ik voel een echoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:00 schreef TimeJumper het volgende:
jeetje, ik heb wel patent op nieuwe topics openen vandaag
pannenkoekenboot al geprobeerd bar?
hoe gaat het daar, simmu? alles een beetje op zijn plaats?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef simmu het volgende:
wat een hoop werkgerelateerde ellende hier zeg, sterkte ermee allemaal!
mwoch, we moesten het oude huis nog leegplukken he. maandag leveren we de sleutel in, hopelijk met niet te gek veel kosten en/of gedoe. er is 950 kilo zooi naar de stort gegaan en we hebben met 3 man een dag staan schrobben. hier heb ik nog een doos of 10 staan, maar wel alles al comfortabel zeg maar. dus alledaagse dingen staan ok. tis nu nog een kwestie van de laatste dingen uitpakken en een plekje geven en mooimaken. nog plafondlampen, nachtlampjes enzo, mijn beeldjes, planken ophangen her en der, dat werkquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe gaat het daar, simmu? alles een beetje op zijn plaats?
o maar met jouw voortvarendheid komt dat wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef simmu het volgende:
[..]
mwoch, we moesten het oude huis nog leegplukken he. maandag leveren we de sleutel in, hopelijk met niet te gek veel kosten en/of gedoe. er is 950 kilo zooi naar de stort gegaan en we hebben met 3 man een dag staan schrobben. hier heb ik nog een doos of 10 staan, maar wel alles al comfortabel zeg maar. dus alledaagse dingen staan ok. tis nu nog een kwestie van de laatste dingen uitpakken en een plekje geven en mooimaken. nog plafondlampen, nachtlampjes enzo, mijn beeldjes, planken ophangen her en der, dat werk
wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
De laatste loodjes simmu,komt vast helemaal goed en daarna welverdiend relaxen![]()
wij hebben vanavond nog maar wat geschilderd, grijs deze keer.
nog opzoek naar een zacht maar toch makkelijk schoon te maken stof.
einde is bijna in zicht gelukkig.
ipv hangstoel leek ons niet geschikt voor Roy. En bedachten een halve cirkel daar een podium maken,kussen erop (en die moet bekleed worden)quote:
Ik zeg even niets over de dozen hierquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Pvoesss het volgende:
Heb je minder dozen staan dan ons en wij wonen al weer een half jaar hier.![]()
Succes met opleveren van het oude huis, dat vond ik ook echt stressvol (wij hebben uiteindelijk niets hoeven te betalen aan reparatie of schoonmaak![]()
)
dan zou ik even bij softplay kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
nee het moet echt vast komen te liggen.
alles op dat gebied is enorm duurquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan zou ik even bij softplay kijken
dat is trouwens wel reteduur zeg
ik zou er dan in ieder geval een hoes omheen maken die er makkelijk afkan,zodat het gewassen kan wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:17 schreef _Bar_ het volgende:
Als ik via pc hier zit zal ik de foto hoe wij het voor ogen hebben wel laten zien.
het kussen hebben we al van onze oude bank.
peter gaat het podium maken waar het kussen invalt. Maar zou wel eens kunnen kijken wat voor stof het is en die stof aanschaffen.
dacht eventueel ook nog aan bv plastic maar dat ligt volgens mij niet fijn,en koud of broeierig.
dat is wel een goede ja,ik ben nog zo naïef van met alleen een vochtige doek eroverheen en klaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou er dan in ieder geval een hoes omheen maken die er makkelijk afkan,zodat het gewassen kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |