Er zit doorgaans mosterd in mayo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zuur ja? Smaakt meer alsof er mosterd inzit ofzo maar ik is idd lekker
Dit is het lekkere spul inderdaad. Gewoon verkrijgbaar in NL, Amora is Unilever. Nu je me eraan herinnert, moet het weer eens halenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef robber57 het volgende:
In Frankrijk zie je veel "Dijonaise" ook wel "mayonaise de Dijon" :
[ afbeelding ]
Het is zure mayo met extra dijon mosterd er door en daardoor is ie ook behoorlijk gelig van kleur en zurig van smaak met een flinke mosterd smaak, ik denk zomaar dat dit is wat je hebt gegeten, AH en Deka verkoopt het.
Er komt bij mij nix anders meer in
De andere die je iig in belgie veel aantraft is Mayonaise van Van de Moortele, helaas alleen te koop in emmers van 10 liter,er zijn wel meerdere soorten en ik weet niet precies welke nu die zure belgische is.
waar is t dan te krijgen ? Hier had de jumbo,AH en AHxl het maar bij alle uit het assortimentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dit is het lekkere spul inderdaad. Gewoon verkrijgbaar in NL, Amora is Unilever. Nu je me eraan herinnert, moet het weer eens halen
Ja dat is een goede, heb het al een jaar niet meer gehaald. Moet er weer eens gericht naar kijken, maar zal bij AH of Jumbo zijn geweest toen. Zult weer net zien idd dat het overal uit het assortiment is...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
waar is t dan te krijgen ? Hier had de jumbo,AH en AHxl het maar bij alle uit het assortiment
De knijpfles van amora is heel soms bij de xenos verkrijgbaar en als de lidl franse week heeft dan is er ook dijonnaise die net als die van amora smaakt. Maar ben er natuurlijk altijd te laat bijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:56 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ja dat is een goede, heb het al een jaar niet meer gehaald. Moet er weer eens gericht naar kijken, maar zal bij AH of Jumbo zijn geweest toen. Zult weer net zien idd dat het overal uit het assortiment is...
Zat in een klein glazen potje, itt de Franse versie in knijpfles.
D&L is mij te zoet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
In de supermarkt is het vaak kommer en kwel, allemaal van die zoete meuk.
D&L heeft lekkere soorten mayonaise. Ook Vlaamse mayonaise van Gouda Glorie is een beetje zuur, erg lekker, maar ik heb 'm alleen nog maar aangetroffen in potten van 3 liter.
juist wel doen. zure mayonaise met een vaag knoflooksmaakje is geen aioliquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Nico987 het volgende:
(vergeet dan ook de Bendicta Aioli niet.
Liever Oliehoorn,quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Dimens het volgende:
Er gaat niets boven Machandel mayonaise.
[ afbeelding ]
Zit helaas ook suiker doorheen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:20 schreef sigme het volgende:
Amora is nog te koop bij de C1000. Tikje duur, dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |