Die zekerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Die is ook erg goed ja
Maar ook..
'Do you come from a land down under? Where women glow and men plunder!'
Heb die LP van Men At Work nog ergens liggen. Eens afstoffenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zeker
Al is dit denk ik mijn favoriet.
Die is ook tof jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm die vind ik dat wel weer iets minder
Van hem (of de zanger in ieder geval) is dan wel weer een klassieker voor mij.
Die is leuk ja, alleen kwam ik daarna bij Simply Red terechtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is ook tof ja![]()
Oh, en mijn brein koppelde deze automatisch aan deze:
Youtube maakte dezelfde koppeling als mijn brein
Maar die is dan ook wel heul mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
maar ik stap nu even over op de 60s. Ik moet even tot rust komen om toch nog iets te leren.
Ohhh die is ook mooiquote:
Er is gewoon zoveel mooie muziekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zooo relaxed..![]()
Baker street is ook goed
Jazekerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is gewoon zoveel mooie muziek
Ja bij mij ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Jazeker
Allemaal van voor mijn tijd, das nog het mooiste
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:16 schreef Divje het volgende:
1988 is mijn bouwjaar
Maar nu ga ik ook slapen.. Nog even wat energie om af te sluiten
Trusten mensen
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn jullie ook zo emotioneel omdat Jennifer er uit is
En nu maar hopen dat dit niet over Utopia gaatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind het wel jammer dat ze eruit is, had liever iemand anders zien vertrekken ( ik noem verder geen namen) maar het maakt me niet zo heel veel uit
Hier gaat het over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat dit niet over Utopia gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |