abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136354847
Al die guilds verdienen gold voor de guildmaster en niemand trekt er ooit z'n mond open. Honderden leden, en allemaal in hun eigen wereldje. Niemand die je leert kennen, niemand die vraagt of je dingen samen wilt doen. Ik ben er een aantal afgegaan voor ik met mijn vriendinnen maar samen een guild ben begonnen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136355044
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Al die guilds verdienen gold voor de guildmaster en niemand trekt er ooit z'n mond open. Honderden leden, en allemaal in hun eigen wereldje. Niemand die je leert kennen, niemand die vraagt of je dingen samen wilt doen. Ik ben er een aantal afgegaan voor ik met mijn vriendinnen maar samen een guild ben begonnen :')
Ja, dat is het inderdaad, daarom zal ik zo;n guild nooit accepteren, zelfs niet voor de xp bonus. Een ideale guild is gewoon een guild met iets van 250 members waarvan rond de 15 mensen online zijn. Eventueel 1 of 2 raid teams en dat je daarnaast lekker een alt kan levelen. Dat is persoonlijker dat een guild waar 40 mensen online zijn. Daar valt gewoon geen connectie mee te krijgen. En dan een guild om samen hc scenario te doen, perfect world :)
pi_136356896
Ik vind 250 members ook al veel te veel hoor, wat heb je daar nou aan? Beste guild waarin ik heb gezeten had zo'n 50 members, waarvan zo'n 15 heel erg actief. Iedereen kende elkaar en deed continue dingen samen. Was echt reuze leuk.

Mijn huidige guild valt wel een beetje in twee groepen: raiders en niet-raiders, maar ik ken mensen uit beide groepen wel goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136361034
Na even zoeken toch een denk ik leuke guild gevonden, nr 12 van de server, dus dat is altijd wel makkelijk als je een keer mag invallen o.d. En hij is niet al te groot. Hij heet Public Enemy :). En mag vanavond al joinen. En ze gaan binnenkort een 25man raid opzetten, even kijken of het iets voor mij is :)
pi_136363264
Mijn tip voor Public Enemy, zorg dat je alles goed afspreekt en niks aan het toeval over laat.
pi_136364019
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:44 schreef MarkyB het volgende:
Mijn tip voor Public Enemy, zorg dat je alles goed afspreekt en niks aan het toeval over laat.
Haha, is goed ;), is voor mij op dit moment gewoon een guild om mijn mage in te levelen. als nieuw iemand is het erg moeilijk om een guild te vinden als je de hele server niet kent :)
pi_136364808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:10 schreef GokuSsj3 het volgende:

[..]

Haha, is goed ;), is voor mij op dit moment gewoon een guild om mijn mage in te levelen. als nieuw iemand is het erg moeilijk om een guild te vinden als je de hele server niet kent :)
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.
pi_136365219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ja, toevallig had ik inderdaad van die guild ook veel goeds gehoord via mijn oude wowforum. Alleen heeft die guild 680 members, dus als leveler krijg je dan niet echt een band met een guilld. Ze hebben wel veel raiding groepen, dus mocht ik weer gaan raiden, dan is de kans groot dat ik me daar aanmeld :)
pi_136366753
4 raid groepen en erg veel levelers, geef ons een kans :P
pi_136366931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:

Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezen :7
pi_136367137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezen :7
Haha, die is grappig :P, kan me een eerder bericht herinneren waar je honderen members niet zo leuk vond :P. die 2e guild heeft er 680 en de eerste 227 :P. Maar het zal ongetwijfeld een leuke guild zijn, en guilds zijn toch vaak persoonlijk. Maar ik zou me als raider vast goed thuis voelen in een grote guild, naar als leveler niet zo denk ik persoonlijk :). Maar mocht ik meer chars gaan overzetten, dan zal ik me even aanmelden bij dude where's my mount :)
pi_136367613
It's complicated 8-)
pi_136386217
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen? :')
pi_136391859
Gaan ze ineens onderhoud doen op de Donderdag ochtend of is dat al langer? Zou die ene die het onderhoud uitvoert op Woensdag ouderschapsverlof op hebben genomen? :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_136392046
quote:
13s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen? :')
Wat voor probleem is er met een guild met alleen nederlanders en belgen ?. Zit nu op aerie peak ook in een guild vol met nederlanders en op frostmane 1 met nederlanders en belgen. Al heb ik ook genoeg guilds gezeten met mensen uit de UK, en dat vond ik ook erg gezellig. Dus uiteindelijk boeit het niet waaruit een guild bestaat, gezelligheid maak je zelf :)
pi_136392186
quote:
13s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.
pi_136392587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.
Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guild :)
pi_136392598
Gisteravond weer even mijn mage op frostmane geleveld, ook invite gekregen van mijn nieuwe guild, waren meer mensen dan ik dacht online, namelijk 43. Vind dat persoonlijk toch iets teveel, dus nog even kijken wat ik doe.

Ook weer even seeds gedaan op mijn 3 mains, helaas nog steeds niet de waist agility mail ontdekt met mijn 2 lw’s. Om gek van te worden!. Dus wil mijn dk nog niet overzetten omdat ik anders die waist op een andere server ontdek en dan kan ik hem niet meer mailen naar mijn hunter.

Mijn mage heeft skinning en mining gekregen, kan ik daar nog een beetje gold mee gaan maken en later mijn dk ondersteunen want die heeft LW en BS.

[ Bericht 0% gewijzigd door GokuSsj3 op 06-02-2014 10:05:35 ]
pi_136392737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:45 schreef GokuSsj3 het volgende:

Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guild :)
Mijn leukste guild ooit had bijna alleen Nederlanders! Er werd wel Engels in de chat gesproken, omdat er een paar Engelsen in zaten.

43 mensen online klinkt wel als veel, maar het was gisteren wel resetday en dan zijn er 's avonds vaak sowieso meer mensen online. Van die mensen die echt alleen maar komen raiden en verder nooit inloggen/dingen doen.
pi_136396006
Allemachtig, wow nog steeds down en gaat tot minstens 14:00 duren 8)7
pi_136397164
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Blizzard kennende zijn de servers dus ergens tussen 18:00 en 20:00 weer up. Als het vandaag al goed komt ;)
pi_136397284
Niemand actief op de realm bloodhoof.
pi_136397300
Komt er een nieuwe patch vandaag dan?
pi_136397347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Ratsnest89 het volgende:
Komt er een nieuwe patch vandaag dan?
Ja 5.4.2 hotfixes :P
pi_136397882
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist het wel, tis een nieuwe blizzard medewerker die de boel omver gegooid heeft!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')