abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136484838
Het praktisch nut ontgaat mij.
pi_136538333
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Aneurism het volgende:
Het praktisch nut ontgaat mij.
Het praktisch nut is dat Bitcoin in vrijwel alle opzichten een betere vorm van geld en betalen is dan euro's.

Maar voor de meeste mensen duurt het even voor dat besef inkickt. Net zoals destijds ook veel mensen het praktisch nut ontging om hun salaris op hun bankrekening gestort te krijgen, in plaats van een loonzakje met klinkende munt.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  maandag 10 februari 2014 @ 12:46:34 #28
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_136543801
En dan zou je nu de sjaak zijn. _O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_136550887
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan zou je nu de sjaak zijn. _O-
:?

Hoezo, vanwege wat korte onterechte paniek vanochtend door onjuiste berichtgeving? (over die zogenaamde "bug in Bitcoin" wat gewoon een stommiteit van MtGox was)

Al met al een paar procent gezakt (gisteren ±$700, op dit moment $670), dat noem ik niet de sjaak. Zeker in verhouding tot de stijging van 7000% van afgelopen jaar.
  maandag 10 februari 2014 @ 15:52:06 #30
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_136551197
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

:?

Hoezo, vanwege wat korte onterechte paniek vanochtend door onjuiste berichtgeving? (over die zogenaamde "bug in Bitcoin" wat gewoon een stommiteit van MtGox was)

Al met al een paar procent gezakt (gisteren ±$700, op dit moment $670), dat noem ik niet de sjaak. Zeker in verhouding tot de stijging van 7000% van afgelopen jaar.
Ok, niet de sjaak maar zou jij lekker in jouw vel zitten als je salaris via bitcoins uitbetaald zou zijn en de markt ineens ziet instorten?

Tevens is het vet gedrukte een beetje achteraf gelul want wist jij vanochtend dat het een "stommiteit" was?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_136606222
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:21 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Het praktisch nut is dat Bitcoin in vrijwel alle opzichten een betere vorm van geld en betalen is dan euro's.

Maar voor de meeste mensen duurt het even voor dat besef inkickt. Net zoals destijds ook veel mensen het praktisch nut ontging om hun salaris op hun bankrekening gestort te krijgen, in plaats van een loonzakje met klinkende munt.
Mooie one-liner, maar totaal niet gestaafd met feitelijke waarheden.

Waarom zou je een cryptocurrency willen welke zo enorm volatiel is? Begin van de maand stond deze nog op 900+ euro waarde, inmiddels is hij 30!!!!!% in waarde gedaald naar 600 euro.

De euro is in die periode nog niet eens 1% van waarde verwisseld.

Salaris is voor mensen hun vaste lasten te betalen, hun eten... drinken. Kosten welke vast in steen lijken te liggen die zich niet aanpassen naar de grillen van een bitcoin currency. Waarom zou je het risico willen lopen om niets te kunnen eten een maand lang?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 22:14:23 ]
pi_136613526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Aneurism het volgende:
Mooie one-liner, maar totaal niet gestaafd met feitelijke waarheden.
We zullen zien, of deze "hype" over een paar jaar weer voorbij is :)

quote:
Waarom zou je een cryptocurrency willen welke zo enorm volatiel is? Begin van de maand stond deze nog op 900+ euro waarde, inmiddels is hij 30!!!!!% in waarde gedaald naar 600 euro.
Omdat de euro (en dus ook de waarde van 1 euro) me geen reet interesseert.

Waarom zou je een fiat currency willen die binnen één dag van 1.5 mBTC naar 2 mBTC stijgt (30%!!!!!) en daarna weer inkakt.

quote:
De euro is in die periode nog niet eens 1% van waarde verwisseld.
Hoe druk je de waarde van 1 euro uit?
  woensdag 12 februari 2014 @ 02:21:31 #33
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_136614573
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

We zullen zien, of deze "hype" over een paar jaar weer voorbij is :)

[..]

Omdat de euro (en dus ook de waarde van 1 euro) me geen reet interesseert.

Waarom zou je een fiat currency willen die binnen één dag van 1.5 mBTC naar 2 mBTC stijgt (30%!!!!!) en daarna weer inkakt.

[..]

Hoe druk je de waarde van 1 euro uit?
Ja leuk Jace, maar voor dit soort toepassingen is volatiliteit wel nog een probleem. Dat zal met tijd en grotere acceptatie zichzelf oplossen als je het mij vraagt, maar nu heb je daar nog weinig aan als je salaris 100% BTC is.

Dat gezegd hebbende, ik zou best 10% ofzo in BTC willen als een soort spaardeel :Y
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_137138289
Mt. Gox

Ik hou ervan als de dagelijkse realiteit de waanzin van forumgangers onderuit haalt.

:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')