Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Het doet trouwens wel pijn om een Heroic DS of FL ilvl 400+ epic te veranderen naar een green item
Staat allemaal hier in: http://www.wowhead.com/ne(...)-maps-rares-and-morequote:Op zondag 9 februari 2014 02:03 schreef Jimbo het volgende:
betere vraag; waar is het en hoe kom je er
Tijdens Cata en WotLK was het wel erger. Kan me herinneren dat ik mijn ICC gear al in MH had vervangen, terwijl ik nu pas op lvl 89 dingen begin vervangen.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik leef momenteel op Timeless Isle, dus wie een rondleiding wil incl uitleg die roept maar (alliance only)Ja, niet nu, want ik zit op mijn werk, maar morgen of overmorgen
![]()
Moet nog 7 items voor de bigger bag achievement
Geen idee, ik heb de laatste tijd geleveld met pet battles en dat ging best snelquote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
kun-lai summit pakken, ga je binnen 2 uur naar 90quote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:25 schreef Jimbo het volgende:
er zijn iig nog geen Q's voor onder de 90 daar zie ik al
had ik eerder moeten wetenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.
die kill je dan ook voor de lewtquote:Op zondag 9 februari 2014 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt dat de rares op Timeless Isle dan weer amper xp gaven.
Rond Old Pi'jiu villagequote:
zijn personal, na de reset van woensdag komen ze weer terug.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:14 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de spawn rate op die kisten op TI ?
Ik had er vanmorgen zn 10-15... nu kan ik ze niet meer vinden, nergens niet
Ahh ok, dus elke woensdag kan je weer op jacht?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn personal, na de reset van woensdag komen ze weer terug.
Nee helaas, de meeste chests komen nooit meer terug. Maar een paar wel en dat zijn meestal de kisten waar een behendigheidje voor nodig is.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Jimbo het volgende:
Ahh ok, dus elke woensdag kan je weer op jacht?
ohquote:Op zondag 9 februari 2014 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee helaas, de meeste chests komen nooit meer terug. Maar een paar wel en dat zijn meestal de kisten waar een behendigheidje voor nodig is.
De meeste kan je maar een keer openen maar dat kan wel op elk character opnieuw, en de tokens zijn Bind to Account. Dus je kan gewoon op al je alts die dingen openen en dan alle gear doorsturenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh
Gay... Ik hoopte zo door die kissies alle gear te krijgen die ik nodig heb om dat eiland te overleven
Dat iddquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef TwyLight het volgende:
De meeste kan je maar een keer openen maar dat kan wel op elk character opnieuw, en de tokens zijn Bind to Account. Dus je kan gewoon op al je alts die dingen openen en dan alle gear doorsturen
Nooitquote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb vaak problemen met inloggen, jullie ook?
Ik kom er ook niet in, heb het maar weer opgegeven voor vandaag. Derde keer deze week.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb vaak problemen met inloggen, jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |