Ja leuk hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
Met Swedish Chef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb sowieso trek. Nog maar even uitstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekke 80s toch. Het is dat wij sterke 90s kinderen zijn.
Ik heb gelukkig inderdaad netjes gewacht tot 1990 netjes 3 weken opgang was voordat ik besloot ter aarde te komen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb sowieso trek. Nog maar even uitstellen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb sowieso trek. Nog maar even uitstellen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Met Swedish Chef! Maar dan geen bugles maar gewoon jij
Het decennium ervoor viel niet meer te redden. Jij besloot met een schone lei te beginnen en de wereld effectief aan te pakken en te verbeterenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig inderdaad netjes gewacht tot 1990 netjes 3 weken opgang was voordat ik besloot ter aarde te komen.
Hmpf. Da's blauwe schimmelkaas vergeleken met mijn briequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben al Brieseksueel met Moeraskat
Ik sluit de spam af metquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben al Brieseksueel met Moeraskat
Ken je Moeraskat niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmpf. Da's blauwe schimmelkaas vergeleken met mijn brie
Wie is Moeraskat..
Die wil ik wel met je meezingenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sluit de spam af met
Nog een nummer wat ik dronken iets te graag meezing tussen mijn veelal metal luisterende vriendenZe doen zelden mee.
Nope, volgens mij oooooit eens voorbij zien komen (hihi) maar verder geen ideequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je Moeraskat niet?
Naja, ze is ook niet zo actief meer de laatste tijd
Wauwquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sluit de spam af met
Nog een nummer wat ik dronken iets te graag meezing tussen mijn veelal metal luisterende vriendenZe doen zelden mee.
SO HOW DID IT COME TO THIS BITTER END!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Die wil ik wel met je meezingenheerlijk nummer.
Kayleigh could we get it together again.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Kayleigh, is it too late to say I'm sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |