Ik denk naar waarheid beantwoord. Eerlijkheid levert knoppen draaien op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Geen vragen goed = Niets
1 goed = 1 draaien
2 goed = 2 draaien ?
hij kan de test als laatste maken en dus al meer wetenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat ie iedere keer weet wie de afvaller is alvorens zijn executie te maken, dat lijkt me erg sterk
Aan de andere kant weten wij natuurlijk niet wat de echte volgorde is dat de kandidaten de testen hebben gemaakt. Hij kan wel iedere keer als laatste zijn geweest waardoor dat achter de schermen natuurlijk wel al bekend wasquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat ie iedere keer weet wie de afvaller is alvorens zijn executie te maken, dat lijkt me erg sterk
denk ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk naar waarheid beantwoord. Eerlijkheid levert knoppen draaien op.
Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Geen vragen goed = Niets
1 goed = 1 draaien
2 goed = 2 draaien ?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jan willem had een shirt aan met MOL in Spiegelbeeld erop (een 7 een soort 0 en een W)
Nu ben ik ook om dat hij het is
Die dus iddquote:
sofie heeft 2 opdrachten goed gedaan, te veel voor een molquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef opreis het volgende:
Voor mij is Sophie nog steeds de mol, maar JW goede tweede. Sophie was de 5de die haar scherm kreeg te zien.
Vooral het op de valreep spotten van JW had ze nooit gedaan als mol. Had ze makkelijk kunnen doen en had 1250 euro gescheeld, dat laat een mol niet liggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
sofie heeft 2 opdrachten goed gedaan, te veel voor een mol
ze spotte JW en deed nix verkeerd bij de jeep
Dat zou ook zijn mede kandidaten dan zijn opgevallen dat ie steeds als laatste aan de beurt was, bovendien als dat DE aanwijzing is dat ie de mol is is dat na -tig seizoenen WIDM veels te obvious, ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers dit seizoen zo´n eenvoudige hints weggeven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan de andere kant weten wij natuurlijk niet wat de echte volgorde is dat de kandidaten de testen hebben gemaakt. Hij kan wel iedere keer als laatste zijn geweest waardoor dat achter de schermen natuurlijk wel al bekend was
Maar het spotten van JW heeft niks opgeleverd, dus als er een kans was om 'je best te doen' zonder iets op te leveren was het nu wel, en je kan niet altijd niets opbrengen das verdacht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
sofie heeft 2 opdrachten goed gedaan, te veel voor een mol
ze spotte JW en deed nix verkeerd bij de jeep
Het is veel te makkelijk idd. Of ze hadden er dit jaar geen zin in of ze willen gewoon iedereen op Jan Willem hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zou ook zijn mede kandidaten dan zijn opgevallen dat ie steeds als laatste aan de beurt was, bovendien als dat DE aanwijzing is dat ie de mol is is dat na -tig seizoenen WIDM veels te obvious, ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers dit seizoen zo´n eenvoudige hints weggeven.
Misschien worden ze wel allemaal in een apart kamertje gezet en om de beurt naar de laptop gebracht en weten zij de volgorde zelf dus helemaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zou ook zijn mede kandidaten dan zijn opgevallen dat ie steeds als laatste aan de beurt was, bovendien als dat DE aanwijzing is dat ie de mol is is dat na -tig seizoenen WIDM veels te obvious, ik kan me niet voorstellen dat de programmamakers dit seizoen zo´n eenvoudige hints weggeven.
Met 'goed' bedoelen ze niet dat het antwoord op de vraag zelf goed is, maar je moest het antwoord geven dat op je vorige test was. Als je dat antwoord zei, mocht je draaien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.
Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valtquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien worden ze wel allemaal in een apart kamertje gezet en om de beurt naar de laptop gebracht en weten zij de volgorde zelf dus helemaal niet.
Verder vind ik het ook te obvious ja, maar het is best mogelijk
De Mol kan rustig foute antwoorden geven. Of niet. Als die foute antwoorden geeft mag hij/zij gewoon een knop indrukkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar bij 2 goed zouden ze het nooit kunnen uitzenden aangezien dan bekend is wie de mol is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valt
maar ze wist nix van de andere (als ze kandidaat is) dus zou dan denken het levert geld opquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar het spotten van JW heeft niks opgeleverd, dus als er een kans was om 'je best te doen' zonder iets op te leveren was het nu wel, en je kan niet altijd niets opbrengen das verdacht.
Of ze nemen van elke afvaller een shot en klik op de naam op en monteren de juiste er uiteindelijk tussen. Opties genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast kan het ook zo zijn dat Jan-Willem stiekem de test 2x maakt puur om ons te zieken en ons te laten zien wie er af valt
Nee was vandaag!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Was dit in de aflevering van de bootrace?
Je hebt een mol of winnaar altijd goed zolang hij nog in het spel zit. De app geeft verder geen hints of je de correcte keuze hebt gemaakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik zit net mijn antwoorden in de app te bekijken en ik heb alles fout tot aan de drie laatste vragen (afvaller? winnaar? mol?).
Ik heb 20 punten gescoord. Als afvaller had ik Jan-Willem. Klopt het dan dat ik óf de mol óf de winnaar goed heb?
en als ze mol is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
maar ze wist nix van de andere (als ze kandidaat is) dus zou dan denken het levert geld op
'quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Je hebt een mol of winnaar altijd goed zolang hij nog in het spel zit. De app geeft verder geen hints of je de correcte keuze hebt gemaakt.
heb je een andere mol of winnaar dan voorheen???quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik zit net mijn antwoorden in de app te bekijken en ik heb alles fout tot aan de drie laatste vragen (afvaller? winnaar? mol?).
Ik heb 20 punten gescoord. Als afvaller had ik Jan-Willem. Klopt het dan dat ik óf de mol óf de winnaar goed heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |