We hebben het heel leuk samen, en ze heeft al enkele keren gezegd dat ze nooit een betere jongen als mij vindt, en ze droomt hardop over reizen die we gaan maken en over kinderen.. En toch weet ze nog niet zeker of ik de ware ben, leek me wat vreemdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef ferry22 het volgende:
Dit is lastig te zeggen moet ik eerlijk zijn eigenlijk.
Ik dacht het ook te weten maar toch na een lange relatie blijkt het toch niet zo te zijn.
Dus ik zou er niet te erg aan tillen maar heb je het nu leuk samen ?
Ach een vrouw zal daar snel aan twijfelen, omdat ze altijd een sprookje voor zich ziet. Dus maak er een leuke tijd van en til niet te zwaar aan de 'ware'.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:19 schreef Caevinius het volgende:
[..]
We hebben het heel leuk samen, en ze heeft al enkele keren gezegd dat ze nooit een betere jongen als mij vindt, en ze droomt hardop over reizen die we gaan maken en over kinderen.. En toch weet ze nog niet zeker of ik de ware ben, leek me wat vreemd
Ze heeft niet expliciet gezegd dat ze twijfelde, ze zei enkel dat het begrip 'de ware' voor haar vaag klinkt, maar dat ze wel vindt dat ik op dit moment haar ware ben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef ferry22 het volgende:
Het Staat wel inderdaad nogal haaks op elkaar.
Het is na 4 maanden denk ook wel lastig om het al zeker te weten.
Nogmaals dacht het na 3 Jaar te weten en dat is ook over dus het loopt soms raar.
Wel vervelende is dat ze dit je vertelt en weet ze ook waarom ze twijfelt of is dat niet verteld?
Shit man, dan is mijn vriend dus niet de warequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:45 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou zeggen ... als je elk jaar weer tot de conclusie komt dat je nog nooit echt ruzie hebt gehad.
Ja ok ... ook weer zo. Hangt ook van de frequentie af dan ... lastige definitie wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef Pvoesss het volgende:
Shit man, dan is mijn vriend dus niet de ware
Met een keer een ruzie is echt niets mis.
Zelfs niet als je 50 jaar getrouwd bent?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
echt zeker weten doe je het toch nooit
Zijn nog wel mensen die daarna scheiden hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Zelfs niet als je 50 jaar getrouwd bent?
Zolang je inderdaad geen reden hebt tot klagen zou ik ook lekker genieten ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:30 schreef Caevinius het volgende:
Is idd moeilijk te zeggen.. Maar voorlopig heb ik echt het gevoel dat ik met deze meid oud wil worden. En aan de ene kant doet me dat plezier om te weten dat ik zo iemand gevonden heb, maar aan de andere kant heb ik zo'n verschrikkelijke angst dat we uit elkaar groeien. Of meer bepaald dat haar gevoelens gaan verminderen.. Achja liefde is niet altijd rozengeur en manenschijn
Nou als er zoiets is als "de ware", dan zou je het kunnen beschrijven als ideaal, wat dan in zou houden dat wanneer je iemand ziet, je meteen verliefd bent op diegene en dat het andersom net zo is...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:12 schreef Caevinius het volgende:
Met de ware bedoel ik in deze context de persoon waar jij je de rest, of een groot deel, van je leven mee samen ziet.
Iemand is bitter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:14 schreef Belgosome het volgende:
(...)
Relaties blijven meestal lang bestaan omdat ze bang zijn om alleen te eindigen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:13 schreef Nico987 het volgende:
Ik denk dat je er niet teveel over na moet denken, gebeurt dat wel dan heb je het al snel niet meer leuk. Je gaat een soort afweging maken,
Ik heb in mijn werk veel te maken met ouders van kinderen met gedragsproblemen. Je wil niet weten hoeveel mensen uit angst voor het onbekende, alleen zijn, het kind alleen op te voeden, de reactie van hun (overleden) ouders. Alle mensen zitten vol met gekke overtuigingen, en opgelegde eisen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |