Kunnen vrouwen elkaar nou nooit eens succes gunnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Ik krijg van haar hoofd het idee dat mijn tv niet goed staat ingesteld en het beeld verticaal is uitgerekt.
voor Pauw ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Zeventien te jong, voor Paul niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Ik krijg van haar hoofd het idee dat mijn tv niet goed staat ingesteld en het beeld verticaal is uitgerekt.
Heel veel blow.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Donnis het volgende:
Wat heeft kurtis blow naar binnen gewerkt dat je zo iemand tekent.
Ilse de Langequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Is dit een alorsdialect of een Ilsedialect?
Dit hoort Joop als hij de wijken in gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ilse natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Linkje naar je instagram ter vergelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Wel een taal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ilse natuurlijk
Ik heb geen dialect.
Komt af en toe eens bij Giel op 3fm en dat is het.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Hoe ist eigenlijk met dat andere Nederlandse meisje dat ging doorbreken in Amerika bij het label van Justin Timberlake
Die treedt tegenwoordig op bij het tuincentrum in Rijswijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Hoe ist eigenlijk met dat andere Nederlandse meisje dat ging doorbreken in Amerika bij het label van Justin Timberlake
Esmee Denters.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef DrDentz het volgende:
En bejaardentehuis grafzicht niet te vergeten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die treedt tegenwoordig op bij het tuincentrum in Rijswijk.
Kurtis Blow jobquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, die Kurtis Blow wilde d'r denk ik een keer volblaffen ofzo.
Eerder van het sufferdje van Enschede.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
Hiphopartiest ziet eruit als een columniste van de VIVA.
Tijs heeft voor alles een blik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Pauw en Witteman weten niet hoe ze hierbij moeten kijken, deze had bij Tijs van den Brink moeten zitten.
Nog veel erger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:31 schreef mr_me_me het volgende:
Ik durfde niet te kijken en ben voortijdig ff weggezapt, maar het was zo erg als verwacht dus....
over vergane glorie gesprokenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Wat ze rapte klopte inhoudelijk overigens wel. Het kwam er alleen wat apart uit.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Wat ze rapte klopte inhoudelijk overigens wel. Het kwam er alleen wat apart uit.
Ik zal Knurft-Zork wel even wakker bellen okee?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht morgen een photoshop van KvdB reaction faces met met dit wijf.
Ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht morgen een photoshop van KvdB reaction faces met met dit wijf.
Is daar iets vreemds aan dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:35 schreef matthijst het volgende:
Om zn afscheid te vieren hebben we een kleine gangbang gehouden?
Een zin bleef hangen hier: 'When I heard 2Pac on the radio'quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
neu, met hiv kan je oud worden tegenwoordigquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is daar iets vreemds aan dan?
Magic Johnson.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
neu, met hiv kan je oud worden tegenwoordig
Ja, met een herdershond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Is Jesse getrouwd inmiddels trouwens?
Doe de mond maar open.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog een beetje honger.
Weet ik niet, hij is wel pappa gewordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Is Jesse getrouwd inmiddels trouwens?
Leverworst 0,62 cent. 500 gram.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in worst.
Ik heb nog een halve kapsalon die ik nog weg moet gooien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog een beetje honger.
gehaktstaaf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in worst.
Die heb ik niet in huis.quote:
Geef maar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve kapsalon die ik nog weg moet gooien.
Lance Armstrong?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mooie titelsong ook van The Boss.
Hij is er op vooruit gegaan met z'n baard & snor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef venomsnake het volgende:
Hij lijkt tegenwoordig op een circusbaas ...
Senk joe Lens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die titel is Lance ook kwijtgeraakt.
quote:
twitter:lancearmstrong twitterde op donderdag 20-06-2013 om 18:47:14@NUsport interesting. i always liked the dutch. even that ol weasel mart smeets. reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:46 schreef alors het volgende:
Fredje is geplaagd. Hij heeft er nog steeds last van.
Mag hij dat zeggen, ja, dat mag hij zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:lancearmstrong twitterde op donderdag 20-06-2013 om 18:47:14@NUsport interesting. i always liked the dutch. even that ol weasel mart smeets. reageer retweet
*mistequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
Het mistte alleen een klein stukje rap.
Ik vind het goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook voor jou, als je dat wilt?
Gospelrap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
Het mistte alleen een klein stukje rap.
De A is van Afscheid nemen Andijviestampotquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Niks aan.
Heeft John Ewbank nog een afscheidslied geschreven?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:55 schreef Lemans24 het volgende:
Gaaf, die Klezmer/Balkanbeats!
Moet gelijk weer aan Sziget denk en
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, leuk, mijn toetsenbord bleef hangen.quote:
Komt door die vettige kapsalon vingers van je.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, leuk, mijn toetsenbord bleef hangen.
Wilfriet associeer ik niet met VI. Zonder Johan is Sjenee nergens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vergat je.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef jatochneetoch het volgende:
Hallo, heb dit topic niet gelezen, wil alleen even "Almelo" roepen.
Almelooo!!![]()
![]()
Niet te vaak doen. Ik riep gisteren iets te vaak Kattuk. Dat wordt hier niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef jatochneetoch het volgende:
Hallo, heb dit topic niet gelezen, wil alleen even "Almelo" roepen.
Almelooo!!![]()
![]()
Door wie niet dan? Zullen we die klapjes geven?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet te vaak doen. Ik riep gisteren iets te vaak Kattuk. Dat wordt hier niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die Boris, dat was me er één!
Nu hebben we Putin...
Putin? Who the fuck...?
Begin dan maar bij jezelf. Je kwam een beetje Jan Mulderisch over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door wie niet dan? Zullen we die klapjes geven?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door wie niet dan? Zullen we die klapjes geven?
Je interpreteert me gewoon verkeerd. Je kan mij niet boos krijgen Marco.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Begin dan maar bij jezelf. Je kwam een beetje Jan Mulderisch over.
Gewoon 10 uur.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan iemand even een filmpje maken met 6x nou?
Britt en Ymke zijn ook op RTL5 meneer de Hooligan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze werd vandaag uitgezonden
RTL5-hooligan
Kunstgebit wat opgelost was in een glaasje cola.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze werd vandaag uitgezonden
RTL5-hooligan
Die neem ik niet zo serieusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Britt en Ymke zijn ook op RTL5 meneer de Hooligan.
En dat is volledig wederzijds, lelijke flapdrol dat je dr bent!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je interpreteert me gewoon verkeerd. Je kan mij niet boos krijgen Marco.
Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Iedereen mag een mening over me hebben, ik ben de laatste in Nederland die klaagt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat is volledig wederzijds, lelijke flapdrol dat je dr bent!
Zo'n Britt en Ymke vakantie zie ik niet echt zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die neem ik niet zo serieus
Alhoewel ik zelf ook in Blanes ben geweest () en dus wel effe wil kijken heb ik dat nog niet gedaan
Nee, als ik dat Zon Zuipen Ziekenhuis programma zie vind ik die figuren ook echt verschrikkelijk en kinderachtig dus zo zijn wij zelf ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n Britt en Ymke vakantie zie ik niet echt zitten.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan iemand even een filmpje maken met 6x nou?
Waarom kan ik alleen reacties plaatsen als ik google+ doe? Wat een idioten bij youtube.quote:
Ik kijk gewoon DWDD, WIDM en dan P&W. En alors weet dat ik goede smaak heb en die volgt mij dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:12 schreef Grifte het volgende:
Hoeveel showtjes kijken jullie wel niet per avond Alors & Johannes
Gewoon doen joh, iedereen wil jouw identiteit achterhalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom kan ik alleen reacties plaatsen als ik google+ doe? Wat een idioten bij youtube.
Ik ga SdVfan echt niet veranderen naar mijn echte naam.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, iedereen wil jouw identiteit achterhalen.
Emotioneel filmpje hoor. Ik kijk die onzin verder niet, maar dat tettengifje was prima te pruimen. Dat jullie nu van dit soort heerlijkheden verstookt raken tijdens de showtjes is zeer betreurenswaardig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon DWDD, WIDM en dan P&W. En alors weet dat ik goede smaak heb en die volgt mij dan.
Of andersom.
Als je wil weten waarom ik naar WIDM kijk (keek want ze is er uit) kijk dan naar mijn laatste productie.
El Sierdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga SdVfan echt niet veranderen naar mijn echte naam.
Als we jouw naam hebben word je Beliebered.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga SdVfan echt niet veranderen naar mijn echte naam.
Mooi! Kun je ook niet een 10 uur durende loop van dat gifje plaatsen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon DWDD, WIDM en dan P&W. En alors weet dat ik goede smaak heb en die volgt mij dan.
Of andersom.
Als je wil weten waarom ik naar WIDM kijk (keek want ze is er uit) kijk dan naar mijn laatste productie.
Zag je ook hoe Jennifer + Daphne likkend aan ijsje werd opgevolgd door Jennifer + Daphne zoenend?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Emotioneel filmpje hoor. Ik kijk die onzin verder niet, maar dat tettengifje was prima te pruimen. Dat jullie nu van dit soort heerlijkheden verstookt raken tijdens de showtjes is zeer betreurenswaardig.
Wot. In die ijsbranche viel toch geen droogbrood meer te verdienen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag je ook hoe Jennifer + Daphne likkend aan ijsje werd opgevolgd door Jennifer + Daphne zoenend?
7,5 ton Zippquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wot. In die ijsbranche viel toch geen droogbrood meer te verdienen?
Windows movie maker weigerde gifjes normaal af te spelen, dat was wel jammer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooi! Kun je ook niet een 10 uur durende loop van dat gifje plaatsen?
Dit is zo'n gifje waarbij je ook geluid nodig hebt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:40 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Het gifje dat je wist dat zou komen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:40 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
http://gifsound.com/?gif=(...)f&v=9oV4RxOqQn4&s=94quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Windows movie maker weigerde gifjes normaal af te spelen, dat was wel jammer.
[..]
Dit is zo'n gifje waarbij je ook geluid nodig hebt, eigenlijk.
IIIIKaiserIIIIquote:
Ik zag het ook al.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IIIIKaiserIIII
1 uur geleden
Huh, is zij overleden? Of was zij 'de mol'? Hoezo never forget???
Ok gedaan, geen dank.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag het ook al.
Zo moe word ik daarvan. Maar als uploader moet je een bepaalde klasse uitstralen. Kan jij die gozer er niet op wijzen dat hij niet goed bij z'n appel is?
Jaja.. als het een brede mond heeft met ook nog een goed stel tanden en blond dan zijn mannen al snel van hun aproposquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:40 schreef Gramulanion het volgende:
Iwan, mag ik je Iwan noemen? Je slaat de spijker weer eens feilloos op de kopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jaja.. als het een brede mond heeft met ook nog een goed stel tanden en blond dan zijn mannen al snel van hun apropos
Sommigen mensen sluiten zich ook helemaal af voor de buitenwereld. Maar ik zou het zeker wel doorhebben als mijn buren dood in huis liggen,quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Die 'verwijten' altijd naar de mensen die in de buurt wonen bij zo iemand. Je kan je buren toch ook wel met rust laten?
Eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Die 'verwijten' altijd naar de mensen die in de buurt wonen bij zo iemand. Je kan je buren toch ook wel met rust laten?
Als directe buur toch ook wel lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
Al merk je als krantenbezorger toch wel na een tijdje dat er iets mis is lijkt me.
Je hebt geen reukvermogen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Baszh het volgende:
Ik zou het niet eens merken als mijn huisgenoot dood zou neer vallen
Okee, ja hangt ook wel van de buurt af denk ik. In sommige buurten zijn mensen veel meer op zichzelf.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Sommigen mensen sluiten zich ook helemaal af voor de buitenwereld. Maar ik zou het zeker wel doorhebben als mijn buren dood in huis liggen,
Met een Nee/Nee sticker en geen krantenabonnement krijg je tegenwoordig niet meer zo veel post.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
Al merk je als krantenbezorger toch wel na een tijdje dat er iets mis is lijkt me.
klinkt als linkse gebakken lucht.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
Hij had moeten zeggen. "Ik heb geen idee hoeveel mensen er op dit moment nog wachten. Dat doet er ook niet toe. Elke persoon is er een teveel en ik ga keihard werken om dat op te lossen."
Wow. Jij zou politicus moeten worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
Hij had moeten zeggen. "Ik heb geen idee hoeveel mensen er op dit moment nog wachten. Dat doet er ook niet toe. Elke persoon is er een teveel en ik ga keihard werken om dat op te lossen."
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wow. Jij zou politicus moeten worden.
Ik stond bijna op de lokale CDA-lijst pik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wow. Jij zou politicus moeten worden.
Als kiespijn, maar er viel wel wat te lachen.quote:
Tong zat op de publieke tribune.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:18 schreef tralalala het volgende:
Dit kan Karina zich nog heul goed herinneren!
Achter de sprekerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tong zat op de publieke tribune.
dat vind ik behoorlijk sneuquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
Weer zo eentje die Pietertje gezien heeft en hem makkelijk na denkt te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |