abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136158114
Mn vriendin waar ik nou zo'n 4 maanden mee samen ben heeft me net in een gesprek verteld dat ze niet weet of ik de ware ben. Dat ze het allemaal nog wat vaag vindt.
Omdat ik mezelf hierdoor toch een beetje slecht voelde, stel ik jullie de vraag;
Wanneer wist jij dat je huidige vriend/vriendin de ware was?

Met de ware bedoel ik in deze context de persoon waar jij je de rest, of een groot deel, van je leven mee samen ziet.
pi_136158254
Dit is lastig te zeggen moet ik eerlijk zijn eigenlijk.
Ik dacht het ook te weten maar toch na een lange relatie blijkt het toch niet zo te zijn.
Dus ik zou er niet te erg aan tillen maar heb je het nu leuk samen ?
pi_136158283
De ware? Mijn wares waren allen lullo's...? Wat is nu waar?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_136158321
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef ferry22 het volgende:
Dit is lastig te zeggen moet ik eerlijk zijn eigenlijk.
Ik dacht het ook te weten maar toch na een lange relatie blijkt het toch niet zo te zijn.
Dus ik zou er niet te erg aan tillen maar heb je het nu leuk samen ?
We hebben het heel leuk samen, en ze heeft al enkele keren gezegd dat ze nooit een betere jongen als mij vindt, en ze droomt hardop over reizen die we gaan maken en over kinderen.. En toch weet ze nog niet zeker of ik de ware ben, leek me wat vreemd :(
pi_136158426
Het Staat wel inderdaad nogal haaks op elkaar.
Het is na 4 maanden denk ook wel lastig om het al zeker te weten.
Nogmaals dacht het na 3 Jaar te weten en dat is ook over dus het loopt soms raar.
Wel vervelende is dat ze dit je vertelt en weet ze ook waarom ze twijfelt of is dat niet verteld?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:22:59 #6
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_136158436
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:19 schreef Caevinius het volgende:

[..]

We hebben het heel leuk samen, en ze heeft al enkele keren gezegd dat ze nooit een betere jongen als mij vindt, en ze droomt hardop over reizen die we gaan maken en over kinderen.. En toch weet ze nog niet zeker of ik de ware ben, leek me wat vreemd :(
Ach een vrouw zal daar snel aan twijfelen, omdat ze altijd een sprookje voor zich ziet. Dus maak er een leuke tijd van en til niet te zwaar aan de 'ware'.
pi_136158537
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef ferry22 het volgende:
Het Staat wel inderdaad nogal haaks op elkaar.
Het is na 4 maanden denk ook wel lastig om het al zeker te weten.
Nogmaals dacht het na 3 Jaar te weten en dat is ook over dus het loopt soms raar.
Wel vervelende is dat ze dit je vertelt en weet ze ook waarom ze twijfelt of is dat niet verteld?
Ze heeft niet expliciet gezegd dat ze twijfelde, ze zei enkel dat het begrip 'de ware' voor haar vaag klinkt, maar dat ze wel vindt dat ik op dit moment haar ware ben.
Kan zijn doordat haar ex'en haar beloofd hebben er altijd voor haar te zijn, maar het toch beiden uitgemaakt hebben.. Of door het feit dat ze volgende week pas 18 wordt :D
pi_136158902
Ik heb nu 3,5 jaar met mijn vriendin en ik weet het nog steeds niet. simpelweg omdat ik te jong ben en te weinig ervaring heb met andere vrouwen :)
-XOXO-
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:45:21 #9
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136158916
Ik zou zeggen ... als je elk jaar weer tot de conclusie komt dat je nog nooit echt ruzie hebt gehad.
pi_136159009
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:45 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou zeggen ... als je elk jaar weer tot de conclusie komt dat je nog nooit echt ruzie hebt gehad.
Shit man, dan is mijn vriend dus niet de ware :')
Met een keer een ruzie is echt niets mis.

Verder voor ts: echt zeker weten doe je het toch nooit het kan nog zo goed voelen en dan na een paar jaar alsnog helemaal mis zijn.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:53:50 #11
203089 Scuidward
pi_136159058
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef Pvoesss het volgende:
Shit man, dan is mijn vriend dus niet de ware
Met een keer een ruzie is echt niets mis.
Ja ok ... ook weer zo. Hangt ook van de frequentie af dan ... lastige definitie wel.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:58:09 #12
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_136159134
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

echt zeker weten doe je het toch nooit
Zelfs niet als je 50 jaar getrouwd bent?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:24:02 #13
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_136159462
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef Khazad-dum het volgende:

[..]

Zelfs niet als je 50 jaar getrouwd bent?
Zijn nog wel mensen die daarna scheiden hoor.
pi_136159551
Is idd moeilijk te zeggen.. Maar voorlopig heb ik echt het gevoel dat ik met deze meid oud wil worden. En aan de ene kant doet me dat plezier om te weten dat ik zo iemand gevonden heb, maar aan de andere kant heb ik zo'n verschrikkelijke angst dat we uit elkaar groeien. Of meer bepaald dat haar gevoelens gaan verminderen.. Achja liefde is niet altijd rozengeur en manenschijn
pi_136159599
Je hebt pas 4 maanden wat, hoe kun je dan al zeggen of het de ware is of niet? :') Je bent nog in de roze wolken fase, probeer het over een jaartje weer als je weer de minder leuke kanten van iemand ziet. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:35:17 #16
203089 Scuidward
pi_136159617
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:30 schreef Caevinius het volgende:
Is idd moeilijk te zeggen.. Maar voorlopig heb ik echt het gevoel dat ik met deze meid oud wil worden. En aan de ene kant doet me dat plezier om te weten dat ik zo iemand gevonden heb, maar aan de andere kant heb ik zo'n verschrikkelijke angst dat we uit elkaar groeien. Of meer bepaald dat haar gevoelens gaan verminderen.. Achja liefde is niet altijd rozengeur en manenschijn
Zolang je inderdaad geen reden hebt tot klagen zou ik ook lekker genieten ja.
pi_136159709
Nooit echt over gedacht, het was leuk, voelde me goed. Wel bedacht bij samen wonen na een jaar of dat handig is, maar goed je bent zo verhuisd. Bij trouwens na 7 jaar toch even nadenken. Tjah nog altijd leuk, en je kunt scheiden. Bij het huis kopen na 8 jaar, tsjah geloof toch wel dat dit nog lang leuk blijft. Nu 9 jaar komen kids tersprake. Geen idee maar dat is ineens een stap dat verbind je voor altijd! Je kunt het niet verkopen, of verdelen. Maar goed als ik echt graag op zondag ochtend om 7.00 op wilde of al mijn vrijetijd in kinderen wilde steken dan kwamen die er wel.
pi_136159792
18 jaar en 4 maanden in een relatie...kans is ook gewoon erg klein dat jij de 'ware' voor haar bent. She's just getting started.
Heb het er gewoon niet over en geniet van het nu. Als jullie over 60 jaar nog bij elkaar zijn dan weet je of zij degene is/was met wie je oud bent geworden.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 04:59:24 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136160638
Je vriendin kijkt te veel romcoms.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 06:42:00 #20
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136160722
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:12 schreef Caevinius het volgende:
Met de ware bedoel ik in deze context de persoon waar jij je de rest, of een groot deel, van je leven mee samen ziet.
Nou als er zoiets is als "de ware", dan zou je het kunnen beschrijven als ideaal, wat dan in zou houden dat wanneer je iemand ziet, je meteen verliefd bent op diegene en dat het andersom net zo is...

En dat als je dan vervolgens 10 jaar bij elkaar bent, je dan nog tegen elkaar zegt... dat je tot de dood bij elkaar wilt blijven, maar zoiets is alleen te zeggen op termijn, niet na 4 maanden.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136160786
Mijn tip is om op deze leeftijd en met deze relatieduur niet over dit soort dingen te vallen of er over na te denken. Ik heb in mijn leven (ben 30) drie keer gedacht dat het vriendje wat ik had de ware was. Zo gaat dat als je verkering hebt. Dat zij moeite heeft met de definitie 'de ware' wil alleen maar zeggen dat ze voor haar leeftijd verstandig en reeel nadenkt. Je weet nooit of iemand de ware is.

Je weet wanneer iemand een grote kans maakt, zoals jij nu met haar, maar 100% zeker kan niemand zijn. En dat toegeven betekent niet dat je niet van je partner houdt, want iemand kwijtraken heeft niet altijd te maken met een gebrek aan liefde.
The Secret Society of Poobahs.
pi_136161128
De ware bestaat niet. Dit is fictief verzonnen door de mensheid om het leven meer hoop te geven.
Je hebt wel gewoon mensen die beter bij je passen qua persoonlijkheid en uiterlijk , maar er bestaat geen perfectie.
Relaties blijven meestal lang bestaan omdat ze bang zijn om alleen te eindigen.
pi_136161671
Denk dat als iemand bijv vor 95% of meer bij je past op alle gebieden als persoon dat je wel van "de ware" kan spreken. Maar dat dit niet 1 persoon is die ergens rondloopt.
pi_136161742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:14 schreef Belgosome het volgende:
(...)

Relaties blijven meestal lang bestaan omdat ze bang zijn om alleen te eindigen.
Iemand is bitter.
The Secret Society of Poobahs.
pi_136161864
De ware bestaat natuurlijk niet al was het maar omdat monogamie een sociaal opgelegd gedrag is. De mens is niet gemaakt om enkel met de ware kinderen te maken, maar met zoveel mogelijk partners om een grote diversiteit van jou DNA te verspreiden, om zo de beste eigenschappen bij elkaar te krijgen. Uiteindelijk wordt monogamie ook de ondergang van de mens..

Ik denk dat je er niet teveel over na moet denken, gebeurt dat wel dan heb je het al snel niet meer leuk. Je gaat een soort afweging maken, ze is grappig, leuk kookt lekker maar heeft wel putjes in haar billen. Putjes? Putjes! PUTJES! ik moet een ander.

Liefde kun je niet verstandelijk beredeneren, gewoon doen. Maar ik ben bang dat het te laat is. Jouw vriendin heeft jou putjes gezien, en die uitgelicht. Ze was het eigenlijk aan het uitmaken, maar vond het zielig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')