Inderdaad, het is al de hele week aanmodderen met inloggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Er mag inmiddels wel weer eens een extra gratis dag subscription bijkomen met al het gedoe van de afgelopen weken.
Timeless Isle (en LFR, maar dan moet je eerst de oudere raids doen voor je de nieuwste kan doen)quote:Op zondag 9 februari 2014 01:46 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je goed gearen als nieuwe lvl 90?
Mijn Scroll of ress is ook eerdags opquote:Op zondag 9 februari 2014 01:57 schreef Jimbo het volgende:
ik heb weer een lvl 90%
maar morgen is mn gametijd op
Oke, thx.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Timeless Isle geeft iLevel 496 (en 535 met Burden of Eternity)
LFR Throne of Thunder is iLevel 502
Worldbosses Nalak en Oondasta geven iLevel 522
LFR Siege of Orgrimma is 528
Celestial Boss op Timeless Isle geeft 553 (kan je direct doen als lvl 90!)
Een zone, kan je nu al heen met level 89. Gewoon alle chests gaan zoeken (krijg je al heel veel items) en rares doodmaken (installeer zoiets als rare coordinator)quote:
Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Het doet trouwens wel pijn om een Heroic DS of FL ilvl 400+ epic te veranderen naar een green item
Staat allemaal hier in: http://www.wowhead.com/ne(...)-maps-rares-and-morequote:Op zondag 9 februari 2014 02:03 schreef Jimbo het volgende:
betere vraag; waar is het en hoe kom je er
Tijdens Cata en WotLK was het wel erger. Kan me herinneren dat ik mijn ICC gear al in MH had vervangen, terwijl ik nu pas op lvl 89 dingen begin vervangen.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik leef momenteel op Timeless Isle, dus wie een rondleiding wil incl uitleg die roept maar (alliance only)Ja, niet nu, want ik zit op mijn werk, maar morgen of overmorgen
![]()
Moet nog 7 items voor de bigger bag achievement
Geen idee, ik heb de laatste tijd geleveld met pet battles en dat ging best snelquote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
kun-lai summit pakken, ga je binnen 2 uur naar 90quote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:25 schreef Jimbo het volgende:
er zijn iig nog geen Q's voor onder de 90 daar zie ik al
had ik eerder moeten wetenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |