze stoppen met livestreams kunnen ze volgens mij net zo goed de tv-uitzendingen ook stoppen. Ik denk dat veel tv-kijkers ook af en toe de streams volgen. Dat je live kunt kijken is nu juist de charme van een real-life soap. Wie zit er nou op een dagelijkse samenvatting te wachten zonder streaming mogelijkheid. Ik niet in ieder geval. Je krijgt dan totaal geen binding meer met de hoofdpersonen.

Maar ik denk dat John de Mol met de verkoop van het format aan het buitenland zijn schaapjes al op het droge denkt te hebben en net zo makkelijk de stekker er helemaal uit trekt.
pi_136166464
Ik zie de livestreams niet zo gauw gestopt worden. Dat zijn toch een heel ander soort kijkers, die ga je niet één op één als extra kijkers terug zien in de cijfers als je de streams stopt. Daarbij is dit project als zo multi-mediaal in de markt gezet dat het wel een hele vreemde actie zou zijn om daarop terug te komen.
pi_136166521
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Als hij stopt met streams dan is is het klaar. ik kijk namelijk geen tv.
Wel eens van Uitzending terug kijken via internet gehoord? Geen tv voor nodig hoor. Dan kan je via een "webbrowser" naar een "webpage" toe gaan en dan kan je daar een soort van Video Speler aanklikken en dan komt gewoon iets wat eerder op televisie is geweest gewoon op je computer beeldscherm of zelfs op je laptop. Probeer maar eens en anders moet je maar op "F1" drukken op je toetsenbord en dan daar zoeken.
pi_136166526
ik denkt dat hij bluft
pi_136166566
Livestreams zijn bij dit soort programma's het bewijs dat de TV-uitzending een samenvatting van gebeurtenissen is en geen geacteerde aflevering. Zonder livestreams zakt hierin het vertrouwen.
pi_136166679
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:25 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Wel eens van Uitzending terug kijken via internet gehoord? Geen tv voor nodig hoor. Dan kan je via een "webbrowser" naar een "webpage" toe gaan en dan kan je daar een soort van Video Speler aanklikken en dan komt gewoon iets wat eerder op televisie is geweest gewoon op je computer beeldscherm of zelfs op je laptop. Probeer maar eens en anders moet je maar op "F1" drukken op je toetsenbord en dan daar zoeken.
goh dat wist ik nog niet.. :')

Maar ff zonder gekheid, ik kijk geen tv vanwege de vele reclames en met de dagelijkse samenvattingen word een hoop weggelaten.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:33:03 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136166700
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
pi_136166842
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
dat is dan ook niet leuk meer :( als streamer wil ik alles kunnen zien
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 31 januari 2014 @ 12:40:44 #16
335263 freaky40
pi_136166884
Lijkt me heel sterk dat ze stoppen met livestreams, volgens mij gewoon uit zijn verband gerukt. Dan hadden ze dat bij DGK ook moeten doen want veel minder kijkers dan Utopia. Tja, en streamlocks lijkt me ook niet de oplossing. Dan maar helemaal de stekker er uit of naar een geacteerde aflevering van Utopia kijken waarin dan nog meer te manipuleren valt. Géén goede zaak dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_136169701
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
:Y :(
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_136169724
Bericht komt van de Telegraaf...
🐱
pi_136170255
Zal het echt jammer vinden als dat zou gebeuren, dan kijk ik niet meer, ik denk met mij velen.
Je kunt niet iets aanbieden en dan ermee stoppen.

Wat ik niet begrijp is dat er veel mensen naar kijken, is het dan nooit genoeg???

Niet doen John dat zou heel zonde zijn!!!
pi_136170295
Geen Streams, Geen Utopia... :W :W :W
pi_136172234
Wat een ongelooflijke domme zet van John de Mol - die waarschijnlijk alleen aan geld denkt - om de livestreams te stoppen. Kijkcijfers zullen dan alleen maar gaan afnemen, vrees ik. Het meeste plezier haal je natuurlijk uit de livestreams, want dat is puur. Op een tv-uitzending zit niemand meer te wachten; dat is niet meer van deze tijd. Als ze de livestreams echt gaan sluiten, dan zeg ik DAG tegen Utopia...
pi_136172569
Ik denk beter dat ze het hele programma kunnen stoppen. Eerste twee weken vond ik het nog interessant nu is het saai. Ze kopen alles en krijgen alles voor gekauwd van echte ondernemers. Ze bouwen niks zelf op en lopen alleen maar te steuken.De cos lezen vind ik nog grappiger dan de live stream en lees daar nu nog af en toe.Verder kijk ik er niet meer naar.
pi_136172733
Gooi er dan een Kelly in of een Natasia. Er valt toch niet meer te ontkennen dat er te veel van het oorspronkelijke concept is afgeweken, better go all the way.
pi_136173178
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze op gezette uren streamlocks gaan zetten, zodat we nog meer een gedresseerde aap show krijgen. Dan kunnen de utopianen even hun hart luchten over de regie zonder dat de streamers dat meekrijgen en out in the open gooien.
Dat denk ik dus ook. Slim wel. Eerst dreigen dat de streams gaan stoppen en dan later toch weer niet maar veel meer streamlocks en dat slikken de mensen dan want dat is minder erg dan helemaal niets.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2014 @ 15:50:08 #25
137949 Disana
pi_136173257
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Slim wel. Eerst dreigen dat de streams gaan stoppen en dan later toch weer niet maar veel meer streamlocks en dat slikken de mensen dan want dat is minder erg dan helemaal niets.
Dat laatste weet ik nog zo net niet. In DGK had je ook wel eens een irritante streamlock, maar hier zitten veel meer mensen in waardoor er veel meer gebeurt. Ik ben bang dat er dan niet veel te kijken overblijft, en ik betwijfel of iedereen dan blijft kijken in de hoop op kruimels.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')