Ik ook stiekem met mijn kamer, maar ik zet mezelf er nooit toequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik altijd met schoonmaken in huis![]()
Jawel
Zodra je eenmaal begint, dan kom je in de flow en gaat het lekker. Heb ik althans, vooral met muziek opquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook stiekem met mijn kamer, maar ik zet mezelf er nooit toe
Vellen offset drukkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef PeuRac het volgende:
@Fax, wat voor een cursus doe je dan?
Ik ken het, nu ook met schoolquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra je eenmaal begint, dan kom je in de flow en gaat het lekker. Heb ik althans, vooral met muziek op
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken het, nu ook met schoolMoet nog even ruim 150 woorden aftikken, opmaak even goed zetten en klaar met het verslag
Precies, ik ben met de samenvatting bezigquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]150 woorden is niets joh
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies, ik ben met de samenvatting bezigMaar eventjes uitstellen
Jennifer Lawrencequote:
Lekk0rquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat vinden jullie van OP-babe?
Is dat zo ingewikkeld joh dat je eerst een jaar moet oefenen?quote:
Ja, maar wat is er met haar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence
[..]
Lekk0r
Weg uit de OPquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er met haar?
Hebbuhquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geefbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ohquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op babe is meh.
Zo grote foto dat je haar snorhaartjes ziet.Maar dan nog maar zo weinig van de vrouw zelf.
Cursus is gericht op mensen die al ervaring hebben, anders ben je 3 jaar bezig met de opleiding.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo ingewikkeld joh dat je eerst een jaar moet oefenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |