Preciesquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:43 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]![]()
Station > sedan, geldt voor bijna alle auto's imo.
Eromheen. Ik moet in Hoogvliet wezen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:43 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Nouja een beetje ouwehoeren moet kunnen. Maar topics gaan tegenwoordig een dag mee als het "rustig is", anders nog korter. Waar het "vroeger" vooral volstond met verhalen over wat mensen hadden meegemaakt tijdens het werk. Dat was leuk om te lezen en de moeite om even bij te lezen, dit gebagger niet![]()
En op zich heb ik op de ring van Rotterdam nooit echt problemen gehad, rond die tijd zijn de meeste vrachtwagens ook een heel eind pleite. Ga je Rotterdam in of uit?
Precies. Ik kom haar vuile A6 ophalen voor een blitse A5 S-Line, en dan heb je geen 20 minutende tijd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef MuurStraat het volgende:
Haha, de papierhandel is het enige dat ik niet mis aan het werkEn het wachten in de sneeuw met pantalon. (Thermo ondergoed
![]()
![]()
)
Ik had vandaag mijn pyamabroek onder mijn spijkerbroek aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Sarasi het volgende:
Gatverdamme. Morgen een halfuur lopen van adres naar adres binnen Utrecht, met een bus er nog tussenin ook. Hakken blijven thuis, legging onder de broek aan en gaan met die banaan.
Ik heb een hele fijne legging die eigenlijk kapot is, maar heerlijk warm onder elke broek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn pyamabroek onder mijn spijkerbroek aan.
Jup. B-segment stations zijn trouwens ook bijna altijd misbaksels, bijv. de 207 sw of de vorige Clio estate.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
PreciesMits de stationversie ook serieus zo is gedesigned en ze niet iets hadden van, oja, als we er een stukje bij aanplakken kunnen we ook een estate verkopen..
-knip-quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Sarasi het volgende:
Gatverdamme. Morgen een halfuur lopen van adres naar adres binnen Utrecht, met een bus er nog tussenin ook. Hakken blijven thuis, legging onder de broek aan en gaan met die banaan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:01 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Welke banaan?Moet altijd lachen als vrouwen die uitspraak doen
Deze Astra bewijst het tegendeel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:03 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens sedan > stationwagon
Altijd. Geen fucking uitzondering mogelijk.
Ik ook maandag. Een uurtje verplichte instructie Inleiding Modelleren. Tyfuslijersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:03 schreef Solidberg het volgende:
[..]![]()
Maar wat is dat voor onzin dat ze jou ff 2 dagen vrijgeven terwijl die rotlui bij maar iets op elke dag moet doenEn dan ook nog van 9-11 en 15-17 op een dag, lekker weer
Dat is idd shit, ik heb gelukkig enkel HC en die skip ik maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook maandag. Een uurtje verplichte instructie Inleiding Modelleren. Tyfuslijers
True. Dit voorbeeld iets beter?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:06 schreef MuurStraat het volgende:
Die station is ook niet om aan te gluren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan hoor, cowboyquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef MuurStraat het volgende:
Heb je verder nergens iets te vertellen dat je hier altijd zo tof moet doen Kiprollade?
Dit is de enige plek waar we als collega's kunnen praten, lijkt me nogal saai als iedereen alleen maar over werk praat. Buiten dat vind ik ook niet dat dit onderwerp elk topic moet worden aangehaald.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef MuurStraat het volgende:
Erger me er gewoon aan. Topic zou over hiken en chauffeuren moeten gaan, maar dat is er nog maar zelden bij, neem de moeite van het bijlezen niet meer want er wordt elke dag wel een topic volgebaggerd met haantjesgedrag en grappen die 25 topics geleden hun houdbaarheidsdatum al hadden overschreden.
Dit. Hoewel ik de 508SW mooier vind dan de sedan, maar verder kan ik niks opnoemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:03 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens sedan > stationwagon
Altijd. Geen fucking uitzondering mogelijk.
Ik lichamelijk gezien ook wel ja. Verder slaap ik nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |