quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is een respectabele mening, maak er een topic over.
Dat kan goedkoper...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
2 brandkasten (om geweer en munitie apart te bewaren) á ¤1000 (2ehands)
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper...
En verder: jagen....
Wow, bedankt! De mij aangeboden kluizen zijn weliswaar een stuk mooier en wat steviger, maar als deze voldoen voor de wet dan is dat het verschil van ¤800 echt wel de moeite.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper...
En verder: jagen....
Jachtdiploma's kan iedereen halen, maar om dan te mogen jagen moet je aan drie eisen voldoen:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:21 schreef Bill_E het volgende:
Volgensmij zijn jachtvergunningen schaars en worden ze binnen kringen gehouden, maar dat is wat mij ooit verteld is.
Bedankt, dan heb ik het ongeveer! De site had ik doorgezocht, maar die specifieke pagina had ik niet gevonden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:24 schreef bas-beest het volgende:
http://www.jachtopleiding.com/index.php/kostenjachtcursus
Staan iig de kosten voor cursus en examen genoemd.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
quote:
Zo vriendje Stokvis, jij bent wel een dapper mannetje of niet dan? Waar vis jij ineens dat waardeoordeel over mij vandaan, welk deel van mij vraag gaf je dit inzicht in mijn zieke geest?quote:
Waarom zou ik je krijgt tegenwoordig op fok enkel maar negatieve reactie,squote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, ik heb hier een paar hele bruikbare reacties gehad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef vronie het volgende:
[..]
Waarom zou ik je krijgt tegenwoordig op fok enkel maar negatieve reactie,s
QFTquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef Pandaplint het volgende:
Duur grapje. Maar lijkt me mooi om te mogen doen. Volgens mij de meest diervriendelijke manier om aan vlees te komen. Ik snap dat gehaat dan ook niet zo.
Pssstttt....:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:21 schreef Lalavy het volgende:
Jagen alleen voor de fun ben ik ook op tegen. Maargoed jagers zijn er normaal gesproken om de dier stand op pijl te houden, het komt bijvoorbeeld voor door een zachte winter dat er ineens een enorm overschot aan hazen of andere beesten zijn, en dan is er dus de jager om het weer op een gezond pijl te brengen, ook kunnen jagers er zieke dieren uit halen die anders wellicht de overige populatie bedreigen.
En dat het vlees dan ook gegeten word en niet weggegooid en verspilt vind ik ook wel een must dan
quote:pijl (de; m; meervoud: pijlen)
1
langwerpig, puntig voorwerp om met een boog (1) naar een doel geschoten te worden: als een pijl uit de (of: een) boog zeer snel
2
aanwijzing in de vorm van een pijl
quote:peil (het; o; meervoud: peilen)
1
aangenomen maatstaf voor hoogtestanden, m.n. van waterstanden: Amsterdams Peil; je examen is beneden peil zeer onvoldoende; geen peil kunnen trekken op iets of iem. geen staat kunnen maken op
2
hoogte, graad van sterkte: op peil houden op gelijke hoogte; oliepeil
De Salvus Modena is geen lullige kluis hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wow, bedankt! De mij aangeboden kluizen zijn weliswaar een stuk mooier en wat steviger, maar als deze voldoen voor de wet dan is dat het verschil van ¤800 echt wel de moeite.
En minor detail: je moet geen brandkasten, maar kluizen hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Brandkast (om geweer en munitie apart te bewaren) á ¤200
Die krijg je met een geweer nog niet open...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:34 schreef Queller het volgende:
[..]
De Salvus Modena is geen lullige kluis hoor
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |