Ja, dat is het inderdaad, daarom zal ik zo;n guild nooit accepteren, zelfs niet voor de xp bonus. Een ideale guild is gewoon een guild met iets van 250 members waarvan rond de 15 mensen online zijn. Eventueel 1 of 2 raid teams en dat je daarnaast lekker een alt kan levelen. Dat is persoonlijker dat een guild waar 40 mensen online zijn. Daar valt gewoon geen connectie mee te krijgen. En dan een guild om samen hc scenario te doen, perfect worldquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Al die guilds verdienen gold voor de guildmaster en niemand trekt er ooit z'n mond open. Honderden leden, en allemaal in hun eigen wereldje. Niemand die je leert kennen, niemand die vraagt of je dingen samen wilt doen. Ik ben er een aantal afgegaan voor ik met mijn vriendinnen maar samen een guild ben begonnen
Haha, is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:44 schreef MarkyB het volgende:
Mijn tip voor Public Enemy, zorg dat je alles goed afspreekt en niks aan het toeval over laat.
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:10 schreef GokuSsj3 het volgende:
[..]
Haha, is goed, is voor mij op dit moment gewoon een guild om mijn mage in te levelen. als nieuw iemand is het erg moeilijk om een guild te vinden als je de hele server niet kent
Ja, toevallig had ik inderdaad van die guild ook veel goeds gehoord via mijn oude wowforum. Alleen heeft die guild 680 members, dus als leveler krijg je dan niet echt een band met een guilld. Ze hebben wel veel raiding groepen, dus mocht ik weer gaan raiden, dan is de kans groot dat ik me daar aanmeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.
Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.
Haha, die is grappigquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezen
Wat voor probleem is er met een guild met alleen nederlanders en belgen ?. Zit nu op aerie peak ook in een guild vol met nederlanders en op frostmane 1 met nederlanders en belgen. Al heb ik ook genoeg guilds gezeten met mensen uit de UK, en dat vond ik ook erg gezellig. Dus uiteindelijk boeit het niet waaruit een guild bestaat, gezelligheid maak je zelfquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen?
Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen?
Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guildquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.
Mijn leukste guild ooit had bijna alleen Nederlanders! Er werd wel Engels in de chat gesproken, omdat er een paar Engelsen in zaten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:45 schreef GokuSsj3 het volgende:
Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guild
Blizzard kennende zijn de servers dus ergens tussen 18:00 en 20:00 weer up. Als het vandaag al goed komtquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wow nog steeds down en gaat tot minstens 14:00 duren
Ja 5.4.2 hotfixesquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Ratsnest89 het volgende:
Komt er een nieuwe patch vandaag dan?
Ik wist het wel, tis een nieuwe blizzard medewerker die de boel omver gegooid heeft!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wow nog steeds down en gaat tot minstens 14:00 duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |