Het praktisch nut is dat Bitcoin in vrijwel alle opzichten een betere vorm van geld en betalen is dan euro's.quote:
quote:
Ok, niet de sjaak maar zou jij lekker in jouw vel zitten als je salaris via bitcoins uitbetaald zou zijn en de markt ineens ziet instorten?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Hoezo, vanwege wat korte onterechte paniek vanochtend door onjuiste berichtgeving? (over die zogenaamde "bug in Bitcoin" wat gewoon een stommiteit van MtGox was)
Al met al een paar procent gezakt (gisteren ±$700, op dit moment $670), dat noem ik niet de sjaak. Zeker in verhouding tot de stijging van 7000% van afgelopen jaar.
Mooie one-liner, maar totaal niet gestaafd met feitelijke waarheden.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:21 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Het praktisch nut is dat Bitcoin in vrijwel alle opzichten een betere vorm van geld en betalen is dan euro's.
Maar voor de meeste mensen duurt het even voor dat besef inkickt. Net zoals destijds ook veel mensen het praktisch nut ontging om hun salaris op hun bankrekening gestort te krijgen, in plaats van een loonzakje met klinkende munt.
We zullen zien, of deze "hype" over een paar jaar weer voorbij isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Aneurism het volgende:
Mooie one-liner, maar totaal niet gestaafd met feitelijke waarheden.
Omdat de euro (en dus ook de waarde van 1 euro) me geen reet interesseert.quote:Waarom zou je een cryptocurrency willen welke zo enorm volatiel is? Begin van de maand stond deze nog op 900+ euro waarde, inmiddels is hij 30!!!!!% in waarde gedaald naar 600 euro.
Hoe druk je de waarde van 1 euro uit?quote:De euro is in die periode nog niet eens 1% van waarde verwisseld.
Ja leuk Jace, maar voor dit soort toepassingen is volatiliteit wel nog een probleem. Dat zal met tijd en grotere acceptatie zichzelf oplossen als je het mij vraagt, maar nu heb je daar nog weinig aan als je salaris 100% BTC is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
We zullen zien, of deze "hype" over een paar jaar weer voorbij is
[..]
Omdat de euro (en dus ook de waarde van 1 euro) me geen reet interesseert.
Waarom zou je een fiat currency willen die binnen één dag van 1.5 mBTC naar 2 mBTC stijgt (30%!!!!!) en daarna weer inkakt.
[..]
Hoe druk je de waarde van 1 euro uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |