abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136399423
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:22 schreef Lhyanna het volgende:

Blizzard kennende zijn de servers dus ergens tussen 18:00 en 20:00 weer up. Als het vandaag al goed komt ;)
Vanmorgen stond er tot 11.00, dat is dus al veranderd in 14.00. Mijn vriend kon gisteren ook niet inloggen, dus er waren al allemaal problemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136399647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vanmorgen stond er tot 11.00, dat is dus al veranderd in 14.00. Mijn vriend kon gisteren ook niet inloggen, dus er waren al allemaal problemen.
Ik zag al een paar dagen de melding voorbij komen dat er een probleem was met de login server, misschien dat ze de problemen eindelijk kunnen/willen oplossen? Blizzard's ETA werd trouwens altijd al overschreden, zeker als ze technisch onderhoud combineren met nieuwe content implementeren.
pi_136399690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef Lhyanna het volgende:
Ik zag al een paar dagen de melding voorbij komen dat er een probleem was met de login server, misschien dat ze de problemen eindelijk kunnen/willen oplossen? Blizzard's ETA werd trouwens altijd al overschreden, zeker als ze technisch onderhoud combineren met nieuwe content implementeren.
Ze hebben me wel eens de andere kant op verbaast hoor, dat ze zeiden 11 uur end at alls om 9 uur al draaide.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136400628
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:17 schreef GokuSsj3 het volgende:

[..]

Wat voor probleem is er met een guild met alleen nederlanders en belgen ?
Ja, in principe niets natuurlijk maar mijn ervaring is dat ik andere Nederlanders in WoW het liefst ontwijk. Mensen met namen als koelkast en broodrooster enzo

Zijn meestal ook van die gasten die niet het respect op kunnen brengen Engels te praten in een dungeon waar 3 van de 5 geen Nederlands spreken
pi_136402070
Nou daar heeft Poesmagneet geen last van hoor. Die knalt de ene Engelse volzin na de andere eruit :)
pi_136402120
_O-
pi_136402172
Terechte klacht. En het zijn ook vaak de trolls en idioten in lfr die Nederlands zijn :') . Zit zelf ook liever in een Engelstalige guild. Mijn huidige guild waar ik al een jaar in zit ofzo bestaat vooral uit Amerikanen, een aantal Britten en wat Scandinaviėrs en dat bevalt me prima.
pi_136402191
quote:
13s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:06 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja, in principe niets natuurlijk maar mijn ervaring is dat ik andere Nederlanders in WoW het liefst ontwijk. Mensen met namen als koelkast en broodrooster enzo

Zijn meestal ook van die gasten die niet het respect op kunnen brengen Engels te praten in een dungeon waar 3 van de 5 geen Nederlands spreken
Ik herken dit ook totaal niet.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_136402376
Er zitten inmiddels zoveel Zweden in mijn guild dat er af en toe gewoon Zweeds geluld wordt in de guildchat -O- Kan het wel een beetje begrijpen/lezen, maar echt netjes vind ik het niet voor de rest.
pi_136402500
En in LFR is het tegewoordig vooral Italiaans wat er gesproken wordt.
pi_136402549
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:59 schreef Bart84 het volgende:
En in LFR is het tegewoordig vooral Italiaans wat er gesproken wordt.
Erg irritant inderdaad, in dungeons ook. Altijd van die lui van Pozzo dell'Eternitą }:|
pi_136402693
quote:
8s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef TwyLight het volgende:

Erg irritant inderdaad, in dungeons ook. Altijd van die lui van Pozzo dell'Eternitą }:|
Op ons Timeless Isle heb je wel mensen van Aggra, een Portugese server. Dat geeft wel eens grappige Rarecoordinator namen dat je denkt: huh, welke rare is dąt? :o
pi_136402784
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op ons Timeless Isle heb je wel mensen van Aggra, een Portugese server. Dat geeft wel eens grappige Rarecoordinator namen dat je denkt: huh, welke rare is dąt? :o
Aggra, de server die ze aangemaakt hebben omdat er te veel portugezen op Grim Batol zaten. Maar wat hebben ze laatst gedaan? Aggra weer met Grim Batol gemerged :')
pi_136402848
_O- dat meen je niet :D
  vrijdag 7 februari 2014 @ 01:52:16 #191
62182 Georges
That's the shit
pi_136426993
Wauw dit had ik echt niet zien aankomen. :)
Leuk nieuws.

http://www.mmo-champion.c(...)-Million-Subscribers
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_136427287
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je op Frostmane alliance bent op Timeless Isle dan zie je niet eens horde :') Ja, zo nu en dan eentje en die wordt dan direct bij Huolon door 40 man afgeslacht :'(
Whehehe.
pi_136464077
Achievementraid vanmiddag...als ik in wow kan komen :') Anderen ook login issues?
pi_136464147
Er is wel veel lag ingame op het moment, als ik een scenario in wil gaan dan kan ie de instance niet vinden, ik kan met een flying mount de halve shrine door tot ik dismount.

Wel net Falling Flame geloot op Timeless Isle, zo jammer dat dat maar 50 charges heeft...
Comfortably numb
pi_136464178
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef Denni5 het volgende:
Er is wel veel lag ingame op het moment, als ik een scenario in wil gaan dan kan ie de instance niet vinden, ik kan met een flying mount de halve shrine door tot ik dismount.

Wel net Falling Flame geloot op Timeless Isle, zo jammer dat dat maar 50 charges heeft...
Ik heb mezelf er anders al een paar keer mee vermoord zonder dat ik bij mijn corpse kon komen _O-

Loadingscreen gaat maar tot ca 90% van de bar en stopt dan, dan stopt ook de muziek en that's it.
pi_136464217
Kon net ook niet uitloggen, heb toen maar gewoon WoW afgesloten vanaf mn desktop.
Comfortably numb
pi_136464797
Er mag inmiddels wel weer eens een extra gratis dag subscription bijkomen met al het gedoe van de afgelopen weken.
pi_136465378
Hier precies dezelfde inlogproblemen. Heb ik eindelijk mijn account weer even geactiveerd..kan ik niet inloggen. Dan eens kijken of de guild wat actiever is geworden. Anders zit ik er aan te denken om mijn main 2 characters alliance te maken en naar een andere server te brengen met meer populatie. Misschien is er iemand op FOK hier die een leuke guild heeft op een actieve server ( alliance in ieder geval ) waar raiden verder niet verplicht is, maar wat gewoon een sociale guild is met af en toe raiden/andere dingen?
pi_136465609
Frostmane is de server to be O-) Maar aan zo'n guild kan ik je niet helpen, de anderen vast wel.
pi_136471830
Alle chars op Timeless Isle stuck op 90% van het loginscreen. :( De hele dag al naadje. Ik had de mazzel dat ik mijn mage in Org had geparkeerd omdat ik wat auctions heb geplaatst voor ik uitlogde gisteren, dus daar heb ik effe een uurtje op kunnen rondrennen, alleen toen ik zojuist weer terug naar Org wilde teleporten raakte die ook stuck, ook alweer op 90%, stuck in niemandsland als het ware. :'(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')